F1 Seizoen 2019 - Tijden in openingspost
- daNpy
Re: F1 Seizoen 2019 - Tijden in openingspost
Sorry hoor maar Kimi liet een gat van 2 wagenbreedtes en is ook ervaren genoeg om te weten dat de eerste bocht insturen alsof je alleen op de baan bent niet handig is. Race incident, Kimi kon door Max niet. Jammer.
-
OnlineWJ
Eens... Iedereen kan twee wagen dik door die bocht, behalve Kimi.. die wijkt echt van de racelijn af om hem zo tussendoor te snijden,omdat die anders bang was op Bottas te knallen (ook onzinnig).
Ik zou zelfs de fout aan kimi toedienen. Die ouwe lul heeft z'n beste tijd gehad.
Ik zou zelfs de fout aan kimi toedienen. Die ouwe lul heeft z'n beste tijd gehad.

- Luco
Wijkt van de racelijn af? De apex ligt daar vlak langs het muurtje , precies waar Kimi naartoe wl, dat Max denkt dat iedereen voor hem opzij gaat wil niet zeggen dat dat ook gebeurd, gewoon fout van Max.
Prutsstart, prutsactie, prutsresultaat, we roepen allemaal dat die leert van zijn fouten, dit is al de tweede keer in drie jaar op dezelfde plek.
Dus op Spa moet die nog wat leren imho.
En ik weet dat die rijdt voor zichzelf en niet voor zijn fans en de media, maar dit had echt niet nodig geweest, hij had gewoon achter Kimi aan moeten sluiten, dan had die met twee vingers in zijn neus 4e geworden.
Prutsstart, prutsactie, prutsresultaat, we roepen allemaal dat die leert van zijn fouten, dit is al de tweede keer in drie jaar op dezelfde plek.
En ik weet dat die rijdt voor zichzelf en niet voor zijn fans en de media, maar dit had echt niet nodig geweest, hij had gewoon achter Kimi aan moeten sluiten, dan had die met twee vingers in zijn neus 4e geworden.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Als je het van een ander af laat hangen (of ie nou Kimi heet of niet), dan heb je het zelf niet in de hand.
Ofwel Max fout.
Dat ie zo tekeer gaat tegen Rosberg begrijp ik ook niet goed. Die is in zijn Vlogs normaal dolenthousiast over Max, en nu die een keer kritisch is, moet er enorm tegengas gegeven worden? De ander klein maken, om zelf groter te lijken, noem ik dat. Dat heeft Max niet nodig, lijkt me.
Toch nog wat te leren voor Max. Omgaan met kritiek. Normaal reageert ie er niet op, nu schiet ie uit zn slof. Ofwel, "auw"
Ofwel Max fout.
Dat ie zo tekeer gaat tegen Rosberg begrijp ik ook niet goed. Die is in zijn Vlogs normaal dolenthousiast over Max, en nu die een keer kritisch is, moet er enorm tegengas gegeven worden? De ander klein maken, om zelf groter te lijken, noem ik dat. Dat heeft Max niet nodig, lijkt me.
Toch nog wat te leren voor Max. Omgaan met kritiek. Normaal reageert ie er niet op, nu schiet ie uit zn slof. Ofwel, "auw"
Laatst gewijzigd door Spijkerhard op 05 sep 2019, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- RS-Ron
Volgens.mij was Max zaterdag al klaar met Spa. Ging voor geen meter met de RBR.
Hoop as zondag wat meer van hem te zien.
Gr Ron
Hoop as zondag wat meer van hem te zien.
Gr Ron
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Hmmm, zo zit Max niet in elkaar, lijkt me Ron
-
OnlineWJ
Misschien moet je even kijken wat Kimi's racelijn was. Of kijk het filmpje op de vorige pagina. En again, waarom kan de rest van het veld wel twee auto's dik door de eerste bocht en Kimi niet?Luco schreef: 05 sep 2019, 22:33 Wijkt van de racelijn af? De apex ligt daar vlak langs het muurtje , precies waar Kimi naartoe wl, dat Max denkt dat iedereen voor hem opzij gaat wil niet zeggen dat dat ook gebeurd, gewoon fout van Max.
Laatst gewijzigd door WJ op 05 sep 2019, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou, hij is ook met de f2 race een generatie genoot kwijt geraakt.
