4.68 met 256pk op de speedster met de perfbox.
Met de 335pk van nu nog niet getest, dus kom graag langs op de perfbox middag.
4.68 met 256pk op de speedster met de perfbox.
Flitsmeister klopt van geen kant, mijn M3 zou dan in 2.8s van 0-100 gaanMartijn_bmw schreef: ↑16 sep 2019, 21:00 gewoon met FM gemeten op iPhone dus die gps is niet zo nauwkeurig als een echte V-box.
Dacht dat je de filtsmeister screenshot wel zou herkennen
Heb je die Tesla nog ergens? Lijkt me erg leuk om daar wat sprints mee te meten, ik stel mijn apparatuur maar smaak en keuze beschikbaar, Vbox of dragy
Dat is nog rap en waarschijnlijk de enige tijd waar ik enigszins in de buurt van kan komen ...Roy RS schreef: ↑16 sep 2019, 21:09heb ik nog niet gemeten, als je het aan mij vraagt.
Met de OBD tester was het 6,79, maar iets zegt mij dat ik dat net niet haal, want ik heb wel gezien dat ik precies schakel vóór de 200 op gps. Dat telt die OBD tester niet mee, want dan zegt mijn km teller 200, maar de gps 198 en dan schakel ik...dus in realiteit zal het zomaar een halve of hele tel langzamer zijn.
Ook merk ik hoe moeilijk het is, met mijn auto iig, om een goede tijd te maken, te lang wielspin of een dip door te weinig gas resulteert zomaar in een halve tot volle seconde verschil, 80-120 is een heel stuk constanter, omdat dit in 1 versnelling gebeurd en er geen staande start bij is.
Denk dat ik een seconde langzamer uitkom op gps.MarkS schreef: ↑16 sep 2019, 22:40Dat is nog rap en waarschijnlijk de enige tijd waar ik enigszins in de buurt van kan komen ...Roy RS schreef: ↑16 sep 2019, 21:09heb ik nog niet gemeten, als je het aan mij vraagt.
Met de OBD tester was het 6,79, maar iets zegt mij dat ik dat net niet haal, want ik heb wel gezien dat ik precies schakel vóór de 200 op gps. Dat telt die OBD tester niet mee, want dan zegt mijn km teller 200, maar de gps 198 en dan schakel ik...dus in realiteit zal het zomaar een halve of hele tel langzamer zijn.
Ook merk ik hoe moeilijk het is, met mijn auto iig, om een goede tijd te maken, te lang wielspin of een dip door te weinig gas resulteert zomaar in een halve tot volle seconde verschil, 80-120 is een heel stuk constanter, omdat dit in 1 versnelling gebeurd en er geen staande start bij is.
Nee was op het werk een demo.
Volgens mij gebruiken de apps ook de accelerometers in de telefoon. Nou is natuurlijk ook de vraag hoe nauwkeurig die zijn... de GPS is inderdaad niet zo heel nauwkeurig, maar 0-100 kan volledig met accelerometers. Voor tussenacceleraties is inderdaad de GPS nodig om de startsnelheid te bepalen. Ik heb ooit best een aantal keer de 1/4 mijl geprobeerd met een app op de iPhone en de tijden reproduceerden erg goed. De app gaf ook andere metingen zoals 0-25, 0-50, 0-100, 1/8 mijl. Verder leken de tijden me erg geloofwaardig voor die auto.
Ik heb veel apps geprobeerd met de iphone X, zowel met als zonder dongle en het werkt heel leuk, maar is simpelweg lang niet zo accuraat als de gps gebaseerde metingen van echte apparatuur met 10 of 50hz ipv 1 of 5 hz. Het wordt wel steeds beter...Marc Sierra schreef: ↑17 sep 2019, 08:50Volgens mij gebruiken de apps ook de accelerometers in de telefoon. Nou is natuurlijk ook de vraag hoe nauwkeurig die zijn... de GPS is inderdaad niet zo heel nauwkeurig, maar 0-100 kan volledig met accelerometers. Voor tussenacceleraties is inderdaad de GPS nodig om de startsnelheid te bepalen. Ik heb ooit best een aantal keer de 1/4 mijl geprobeerd met een app op de iPhone en de tijden reproduceerden erg goed. De app gaf ook andere metingen zoals 0-25, 0-50, 0-100, 1/8 mijl. Verder leken de tijden me erg geloofwaardig voor die auto.
Vermogen weet ik niet, nooit op een dyno geweest, die Engelsen hebben wel toentertijd meegedaan met een 30-130 event op een vliegveld met mijn auto (met toestemming), werd toen geloof ik derde van de dag ofzo, maar is al weer ruim 6 jaar geleden zag ik, time flies.