Lachen dat zelfs de km stand nagenoeg gelijk is

Dat volledig stand alone buiten de audio om werken vind ik ook het grootste voordeel.
Automatisch opstarten is ook top maar dat had ook gekund via opdrachten app
nee daar zijn onze auto's te oud voor
Spotify 'één keer aansluiten' en de volgende keer vindt hij 'm draadloos bij mij. Niet meteen, maar tijdens 't wegrijden is ie er al. Maar ik bekabel tel. wel want anders is batterij nog sneller leeg.Richardt. schreef: 05 jan 2020, 20:54 Naast nog het gemak van o.a. Spotify.
Dan moet je idd wel even je telefoon aansluiten, dat is het enige nadeel.
Start ie echt automatisch op, zonder extra handeling?Knot schreef: 05 jan 2020, 10:23 Waarschijnlijk al ergens gepost maar ik heb mn telefoon zo ingesteld bij verbinden bluetooth met de auto dan start flitsmeister zelf op en na 1 min geen verbinding sluit hij ook weer af, kost niks, alleen instellingen en werkt prima.
Op een iPhone moet je de actie iedere keer bevestigen inderdaad, dat is dus minder handig dan volledig automatisch zoals met een Android toestel. Was voor mij een extra reden om maar gewoon die FM One aan te schaffen.JeroenT schreef: 07 jan 2020, 09:46Start ie echt automatisch op, zonder extra handeling?Knot schreef: 05 jan 2020, 10:23 Waarschijnlijk al ergens gepost maar ik heb mn telefoon zo ingesteld bij verbinden bluetooth met de auto dan start flitsmeister zelf op en na 1 min geen verbinding sluit hij ook weer af, kost niks, alleen instellingen en werkt prima.
Ik moet opmijn iPhone nog een bevestiging geven, om de opdracht uit te voeren.
voor mij ook! al las ik later hier ergens inhet topic dat je die bevestiging ook uit kan zetten.Booooh schreef: 07 jan 2020, 13:59Op een iPhone moet je de actie iedere keer bevestigen inderdaad, dat is dus minder handig dan volledig automatisch zoals met een Android toestel. Was voor mij een extra reden om maar gewoon die FM One aan te schaffen.JeroenT schreef: 07 jan 2020, 09:46Start ie echt automatisch op, zonder extra handeling?Knot schreef: 05 jan 2020, 10:23 Waarschijnlijk al ergens gepost maar ik heb mn telefoon zo ingesteld bij verbinden bluetooth met de auto dan start flitsmeister zelf op en na 1 min geen verbinding sluit hij ook weer af, kost niks, alleen instellingen en werkt prima.
Ja dat klopt, dat ga ik nog uitproberen met de GT-R, daar heb ik geen FM One voor maar kan eens kijken of die dan de opdracht zonder bevestiging wil uitvoeren, overigens loop je wel wat meer risico door die Opdrachten niet meer te laten controleren door Siri wat geen kwaad kan als je maar goed weet wat de ingevoerde opdracht doet. Met de FM One wordt de app in de achtergrond gestart en communiceert verder via het kleine kastje, prima wat mij betreft, ik hoef niet altijd het FM scherm er bij te hebben.Martijn_bmw schreef: 07 jan 2020, 16:30voor mij ook! al las ik later hier ergens inhet topic dat je die bevestiging ook uit kan zetten.Booooh schreef: 07 jan 2020, 13:59Op een iPhone moet je de actie iedere keer bevestigen inderdaad, dat is dus minder handig dan volledig automatisch zoals met een Android toestel. Was voor mij een extra reden om maar gewoon die FM One aan te schaffen.JeroenT schreef: 07 jan 2020, 09:46
Start ie echt automatisch op, zonder extra handeling?
niet meer naar gekeken aangezien ik de one toch al heb.
Gebruikers op dit forum: GRzep, Majestic-12 [Bot] en 6 gasten