Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
- smiley
- Berichten: 9126
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Kun je een deel betalen van wat je wel nodig hebt, of is het een alles of niks constructie?
- JP
- Berichten: 31360
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Nou wat een kansenpareltjes zeg Dan begrijp ik wel dat Alt niet tussen 250000 van zulke oranjegekleurde, van links naar rechts springende, paupertjes.....
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- Contacteer:
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Lijkt vrij dwingend allemaal dus.Organisator Dutch GP is duidelijk: wie is ingeloot, moet betalen en het er niet op aan te laten komen. Wie niet op tijd betaalt, krijgt in eerste instantie herinneringen, maar daarna kunnen ook aanmaningen volgen. Of daar kosten aan verbonden zijn, wil de organisatie niet zeggen.
- smiley
- Berichten: 9126
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
- WJ
- Berichten: 11745
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Goed nieuws, ik ben wel fan ervan. Beetje oldskool!
Jammer dat het voor komend jaar nog niet gaat lukken.
Jammer dat het voor komend jaar nog niet gaat lukken.
-
- Berichten: 51456
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Dus Bos Uit/Luyendijk wordt sowieso banked? Want wat was er zo bijzonder aan 't huidige Bos Uit?
- Luco
- Berichten: 27961
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
-
- Berichten: 51456
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Maar met 'n banking wordt je toch aan 't asfalt gedrukt beetje zoals Indy/NASCAR idee?
Ja die banking ik weet t niet hoor.
Ja die banking ik weet t niet hoor.
- smiley
- Berichten: 9126
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Het is nodig om niet als monaco aan het strand te eindigen.
Komende gp is dit nog niet uitgevoerd en kun je nogal wat inhaalklachten verwachten.
Komende gp is dit nog niet uitgevoerd en kun je nogal wat inhaalklachten verwachten.
- WJ
- Berichten: 11745
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Het idee bij zandvoort geloof ik is dat door de banking ze een DRS zone kunnen inzetten. Wat het rechte stuk ook weer interesssanter maakt.
En er komen weer andere krachten ook vrij in zo'n bocht wat het ook weer een stuk uitdagender maakt.
En er komen weer andere krachten ook vrij in zo'n bocht wat het ook weer een stuk uitdagender maakt.
-
- Berichten: 51456
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
De snelheid zal mét banking hoger liggen, maar zoals hij nu is zo reed Lauda toch ook in 1985 naar de overwinning of is er wat veranderd?
- Joop
- Berichten: 8897
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Ik begreep dat ze in november zouden beginnen met de aanpassingen en dat dit ca. 6 weken zou gaan duren om die aanpassingen door te voeren aan de baan.
Wel even de vraag wat ze met het Winter Endurance Cup seizoen gaan doen dan...
Wel even de vraag wat ze met het Winter Endurance Cup seizoen gaan doen dan...
- smiley
- Berichten: 9126
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
De auto's zijn sneller en langer geworden.
Dat maakt inhalen op veel oudere circuits lastiger, omdat die nooit voor die lange lellen van nu ontworpen zijn.
-
- Berichten: 51456
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Inderdaad Smiley, maar dit is Prost in z'n RE40 Turbo met >600pk ik denk wel 700(?)
"and the twin-turbo (one per cylinder bank) evolution within the RE40 produced a claimed 880 bhp (656 kW)."
Laatst gewijzigd door Robin op 27 jul 2019, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- smiley
- Berichten: 9126
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Als je een youtubje met f3 op zandvoort kunt vinden kun je een goede indruk van het probleem krijgen.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Voor zover ik weet:
Op zondag 3 november is de Zandvoort 500, als laatste race op het oude asfalt. Ergens in maart is dan ook een WEK race gepland, dus deze winter maar twee WEK races i.p.v. drie.
De droomautodag gaat gewoon door op die datum, maar op een ander circuit. Eind augustus beginnen we met de organisatie hiervan en zullen alle rijders en families geïnformeerd worden.
De verbouwingen aan pitboxen, paddock en baan beginnen op 4 november en zouden in een ideale situatie eind januari afgerond moeten zijn, met een mogelijke uitloop naar eind februari.
Wij hebben 3 dagen in februari in optie staan en 4 in maart, zodra die definitief bevestigd worden, zullen ze ook online komen uiteraard.
De F1 ticket situatie is raar en ondoordacht.
Ik heb er geen belang bij want heb 80 VIP tickets aangevraagd voor onze ARR Business Club (https://amsterdamraceresort.driving-fun.com/ voor wie het nog niet kende, overigens nog maar zeer de vraag of we die gaan krijgen), maar je kon tot 6 kaartjes aanvragen. Als je dat dus handig doet met 6 vrienden en je vraagt er allemaal 6 aan, kun je er in theorie 36 krijgen. Die moet je dan allemaal afnemen en betalen, maar ze staan nog niet op naam.
Vervolgens mag je ze niet doorverkopen, behalve via een Dutch GP platform wat er überhaupt nog niet is, maar je moet ze wel al afrekenen.
