Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 28 nov 2019, 13:24

Wat een verhaal het wordt met de dag erger.

Vader zaak-Ruinerwold verdacht van seksueel misbruik van twee van zijn kinderen.
https://www.ad.nl/binnenland/vader-zaak ... a301d5198/

Elise
Berichten: 7171
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 28 nov 2019, 13:52

tomgtr schreef: 28 nov 2019, 13:08
romo schreef: 28 nov 2019, 12:45 ^Ik maak geen onderscheid in politiek links/rechts als het om dit soort zaken gaat; schrijnend politiek opportunisme, dat is het.

Erger wordt het als de VVD een tegenprestatie eist van mensen in de bijstand, maar Dijkhoff nog even incasseert. Maar wel met de morele vinger zwaaien. Hoe blind en doof ben je dan?
Sorry maar ben het met jullie oneens. Ja, op zich is de wachtgeldregeling hier te ruimhartig. Aan de andere kant blijkt gewoon uit de praktijk dat het best heel moeilijk is om de (vaak nogal wereldvreemde) bewindslieden en kamerleden aan een baan te helpen buiten de politiek. Een eigen agenda bijhouden of zelfs e-mails beantoorden hebben sommigen geen kaas van gegeten. De wachtgeldregeling is om mensen aan te moedigen niet van het kamerlidmaatschap 7 jaar met duimen te gaan zitten draaien, en ook niet perse een baan aan te pakken die meer betaalt. Dacht iemand hier dat meneer Teeven rond kwam van zijn buschauffeurbaantje? Nee toch? Salaris buschauffeur is x, kamerlid is y, verschil betaalt staat. Zou meneer Teeven iets kunnen doen wat beter betaalt dan buschauffeur (en dus minder wachtgeld vangen)? Vast wel. Hoor je daar iemand over? Nee. Onderbuikgevoel allemaal. Als Klaas Dijkhoff nu minder verdient dan als kamerlid heeft hij gewoon recht op dat geld. Omdat JULLIE vinden dat zijn huidige salaris meer dan genoeg is is leuk, maar dus? Waar ligt die grens dan?
Nou heb ik zelf nooit te maken gehad met uitkeringen/UWV enzo, maar voor een normale burger geldt toch dat als je werkloos bent en je een baan wordt aangeboden je deze moet accepteren, ook al is het werk/vergoeding/niveau minder dan dat je gewent bent. En wordt je nieuwe salaris ook niet aangevuld middels een wachtgeld regeling ofzo.
Dus waarom moet dat voor kamerleden anders zijn?

Dat Fred Teeven ervoor kiest om relaxed op de bus te rijden is geheel zijn eigen keuze, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat als het verschil niet wordt aangevuld hij wel voor een andere job kiest.

Overigens draait de baantjescarrousel in Den Haag altijd op volle toeren, dus die komen altijd wel weer aan leuke goedbetaalde job. Overal zie je ze weer opduiken.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 28 nov 2019, 13:58

Elise schreef: 28 nov 2019, 13:52 Nou heb ik zelf nooit te maken gehad met uitkeringen/UWV enzo, maar voor een normale burger geldt toch dat als je werkloos bent en je een baan wordt aangeboden je deze moet accepteren, ook al is het werk/vergoeding/niveau minder dan dat je gewent bent. En wordt je nieuwe salaris ook niet aangevuld middels een wachtgeld regeling ofzo.
Dus waarom moet dat voor kamerleden anders zijn?

Dat Fred Teeven ervoor kiest om relaxed op de bus te rijden is geheel zijn eigen keuze, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat als het verschil niet wordt aangevuld hij wel voor een andere job kiest.

Overigens draait de baantjescarrousel in Den Haag altijd op volle toeren, dus die komen altijd wel weer aan leuke goedbetaalde job. Overal zie je ze weer opduiken.
Geen idee hoe dat werkt en zoals ik al zei, ook ik vind wachtgeldregeling nogal overdreven maar dat iemand er gebruik van maakt als hij er is is nauwelijks laakbaar. En inderdaad had je op die basis Teeven ook wel kunnen dwingen om weer officier van justitie te worden ofzo. En ja natuurlijk is er een baantjescarrousel in Den Haag, aan de andere kant is dat ook niet echt onlogisch. In het debat tussen de bewuste Dijkhoff en Baudet was ik het meer eens mer Dijkhoff dan met Baudet zeg maar.

Elise
Berichten: 7171
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 28 nov 2019, 14:01

Robin schreef: 28 nov 2019, 10:44 Er was ook 'n GLer dame ex wethouder hier ergens ook over wachtgeld (was in zelfde soort artikel nu.nl zoals romo post) en dat ze dat niet wil missen vanwege haar uitgavenpatroon waar ze aan gewend is. Ja je leest 't goed.

Ik schiet anno 2019 graag bepaalde dingen van de VVD lek, en van die club kun je deze houding verwachten, maar noem man en paard, vind het verhaal GL 'dame' veel zorgwekkender eigenlijk....
https://www.youtube.com/watch?v=DagegmG2hUk&t=4m14s

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 28 nov 2019, 14:25

Dat siert d'r. Hopelijk dat ze 't echt gaat doen.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 28 nov 2019, 16:17

Elise schreef: 28 nov 2019, 13:52
tomgtr schreef: 28 nov 2019, 13:08
romo schreef: 28 nov 2019, 12:45 ^Ik maak geen onderscheid in politiek links/rechts als het om dit soort zaken gaat; schrijnend politiek opportunisme, dat is het.

Erger wordt het als de VVD een tegenprestatie eist van mensen in de bijstand, maar Dijkhoff nog even incasseert. Maar wel met de morele vinger zwaaien. Hoe blind en doof ben je dan?
Sorry maar ben het met jullie oneens. Ja, op zich is de wachtgeldregeling hier te ruimhartig. Aan de andere kant blijkt gewoon uit de praktijk dat het best heel moeilijk is om de (vaak nogal wereldvreemde) bewindslieden en kamerleden aan een baan te helpen buiten de politiek. Een eigen agenda bijhouden of zelfs e-mails beantoorden hebben sommigen geen kaas van gegeten. De wachtgeldregeling is om mensen aan te moedigen niet van het kamerlidmaatschap 7 jaar met duimen te gaan zitten draaien, en ook niet perse een baan aan te pakken die meer betaalt. Dacht iemand hier dat meneer Teeven rond kwam van zijn buschauffeurbaantje? Nee toch? Salaris buschauffeur is x, kamerlid is y, verschil betaalt staat. Zou meneer Teeven iets kunnen doen wat beter betaalt dan buschauffeur (en dus minder wachtgeld vangen)? Vast wel. Hoor je daar iemand over? Nee. Onderbuikgevoel allemaal. Als Klaas Dijkhoff nu minder verdient dan als kamerlid heeft hij gewoon recht op dat geld. Omdat JULLIE vinden dat zijn huidige salaris meer dan genoeg is is leuk, maar dus? Waar ligt die grens dan?
Nou heb ik zelf nooit te maken gehad met uitkeringen/UWV enzo, maar voor een normale burger geldt toch dat als je werkloos bent en je een baan wordt aangeboden je deze moet accepteren, ook al is het werk/vergoeding/niveau minder dan dat je gewent bent. En wordt je nieuwe salaris ook niet aangevuld middels een wachtgeld regeling ofzo.
Dus waarom moet dat voor kamerleden anders zijn?

Dat Fred Teeven ervoor kiest om relaxed op de bus te rijden is geheel zijn eigen keuze, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat als het verschil niet wordt aangevuld hij wel voor een andere job kiest.

Overigens draait de baantjescarrousel in Den Haag altijd op volle toeren, dus die komen altijd wel weer aan leuke goedbetaalde job. Overal zie je ze weer opduiken.


Dit is het wel IMHO

Dat het wettelijk kan zal best, daar moeten we toch snel van af.

Ander baan, met dito salaris, dan geen aanvulling meer omdat het oude hoger was. Zo lust ik er nog wel een paar.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 28 nov 2019, 16:19

tomgtr schreef: 28 nov 2019, 13:58
Elise schreef: 28 nov 2019, 13:52 Nou heb ik zelf nooit te maken gehad met uitkeringen/UWV enzo, maar voor een normale burger geldt toch dat als je werkloos bent en je een baan wordt aangeboden je deze moet accepteren, ook al is het werk/vergoeding/niveau minder dan dat je gewent bent. En wordt je nieuwe salaris ook niet aangevuld middels een wachtgeld regeling ofzo.
Dus waarom moet dat voor kamerleden anders zijn?

Dat Fred Teeven ervoor kiest om relaxed op de bus te rijden is geheel zijn eigen keuze, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat als het verschil niet wordt aangevuld hij wel voor een andere job kiest.

Overigens draait de baantjescarrousel in Den Haag altijd op volle toeren, dus die komen altijd wel weer aan leuke goedbetaalde job. Overal zie je ze weer opduiken.
Geen idee hoe dat werkt en zoals ik al zei, ook ik vind wachtgeldregeling nogal overdreven maar dat iemand er gebruik van maakt als hij er is is nauwelijks laakbaar. En inderdaad had je op die basis Teeven ook wel kunnen dwingen om weer officier van justitie te worden ofzo. En ja natuurlijk is er een baantjescarrousel in Den Haag, aan de andere kant is dat ook niet echt onlogisch. In het debat tussen de bewuste Dijkhoff en Baudet was ik het meer eens mer Dijkhoff dan met Baudet zeg maar.

Tuurlijk is het niet laakbaar, want wettelijk geregeld, maar moreel gesproken gaat het nergens over, zeker als je anderen gaat verwijten dat ze niks voor hun verkregen geld doen (en het zijn echt niet alleen maar lanterfanters in de bijstand)

Van politici verwacht ik, nee eis ik, morele superioriteit, doe vooral dat wat je van anderen vraagt.

Maar goed; what else is new

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 28 nov 2019, 16:29

IS Teeven dan ook laakbaar? Is WW krijgen laakbaar. Is als je baas je een gouden handdruk geeft laakbaar of voor een x periode het gat tussen nieuwe en oude baan bijlegt. Ik snap het echt niet.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 28 nov 2019, 16:53

Ik snap die vergelijking niet

WW; dan heb je geen baan, maar wel een sollicitatie plicht, nieuwe baan, WW stop

Dijkhoff heeft een nieuwe baan, dan stop bij elke Nederlander de uitkering, maar hier loopt ie door.

Das toch raar, wat heet; ik vind dat onwenselijk (waarbij ik het wettelijke kader snap, maar niet kan respecteren)

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Bram » 28 nov 2019, 17:16

Robin schreef: 28 nov 2019, 10:44 Er was ook 'n GLer dame ex wethouder hier ergens ook over wachtgeld (was in zelfde soort artikel nu.nl zoals romo post) en dat ze dat niet wil missen vanwege haar uitgavenpatroon waar ze aan gewend is. Ja je leest 't goed.

Ik schiet anno 2019 graag bepaalde dingen van de VVD lek, en van die club kun je deze houding verwachten, maar noem man en paard, vind het verhaal GL 'dame' veel zorgwekkender eigenlijk....
Dat zal best, echter in haar geval gaat het om €7.000,- per jaar, en geen €37.000,-. Zij betaalt alles terug, Dijkhoff steekt z'n middelvinger op. Dat laatste vind ik dan iets zorgwekkender.

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 28 nov 2019, 17:29

Ik snap de regeling en in de basis goed dat het er is, maar het zal vast niet voor dit soort situaties zijn. Kennelijk is er gewoon niet goed over nagedacht en had het beter dichtgetimmerd moeten worden (of moet die regeling in z'n geheel eens herzien en gemoderniseerd worden).

Van Dijkhoff vind ik het niet netjes. Niet dat het hem volledig te verwijten is, hij zal die regeling niet bedacht hebben. Maar iets in hem moet toch ook denken dat dit wel "graaierig" is.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door smiley » 28 nov 2019, 18:08

Kijk eens aan, we gaan weer een beetje normaal doen.
https://www.nu.nl/politiek/6014247/kabi ... atten.html

Gebruikersavatar
RJL86
Berichten: 574
Lid geworden op: 04 mar 2019, 10:02
Auto: Mazda 3
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RJL86 » 28 nov 2019, 18:12

smiley schreef: 28 nov 2019, 18:08 Kijk eens aan, we gaan weer een beetje normaal doen.
https://www.nu.nl/politiek/6014247/kabi ... atten.html
Mooi. Nu nog versoepeling van de stikstof/co2 regels, helaas zie ik dat alleen niet zo snel gebeuren.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 28 nov 2019, 18:28

Bram schreef: 28 nov 2019, 17:16
Robin schreef: 28 nov 2019, 10:44 Er was ook 'n GLer dame ex wethouder hier ergens ook over wachtgeld (was in zelfde soort artikel nu.nl zoals romo post) en dat ze dat niet wil missen vanwege haar uitgavenpatroon waar ze aan gewend is. Ja je leest 't goed.

Ik schiet anno 2019 graag bepaalde dingen van de VVD lek, en van die club kun je deze houding verwachten, maar noem man en paard, vind het verhaal GL 'dame' veel zorgwekkender eigenlijk....
Dat zal best, echter in haar geval gaat het om €7.000,- per jaar, en geen €37.000,-. Zij betaalt alles terug, Dijkhoff steekt z'n middelvinger op. Dat laatste vind ik dan iets zorgwekkender.
Dat wisten we toen nog niet dat ze alles zou terugbetalen. Ik denk ze eieren voor haar geld kiest.
Het zorgwekkende lag bij aan het punt dat 'je dat niet verwacht' bij die linkse kliek. Oh wacht..... :lol:

Verder snap ik ook TomGTR, het is zo geregeld dus kunnen ze er gebruik van maken. Klaar. Maar bij de linkse kliek heb ik daar nog steeds meer moeite mee dan bij zoiets als de VVD.

VVD is bij mij nog steeds gelinked aan mensen als Thorbecke en Churchill. GL en consorten bij mij aan Lenin, Marx/Stalin/Mao/Pol Pot/Honecker/Kim en al die andere legendes uit de (19e)20e en begin 21e eeuw.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 28 nov 2019, 21:22

Goed om te weten dat de PVV en FvD als enige tegen de huidige wachtgeldregeling zijn en gewoon voor WW zijn net als voor iedere andere burger.

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 28 nov 2019, 22:47

En het cultuur marxisme/Woord&Taal Stasi oppert om het weer eens inclusiever te benoemen....

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1900314 ... -in-de-ban

Waarom proberen deze partijen de levens van mensen te runnen in plaats van hen een deugelijk land te bieden?

DF-user-13935
Berichten: 1262
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door DF-user-13935 » 29 nov 2019, 01:33

Wat zou je ervan vinden als het huidige woord "bevrouwing' zou zijn?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 29 nov 2019, 02:04

Iets minder drinken ! :beer:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 29 nov 2019, 06:14

Robin schreef: 28 nov 2019, 18:28
Bram schreef: 28 nov 2019, 17:16
Robin schreef: 28 nov 2019, 10:44 Er was ook 'n GLer dame ex wethouder hier ergens ook over wachtgeld (was in zelfde soort artikel nu.nl zoals romo post) en dat ze dat niet wil missen vanwege haar uitgavenpatroon waar ze aan gewend is. Ja je leest 't goed.

Ik schiet anno 2019 graag bepaalde dingen van de VVD lek, en van die club kun je deze houding verwachten, maar noem man en paard, vind het verhaal GL 'dame' veel zorgwekkender eigenlijk....
Dat zal best, echter in haar geval gaat het om €7.000,- per jaar, en geen €37.000,-. Zij betaalt alles terug, Dijkhoff steekt z'n middelvinger op. Dat laatste vind ik dan iets zorgwekkender.
Dat wisten we toen nog niet dat ze alles zou terugbetalen. Ik denk ze eieren voor haar geld kiest.
Het zorgwekkende lag bij aan het punt dat 'je dat niet verwacht' bij die linkse kliek. Oh wacht..... :lol:

Verder snap ik ook TomGTR, het is zo geregeld dus kunnen ze er gebruik van maken. Klaar. Maar bij de linkse kliek heb ik daar nog steeds meer moeite mee dan bij zoiets als de VVD.

VVD is bij mij nog steeds gelinked aan mensen als Thorbecke en Churchill. GL en consorten bij mij aan Lenin, Marx/Stalin/Mao/Pol Pot/Honecker/Kim en al die andere legendes uit de (19e)20e en begin 21e eeuw.
Ik vind het zorgwekkend dat jij het bij de ene partij ok vind en bij de andere niet??

Ik ben in deze met Tomgtr, je kan vinden van de regeling wat je wilt, maar het zijn de regels, klaar.
Of zijn we hier weer roomser als de paus, ik zou er ook gebruik van maken, ook al zou ik een andere baan hebben, de wereld draait tegenwoordig bijna alleen nog maar om geld, dus als je het gratis kan krijgen.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 29 nov 2019, 06:30

Luco schreef: 29 nov 2019, 06:14
Robin schreef: 28 nov 2019, 18:28
Bram schreef: 28 nov 2019, 17:16

Dat zal best, echter in haar geval gaat het om €7.000,- per jaar, en geen €37.000,-. Zij betaalt alles terug, Dijkhoff steekt z'n middelvinger op. Dat laatste vind ik dan iets zorgwekkender.
Dat wisten we toen nog niet dat ze alles zou terugbetalen. Ik denk ze eieren voor haar geld kiest.
Het zorgwekkende lag bij aan het punt dat 'je dat niet verwacht' bij die linkse kliek. Oh wacht..... :lol:

Verder snap ik ook TomGTR, het is zo geregeld dus kunnen ze er gebruik van maken. Klaar. Maar bij de linkse kliek heb ik daar nog steeds meer moeite mee dan bij zoiets als de VVD.

VVD is bij mij nog steeds gelinked aan mensen als Thorbecke en Churchill. GL en consorten bij mij aan Lenin, Marx/Stalin/Mao/Pol Pot/Honecker/Kim en al die andere legendes uit de (19e)20e en begin 21e eeuw.
Ik vind het zorgwekkend dat jij het bij de ene partij ok vind en bij de andere niet??

Ik ben in deze met Tomgtr, je kan vinden van de regeling wat je wilt, maar het zijn de regels, klaar.
Of zijn we hier weer roomser als de paus, ik zou er ook gebruik van maken, ook al zou ik een andere baan hebben, de wereld draait tegenwoordig bijna alleen nog maar om geld, dus als je het gratis kan krijgen.
Goed lezen, maar dat lukt bij jou niet al te vaak. Bemoei je met je eigen zaken ipv meningen van mij zorgwekkend te vinden Luco.

En nu hup aan 't werk joh.

triest figuur.



:coffee:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 29 nov 2019, 06:35

En dat maak ik dan weer zelf uit, ik hoef niet te werken he, ben ambtenaar krijg het allemaal gratizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Er staat ook een vraagteken achter he, over goed lezen gesproken :hot:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 29 nov 2019, 06:38

Mooi voor jou! Ik merk wel aan alle posts de laatste maanden dat je zielsgelukkig bent met je'nieuwe baan':)


Hou toch op man. Iedereen is de boeman behalve jij.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 29 nov 2019, 06:43

whaha als ik jouw was zou ik eerst even naar je eigen posts kijken
.
Heerlijk baantje man beetje lanterfanten van jouw belastingcenten :tooth:
En nu hup naar het M2 draadje jij, kan je weer lekker fappen en oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en aaaaaaaaaaaaaaaaaaa roepen op een nieuw schakelaartje of andere banden :attentie:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 29 nov 2019, 06:46

Ah nu ken ik je weer ouwe verongelijkte treiteraar.:-)

Even over tot de orde van de dag. Zou 't echt?

https://www.ad.nl/politiek/provincies-z ... af36b72bc/

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 29 nov 2019, 07:08

Ik zag net dat de PFAS norm ook opgehoogd word van 0.1 naar 0.8, zodat de bouw weer opgang kan komen.

Je vraagt je toch af waarom die norm eerst heel strak moet, vervolgens toch weer versoepelt kan, hoe wordt er dan gedacht?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, BMWDennis, Bram, dave van marion, Fabian, Gus, Hans44, Joost H., k33z, Kadett, SlowCo, TLRS, tomgtr, vester86, wjt en 160 gasten