SuperDuke 1290 R decat - vragen

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meeelv
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 mar 2017, 19:12
Auto: Ford Focus ST MK2
Locatie: Gemert

Re: SuperDuke 1290 R decat - vragen

Bericht door Meeelv » 13 dec 2019, 14:49

Volpower schreef: 02 dec 2019, 20:53 Jefrey 026 weet jij mischien nog zo,n superduke 1290 r se te koop en dan niet diegene die op merktplaats staat.
Ben heel benieuwd er staan er veel in duitsland te koop maar ik koop hem liever hier.
Gr René
Op de KTM Superduke R 1290 BE/NL pagina op Facebook worden er ook regelmatig aangeboden, misschien dat daar wat tussen zit voor je.

Zelf overigens ook in bezig van zo'n apparaat :hot: Moet zelf ook nog een keer beugeltjes terug lassen om het hitteschildje terug te plaatsen, oogt toch wat mooier en is wat meer ''undercover''

Afbeelding

Gebruikersavatar
e30touring1990
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
Locatie: www.brandbikes.nl

Re: SuperDuke 1290 R decat - vragen

Bericht door e30touring1990 » 13 dec 2019, 22:34

gave machine hoor!

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3845
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Re: SuperDuke 1290 R decat - vragen

Bericht door markk » 14 dec 2019, 06:38

Oh ja, beugeltjes op arrow midpipe lassen om hitteschild erweer op te zetten.

Helemaal vergeten.

Wel nog ander project voltooid. 2e hands extra kat gekocht, open gezaagd, kat eruit geramd, dichtgelast. Dus nu ook voor de wat strengere landen een optie om met kat-look-alike met e-keur en Akra met db-killer en e-keur te rijden.
Klinkt voor geen meter maar scheelt wel alles terugbouwen (luchtfilter, sas, originele mapping) voor een weekendje Duitsland.

Default mode in NL is nog steeds Arrow midpipe en Akra zonder db-killer. Zoals KTM 'em heeft bedoeld zeg maar. Ben benieuwd hoelang dat nog duurt...


Mark.

Gebruikersavatar
Meeelv
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 mar 2017, 19:12
Auto: Ford Focus ST MK2
Locatie: Gemert

Re: SuperDuke 1290 R decat - vragen

Bericht door Meeelv » 14 dec 2019, 09:34

Kijken ze in Duitsland ook daadwerkelijk naar of je een kat eronder hebt ? Dat is voor mij nieuw namelijk :P

Ben in het verleden met mijn ex 990 SMR verschillende keren in Duitsland geweest zonder DB killers en met open luchtfilter. Ook diverse keren Politie tegengekomen maar gelukkig nooit gezeik gehad.

Maar als ik met de Superduke richting Duitsland ga denk ik dat ik de DB killer er wel even terug in zet :P Hij klinkt zo onbeschoft hard zonder haha, maar o zo gaaf !

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3845
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Re: SuperDuke 1290 R decat - vragen

Bericht door markk » 15 dec 2019, 13:07

Yes, net nog even heerlijk gestuurd met de Suoerduke. En nog net voor de regen thuis. Wat loopt dat ding toch prachtig.

Alleen net voor het einde vd rit gewoon een stoplichtsprintje verloren.

In de stad rij ik langs twee lange stiltstaande banen met auto's via de linkerstrook die leeg is en zet 'em naast de eerste twee auto's die voor het verkeerslicht stil staan.

Bestuurder naast me vind dit niet fijn, begint allerlei knopjes in te drukken en staat duidelijk op scherp.

Ik denk: 30 meter om ervoor te kruipen (want verkeersheuvel recht voor me), weg kruipt direct naar rechts dus met wheely op verkeersheuvel knallen lijkt me niks, verder koud en vochtig wegdek en naast me een Porsche Cayenne Turbo S hybrid met 600+ pk, mega koppel vanuit 0 door elektro, launchcontrol en 4wd.

Hahahahaha wat was die snel weg zeg...prachtig :)


Mark.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jules en 40 gasten