Vreemd! Had laatst al zo'n vermoeden toen ik iets niet terug kon vinden.
Wel stom dat hij die DC2 gaat fiksen terwijl die Mr2 en M3 veel toffer zijn. Maarja zal wel nostalgie zijn ofzo of beïnvloed door de kijkers.
Vreemd! Had laatst al zo'n vermoeden toen ik iets niet terug kon vinden.
Is dit het dikste team. Dan kan ik niet zeggen maar ik vraag me altijd af hoe je instructeur of taxichauffeur wordt. Ik volg Apex trouwens al van dag 1 en vind het geweldig om te zien hoe dit opgebouwd is. Jammer dat we Dyana minder in beeld zien....’the sh*t Dyana says....’Jan Terwolde schreef: ↑29 aug 2019, 09:49Idd ff instappen in het dikste teamJP schreef: ↑29 aug 2019, 09:33+1 en dat geld ook voor zijn race”carriere”.Jan Terwolde schreef: ↑29 aug 2019, 09:04 (...) Misha Charoudin op de lijst? Al vind ik dat Misha met de Audi reeks de plank volledig mis slaat met dat commerciële gedoe.
Ja veel m3 content weg, jammer. De dc2 is mijn ding ook niet perse maar het zorgt voor een leuk avontuur. Zijn m3 krijgt een 4.1 differentieel dus dat vind ik erg interessant en quote “life’s too short to worry about resale value” laat zien dat hij geniet van zijn auto.Jan Terwolde schreef: ↑29 aug 2019, 09:57 Vreemd! Had laatst al zo'n vermoeden toen ik iets niet terug kon vinden.
Wel stom dat hij die DC2 gaat fiksen terwijl die Mr2 en M3 veel toffer zijn. Maarja zal wel nostalgie zijn ofzo of beïnvloed door de kijkers.
Ja genieten doet hij er zeker van. Altijd mooi om te zien hoe die gaat op het circuit.Crookie schreef: ↑29 aug 2019, 11:03
Ja veel m3 content weg, jammer. De dc2 is mijn ding ook niet perse maar het zorgt voor een leuk avontuur. Zijn m3 krijgt een 4.1 differentieel dus dat vind ik erg interessant en quote “life’s too short to worry about resale value” laat zien dat hij geniet van zijn auto.
Kathi Die is grappig.
Hele mooie locatie hebben ze. Oude boederij/huis nieuw uit de grond gestampt.JP schreef: ↑29 aug 2019, 10:03Is dit het dikste team. Dan kan ik niet zeggen maar ik vraag me altijd af hoe je instructeur of taxichauffeur wordt. Ik volg Apex trouwens al van dag 1 en vind het geweldig om te zien hoe dit opgebouwd is. Jammer dat we Dyana minder in beeld zien....’the sh*t Dyana says....’
Bij 1:55 een bekend DF gezicht!JP schreef: ↑03 sep 2019, 19:28 Vandaag op YT ontdekt, Eline de Vries, van #itsmydrive. Prettige verschijning, doet hoofdzakelijk wat groter spul maar heeft ook andere filmpjes gemaakt. Rijdt zelf ook vrachtwagen
https://www.youtube.com/channel/UCJNbJ4 ... iBw/videos
Is een leuke vrouw. Ken haar persoonlijk van mijn tijd bij Renault Trucks, ze kwam geregeld over de vloer. Bij RT is het voor haar ook begonnen pakweg 4 jaar geleden, daarna is ze ook gaan vloggen voor andere merken.JP schreef: ↑03 sep 2019, 19:28 Vandaag op YT ontdekt, Eline de Vries, van #itsmydrive. Prettige verschijning, doet hoofdzakelijk wat groter spul maar heeft ook andere filmpjes gemaakt. Rijdt zelf ook vrachtwagen
https://www.youtube.com/channel/UCJNbJ4 ... iBw/videos
Haha...wat een kneus joh.
Robin schreef: ↑03 okt 2019, 05:54 Ik had 'm kunnen zetten in For The Love Of Cars, of in Porsche Porno, maar heb 't idee dat daar weinig actie/reactie is:
Als je de gele CTR in close up ziet, staat er imho een auto die proportioneel en qua stance gewoon niet 30 jaar oud is.
Kijk naar andere (semi) iconische 30 jaar oude auto's en daar zie je iets bij dat je denkt: Dat was in die tijd zo(vormgeving, lampen, hoogteratio portier vs zijraam, velggrootte en zijwanggrootte band). De RUF CTR is misschien wel de meest letterlijk tijdloze youngtimer(?)
Zelfs het 17 inch wiel + band is niet 'klein'.
Kijk de 993, ook prachtig, maar echt mid 90's. Kijk 'n McLaren F1, idem.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EvdP, Google [Bot], Joost H., krentenbol, Mark 320iS, Tom V en 364 gasten