-
OnlineWJ
- RS-Ron
Ik had echt het idee dat ie er van baalde dat die motor niet goed te krijgen was. Eerste rondje in Q1 hoorde je hem gewoon doodvallen op topvermogen. Daarna zetten ze kennelijk een andere setting aan die minder heftig is. Het lijkt erop of Max dan een beetje afhaakt. Hoe je het ook went of keert dan is zijn kampioenschap klaar. Misschien had hij het idee voor Spa nog steeds voor de racewinst te kunnen knokken en daarmee Hamilton onder druk te zetten. Daar was ie na zaterdag wel uit, niet dus. Met de race hoopt ie dan nog wat te gaan doen voor een podium, komt ie weer slecht weg. Net voor de bocht 7e. Wat ie 21 races steeds deed was rustig terugknokken en niet in de eerste bocht een alles of niets actie. Kennelijk was ie er nu ff klaar mee. Zoals ik hem een beetje inschat zit ie met zijn hoofd al in 2020. Zal me niet verbazen als hij er eerlijk voor uitkomt dat ie liever elke 2 races een nieuwe ge-update motor in de RBR wil om in 2020 in de buurt te zitten van Mercedes en Ferrari. Plek 3/2 in het kampioenschap interesseert hem geen reet.
Gr Ron
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zoiets inderdaad, Kimi lag dan net voor, prima, maar hij snijdt Max wel eigenlijk. Ouwe rot in 't vak moet dat ook weten.WJ schreef: 05 sep 2019, 22:43Misschien moet je even kijken wat Kimi's racelijn was. Of kijk het filmpje op de vorige pagina. En again, waarom kan de rest van het veld wel twee auto's dik door de eerste bocht en Kimi niet?Luco schreef: 05 sep 2019, 22:33 Wijkt van de racelijn af? De apex ligt daar vlak langs het muurtje , precies waar Kimi naartoe wl, dat Max denkt dat iedereen voor hem opzij gaat wil niet zeggen dat dat ook gebeurd, gewoon fout van Max.
-
-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luco
Kimi rijdt gewoon de gebruikelijke racelijn daar, niks meer en niks minder, hij had in die hoek Max nooit kunnen zien, en Max had dat kunnen weten.
-
Dit is wat mij betreft het verhaal. De fout ligt bij Max & dat weet hij.Luco schreef: 06 sep 2019, 09:35 Kimi rijdt gewoon de gebruikelijke racelijn daar, niks meer en niks minder, hij had in die hoek Max nooit kunnen zien, en Max had dat kunnen weten.
Dat hij niet blokkeerde etc doet wat mij betreft er allemaal niet toe.
-
- Auto: G21 / E46
Mwoah. Als Rosberg positief is vragen ze Max natuurlijk niet om een reactie. Nu hij negatief was willen ze wel graag een reactie van Max. En hij zegt waarschijnlijk gewoon wat hij er daadwerkelijk van vindt. En dat was toch altijd zo mooi aan hem?Dat ie zo tekeer gaat tegen Rosberg begrijp ik ook niet goed. Die is in zijn Vlogs normaal dolenthousiast over Max, en nu die een keer kritisch is, moet er enorm tegengas gegeven worden? De ander klein maken, om zelf groter te lijken, noem ik dat. Dat heeft Max niet nodig, lijkt me.
Max zegt gewoon wat Rosberg aan et doen is. Extreme dingen bléren op z'n vlog om maar zoveel mogelijk views te krijgen.
-
Nog even 'n paar keer onboards van Max Kimi incident gekeken, ik ben niet de allergrootste Max fan van Nederland, maar Kimi keek óók niet uit wat hij deed imo, hij 'bats 'm er zo veur' zegmaar:)
Max is echt niet 100% schuldig in dit verhaal, daarvoor lagen de snelheden ook veel te laag, Max kon ook geen kant meer op eigenlijk, ja nog meer naar binnen/rechts over de kerbs?
Max is echt niet 100% schuldig in dit verhaal, daarvoor lagen de snelheden ook veel te laag, Max kon ook geen kant meer op eigenlijk, ja nog meer naar binnen/rechts over de kerbs?
- ///Joost
Kortom, race incident.Robin schreef: 06 sep 2019, 10:37 Max is echt niet 100% schuldig in dit verhaal, daarvoor lagen de snelheden ook veel te laag, Max kon ook geen kant meer op eigenlijk, ja nog meer naar binnen/rechts over de kerbs?

Vwb Max...leuke discussies heb ik daar altijd over met mijn vrouw. Na het akkefietje met Ocon in de pits heeft ze geen goed woord meer voor 'm over.

-
Ik ook niet. Prutser!///Joost schreef: 06 sep 2019, 10:40Kortom, race incident.Robin schreef: 06 sep 2019, 10:37 Max is echt niet 100% schuldig in dit verhaal, daarvoor lagen de snelheden ook veel te laag, Max kon ook geen kant meer op eigenlijk, ja nog meer naar binnen/rechts over de kerbs?
Vwb Max...leuke discussies heb ik daar altijd over met mijn vrouw. Na het akkefietje met Ocon in de pits heeft ze geen goed woord meer voor 'm over.![]()
Hij had Ocon KO moeten slaan!:-)))))
- Erik
- Auto: BMW ///M
Dit al voorbij gekomen ?
https://www.youtube.com/watch?v=msmbe3ijMXo
Tijdens die crash van Hubert heeft de HALO zijn werk bij andere rijders zeker goed gedaan !
https://www.youtube.com/watch?v=msmbe3ijMXo
Tijdens die crash van Hubert heeft de HALO zijn werk bij andere rijders zeker goed gedaan !
- Mari Oh Oh!
Omdat ie vooral bezig is views te genereren voor zijn vlog door 'interessante' standpunten in te nemen. Dat doet hij echt heel vaak, toevallig is Max dit keer de pineut. De vergelijking met Villeneuve(die zich de laatste tijd rustig houdt) vind ik dan ook heel treffend.Spijkerhard schreef: 05 sep 2019, 22:39 Als je het van een ander af laat hangen (of ie nou Kimi heet of niet), dan heb je het zelf niet in de hand.
Ofwel Max fout.
- Mari Oh Oh!
Ik was dan ook kritischer op Max geweest als de rollen omgedraaid waren...Robin schreef: 06 sep 2019, 10:37 Nog even 'n paar keer onboards van Max Kimi incident gekeken, ik ben niet de allergrootste Max fan van Nederland, maar Kimi keek óók niet uit wat hij deed imo, hij 'bats 'm er zo veur' zegmaar:)
Als je niet met 2 wagens door die bocht kan is er iets mis. De vorige keer dat het fout ging met Kimi zat Vettel er nog naast(die Kimi kneep waardoor die tegen Verstappen aan knalde). Dat is 3 dik en zelfs dat had goed kunnen gaan als Vettel had geweten dat Max aan de binnenkant zat. Er is ruimte zat en Kimi liet de deur open, dus had ie in zijn spiegel(of opzij) moeten kijken.
Ik zeg niet eens dat het Kimi's schuld is, maar Max verwijten dat ie inhaalt is niet fair IMHO.
-
OnlineWJ
Eens, daarom ook tegengas van mijn kant tegen de "max was te gretig weer blabla".
Maar Racing incident was gewoon de enige juist beslissing.
Anyway! MONZA!
Het is een natte bende
Kimi is er net al afgegleden, en nu Perez een flinke crash.
Maar Racing incident was gewoon de enige juist beslissing.
Anyway! MONZA!
Het is een natte bende

Kimi is er net al afgegleden, en nu Perez een flinke crash.
-
Inderdaad Mario & WJ.
Zal F1TV straks even aanslingeren.
Zal F1TV straks even aanslingeren.
- Erik
- Auto: BMW ///M
Kimi riep wel over de radio dat hij alle ruimte liet, en dat deed hij dus heel duidelijk niet.
Geloof niet dat dit allemaal opzet was hoor, Max zat er onverwacht en zo een eerste bocht is meer geluk dan wijsheid.
Het moment dat zijn ophanging definitief afbrak was trouwens ook wel een dingetje, als dat 1/10sec eerder gebeurd was had hij Kimi meegenomen in zijn crashje.
Enige dat je VER en RBR kwalijk kunt nemen is weer die schijtstart. Hebben ze gewoon niet onder controle.
Ik was er trouwens wel klaar mee, en heb de TV direct uitgezet na de eerste 350m. Zag zijn wiel wiebelen direct na de crash en verbaasde mij dat hij er volgas mee doorreed. Toen krak, klaar, tv uit, doei.
Geloof niet dat dit allemaal opzet was hoor, Max zat er onverwacht en zo een eerste bocht is meer geluk dan wijsheid.
Het moment dat zijn ophanging definitief afbrak was trouwens ook wel een dingetje, als dat 1/10sec eerder gebeurd was had hij Kimi meegenomen in zijn crashje.
Enige dat je VER en RBR kwalijk kunt nemen is weer die schijtstart. Hebben ze gewoon niet onder controle.
Ik was er trouwens wel klaar mee, en heb de TV direct uitgezet na de eerste 350m. Zag zijn wiel wiebelen direct na de crash en verbaasde mij dat hij er volgas mee doorreed. Toen krak, klaar, tv uit, doei.
-
OnlineWJ
Het starten is inderdaad dramatisch, vraag me af hoe dat komt. Hoor/lees er ook niet zoveel over.