Heel toevallig weet ik waar die gerestaureerd is....

Kleppie in de uitlaat. Probleem opgelost.RS-Ron schreef: 20 jan 2020, 17:32 Koudstart is pas om +/- 06:20 uur, als het vroeg in de ochtend zou zijn kan je dat natuurlijk niet maken. De garage dempt het geluid natuurlijk ook bijna helemaal weg........![]()
Gr Ron
Welk probleem ? roll:Martin van der Zwaard schreef: 20 jan 2020, 18:11Kleppie in de uitlaat. Probleem opgelost.RS-Ron schreef: 20 jan 2020, 17:32 Koudstart is pas om +/- 06:20 uur, als het vroeg in de ochtend zou zijn kan je dat natuurlijk niet maken. De garage dempt het geluid natuurlijk ook bijna helemaal weg........![]()
Gr Ron
Ah joh, bij mij aan het eind van de straat start de buurman z'n 340i met performance uitlaat ook in de garage box, gaat elke dat synchroon met m'n wekkerRS-Ron schreef: 20 jan 2020, 17:32 Koudstart is pas om +/- 06:20 uur, als het vroeg in de ochtend zou zijn kan je dat natuurlijk niet maken. De garage dempt het geluid natuurlijk ook bijna helemaal weg........![]()
Gr Ron
Ja, dat is waar. Boeie. Ik ben wel consequent, maar niet altijd!JP schreef: 20 jan 2020, 17:54 Dat is natuurlijk vreemd Tom.....komt er een multiculti AMG al toeterend voorbij geblazen dan is dit fout maar zo’n ouwe highlifecrisis hollandse milieudelinquent in een nog oudere zuipende ‘Murica stepside pickup langs dan is dit opeens gaaf.....![]()
+1 juist nu het einde der tijden van dikke benzine auto’s in zicht is nog even genieten ervanallen schreef: 24 jan 2020, 19:02 Je bent een van de weinige die nog deugt in de tijd van de ev indoctrinatie...