Voorstellen:EVO V

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deep r
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 feb 2006, 23:21
Locatie: den haag
Contacteer:

Bericht door deep r » 19 aug 2007, 20:57

Aangezien ik meestal alle geluk van de wereld heb kies ik voor safe :lol:

Is het je dagelijkse auto of puur voor de fun?

Pascal
Berichten: 629
Lid geworden op: 18 aug 2007, 15:52

Bericht door Pascal » 20 aug 2007, 19:14

Puur voor fun 8) ;alleen weekends,ik heb 'm nu 2 jaar,maar hij verbaast me nog steeds in positieve zin;heb er sinds een paar maanden groep N brembo's(harder staal) onder en perfect ingeremd;totaal geen trilling in het stuur bij welke snelheid je ook afremt en een lekkere bite :D .

Gebruikersavatar
Wint
Berichten: 109
Lid geworden op: 22 aug 2007, 17:59
Locatie: onder de Erasmusbrug

Bericht door Wint » 23 aug 2007, 22:45

Dikke bak hoor..., een EVO heeft lange tijd op m'n lijstje gestaan!
8)

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 24 aug 2007, 05:41

Welkom Pascal,

Mooi materiaal hoor,wees er zuinig op.

Pascal
Berichten: 629
Lid geworden op: 18 aug 2007, 15:52

Bericht door Pascal » 24 aug 2007, 20:37

Bedankt voor de complimenten .
Laatst gewijzigd door Pascal op 26 sep 2007, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Topfuel
Berichten: 1916
Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29

Bericht door Topfuel » 26 aug 2007, 12:16

Welkom Pascal, wat een schitterende Evo V... :oops:
Pascal schreef:Zo,dat moet knetterhard lopen!Dan zit je zo rond de 360 pk?
Over die drijfstangbouten(arp) is trouwens een aardige discussie over wel of niet monteren op het lancerregister;ik denk zelf ,dat als je de begrenzer niet hoger afstemt dan standaard(7600 rpm),je niet andere bouten hoeft te monteren;in de UK rijden er geloof ik zelfs de meeste met de stock bouten rond met 1,6 bar!
Maar voor de gemoedsrust kun je ze idd beter monteren.
Ook volgens Gert zijn de bouten absoluut niet nodig als je met het ''standaard'' setje rond rijd. Dus Ecutek 1.6 bar, open pijp en brandstofpomp.

Pascal
Berichten: 629
Lid geworden op: 18 aug 2007, 15:52

Bericht door Pascal » 26 aug 2007, 16:39

@TopFuel;klopt inderdaad en bij het lancerregister rijden de meesten ook zonder;voorts ken ik geen enkel geval uit de UK met lagerschade als gevolg van opgerekte bigend-bouten;het handje vol lagerschade's bij EVO's die ik ken uit de UK waren het gevolg van laksheid bij oliepijlen bij een blok met overmatige olieconsumptie,oliepomp stuk of als gevolg van axiale speling van de krukas(crankwalk),dat alleen bij de eerste 4 generaties EVO's voorkwam.
Laatst gewijzigd door Pascal op 26 sep 2007, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ben_968CS
Berichten: 942
Lid geworden op: 22 aug 2007, 22:22
Locatie: Ik ben weg

Bericht door Ben_968CS » 26 aug 2007, 16:52

Mooie Evo zeg. Op het circuit komen uit dit soort exemplaren altijd van die fijne vlammen uit de uitlaat. Akelig snelle auto's.

Groet,
Ben

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten