DF - "Polish and wax meeting" 19 aug Nordschleife
-
-
- Sander S.
okéé, een beeeetje overhellen mag ook wel
[img:640:427]http://www.sdmk2.nl/speedsnapper.com/ns ... g_0968.jpg[/img]

[img:640:427]http://www.sdmk2.nl/speedsnapper.com/ns ... g_0968.jpg[/img]
- GTRene
@Sven, thx leuke foto's ook, zo ook hier...het bewijs, Kees zit met z'n rechtervoet op het verkeerde pedaal, de rem
maar euh, die M3? hebben we toch ook maar weer ingehaald 8)
[img:640:427]http://www.sdmk2.nl/speedsnapper.com/ns ... g_0996.jpg[/img]
Ik moest aanpezen om Kees bij te houden dus hup maar buitenom er ook voorbij.
[IMG:700:465]http://img474.imageshack.us/img474/9387 ... 10lxc6.jpg[/img]

[img:640:427]http://www.sdmk2.nl/speedsnapper.com/ns ... g_0996.jpg[/img]
Ik moest aanpezen om Kees bij te houden dus hup maar buitenom er ook voorbij.
[IMG:700:465]http://img474.imageshack.us/img474/9387 ... 10lxc6.jpg[/img]
- GTRene
-
Elmar schreef:
Toen het dieptepunt van deze dag, ik stap uit de Audi en smeet de deur achter mij dicht. Wat een tegenvaller, het leek wel een Panda van de 1e generatie. Wat nou degelijkheid.
Ik heb die zondag nog eens geanalyseerd Elmar...
Het klopt inderdaad. Toen jij uitstapte en de deur dicht KWAKTE als een onbehouwen bouwvakker dacht ik heel even, dat ,mijn raam eruit zou vallen.
Dit gebeurde niet 1x, maar na ons 2e en ook ons 3e rondje SMEET je de deur dicht alsof ze nooit meer open hoefde.
Ik heb een complete nacht liggen peinzen waaraan dit kon liggen???
Zou Elmar motorisch gestoord zijn? Of zou hij afgunstig zijn geweest?
Je weet het niet......je weet het niet.....je weet het niet...
Tot ik terug dacht aan mijn instapmomenten in jou M3.
Ik spoelde de film terug van die dag in mijn hoofd, en kwam tot de ondekking dat ik tot 3x toe de deur moest dichtdoen alvorens ze goed in het slot viel.
Gooide ik te zacht? Kom ik te weinig in de sportschool? Had die BMW zo'n KUT-deuren?
Je weet het niet.....je weet het niet....je weet het niet....
Maar toen kreeg ik een helder moment.
Als je de deuren sluit van de Audi gaan de ramen even omlaag en dan weer omhoog nadat de deur dicht is. Zodat je geen extra druk opbouwt in de cabine en het sluiten soepel verloopt.
Aangezien ik dusdanig gewend ben aan het goed en makkelijk sluiten van portieren, gooide ik jouw deur NORMAAL dicht, waardoor ze echter niet in het slot viel.
Ik ben blij dat we dit probleem nu ook opgelost hebben

- Elmar
Ach loop niet te lullen man, zo'n systeem dat de ramen iets zakken heeft BMW al sinds 1992, bij de introductie van de E36 Coupe. Dus ook bij mijn M3 zit dat systeem erop....
Helaas iets te veel draad weggehaald bij het strippen van de auto, waardoor de rammen niet meer iets zakken bij het openen en sluiten van de deuren!
Helaas iets te veel draad weggehaald bij het strippen van de auto, waardoor de rammen niet meer iets zakken bij het openen en sluiten van de deuren!

-
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
-
Bedankt Rene, moet wel zeggen dat ik wel meteen veel geleerd heb voor de volgende keer. Het film werk kan vele malen beter met deze camera, maar de volgende keer ook inboard beelden denk ik 8)
Jullie kwamen wel aardig rap voorbij daar, voor jullie eerste ronde. Ben benieuwd wat Rebel over de lijnen heeft te zeggen
Jullie kwamen wel aardig rap voorbij daar, voor jullie eerste ronde. Ben benieuwd wat Rebel over de lijnen heeft te zeggen

- GTRene
mooie muziek zat er ook bij, en mooi ingelijfd in het filmpje daar waar het kon was het prettig en daar waar je de auto's moet horen hoor je dat, mooi gedaan 8)
Voor onboard filmen moet je een vaste hand hebben, en een sterke maag
ik rijd onverwachte lijnen als het uitkomt
Op een circuit als zandvoort weet je snel welke kant het opgaat en zijn de bochten redelijk rustig op 1 S na...op de Ring echter is het heavy voor je onderstel en helemaal voor de eerste X en ik heb en speel ook geen computer games, dus het was goed opletten met al die bochten...
Het engste vind ik de hoge snelheden en die weg verzakkingen waar je niet kunt zien wat er daarna komt...scary
maar wel uitdagend.
Voor onboard filmen moet je een vaste hand hebben, en een sterke maag

Op een circuit als zandvoort weet je snel welke kant het opgaat en zijn de bochten redelijk rustig op 1 S na...op de Ring echter is het heavy voor je onderstel en helemaal voor de eerste X en ik heb en speel ook geen computer games, dus het was goed opletten met al die bochten...
Het engste vind ik de hoge snelheden en die weg verzakkingen waar je niet kunt zien wat er daarna komt...scary

-
Gelukkig heeft Mark een mooi statief voor in de auto, dus de e30 (of tegen die tijd een andere wagen) dan eens uitlaten op dit legendarische circuit. De gevaren ben ik me heel erg van bewust, heb me nu al bijna 2 jaar in van alles verdiept hier omtrent maar nog nooit geredenGTRene schreef:Voor onboard filmen moet je een vaste hand hebben, en een sterke maagik rijd onverwachte lijnen als het uitkomt
![]()

-
Ik vind het begin van de film fenomenaal in combinatie met de gekozen muziek.
Schitterend gecombineerd Steven. Kreeg even kippenvel.
Die verkeersleider met zwaaiende armen alsof hij een dirigent is (0.23 sec) prachtig.
DF haalt het beste in mensen na boven...
Na Ralph Inbar met de verborgen camara ( Elmar )
hebben we nu ook een eigen Steven ...Spielberg op DF.
p.s. van wie is dat eerste nummer in het filmpje?
-
Steven Nauta schreef:
Ben benieuwd wat Rebel over de lijnen heeft te zeggen
Euhm....
Na zondag heb ik daar een hele andere kijk op.
Alle lijnen zijn geoorlooft, zolang je maar voor die brede indiaan met zijn rode BMW blijft.
(p.s. Ik heb zondag ondekt dat die witte strepen op zijn auto wel degelijk een functie hebben)
-
- GTRene