En volgens Jan Lammers kun je ze ook niet doorverkopen, want doorverkochte tickets gaan ze bij de poort weren. Nu heb ik Jan soms best hoog zitten, hij heeft wel eens instructeurswerk voor ons gedaan wat hij echt heel erg goed en professioneel deed, maar dit vind ik een belediging van mijn intelligentie, want tenzij hij alle mensen die ingeloot persoonlijk kent en ze vooraf gevraagd heeft voor wie ze extra kaartjes bestellen, zie ik niet in hoe ze dit waar denken te kunnen maken...
Op zondag 3 november is de Zandvoort 500, als laatste race op het oude asfalt. Ergens in maart is dan ook een WEK race gepland, dus deze winter maar twee WEK races i.p.v. drie.
De droomautodag gaat gewoon door op die datum, maar op een ander circuit. Eind augustus beginnen we met de organisatie hiervan en zullen alle rijders en families geïnformeerd worden.
De verbouwingen aan pitboxen, paddock en baan beginnen op 4 november en zouden in een ideale situatie eind januari afgerond moeten zijn, met een mogelijke uitloop naar eind februari.
Wij hebben 3 dagen in februari in optie staan en 4 in maart, zodra die definitief bevestigd worden, zullen ze ook online komen uiteraard.
De F1 ticket situatie is raar en ondoordacht.
Ik heb er geen belang bij want heb 80 VIP tickets aangevraagd voor onze ARR Business Club (https://amsterdamraceresort.driving-fun.com/ voor wie het nog niet kende, overigens nog maar zeer de vraag of we die gaan krijgen), maar je kon tot 6 kaartjes aanvragen. Als je dat dus handig doet met 6 vrienden en je vraagt er allemaal 6 aan, kun je er in theorie 36 krijgen. Die moet je dan allemaal afnemen en betalen, maar ze staan nog niet op naam.
Vervolgens mag je ze niet doorverkopen, behalve via een Dutch GP platform wat er überhaupt nog niet is, maar je moet ze wel al afrekenen.
En volgens Jan Lammers kun je ze ook niet doorverkopen, want doorverkochte tickets gaan ze bij de poort weren. Nu heb ik Jan soms best hoog zitten, hij heeft wel eens instructeurswerk voor ons gedaan wat hij echt heel erg goed en professioneel deed, maar dit vind ik een belediging van mijn intelligentie, want tenzij hij alle mensen die ingeloot persoonlijk kent en ze vooraf gevraagd heeft voor wie ze extra kaartjes bestellen, zie ik niet in hoe ze dit waar denken te kunnen maken...
-
- Berichten: 51456
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Petrus gaat Jan bij de Hemelpoort weren:)
- Luco
- Berichten: 27961
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Peter, mag jij je VIPruimte boven de pitboxen gewoon gebruiken tijdens de GP of moet je hem afstaan aan een van de teams?Peter Tunissen schreef: ↑27 jul 2019, 12:50 Voor zover ik weet:
Op zondag 3 november is de Zandvoort 500, als laatste race op het oude asfalt. Ergens in maart is dan ook een WEK race gepland, dus deze winter maar twee WEK races i.p.v. drie.
De droomautodag gaat gewoon door op die datum, maar op een ander circuit. Eind augustus beginnen we met de organisatie hiervan en zullen alle rijders en families geïnformeerd worden.
De verbouwingen aan pitboxen, paddock en baan beginnen op 4 november en zouden in een ideale situatie eind januari afgerond moeten zijn, met een mogelijke uitloop naar eind februari.
Wij hebben 3 dagen in februari in optie staan en 4 in maart, zodra die definitief bevestigd worden, zullen ze ook online komen uiteraard.
De F1 ticket situatie is raar en ondoordacht.
Ik heb er geen belang bij want heb 80 VIP tickets aangevraagd voor onze ARR Business Club (https://amsterdamraceresort.driving-fun.com/ voor wie het nog niet kende, overigens nog maar zeer de vraag of we die gaan krijgen), maar je kon tot 6 kaartjes aanvragen. Als je dat dus handig doet met 6 vrienden en je vraagt er allemaal 6 aan, kun je er in theorie 36 krijgen. Die moet je dan allemaal afnemen en betalen, maar ze staan nog niet op naam.
Vervolgens mag je ze niet doorverkopen, behalve via een Dutch GP platform wat er überhaupt nog niet is, maar je moet ze wel al afrekenen.
En volgens Jan Lammers kun je ze ook niet doorverkopen, want doorverkochte tickets gaan ze bij de poort weren. Nu heb ik Jan soms best hoog zitten, hij heeft wel eens instructeurswerk voor ons gedaan wat hij echt heel erg goed en professioneel deed, maar dit vind ik een belediging van mijn intelligentie, want tenzij hij alle mensen die ingeloot persoonlijk kent en ze vooraf gevraagd heeft voor wie ze extra kaartjes bestellen, zie ik niet in hoe ze dit waar denken te kunnen maken...
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Vanaf 1 mei hebben wij geen VIPruimte op Circuit Zandvoort meer, is dat een antwoord op je vraag..?
- Luco
- Berichten: 27961
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
ow, nou ja ik was gewoon benieuwd of die ruimtes werden opgeeist door de F1Peter Tunissen schreef: ↑27 jul 2019, 13:43 Vanaf 1 mei hebben wij geen VIPruimte op Circuit Zandvoort meer, is dat een antwoord op je vraag..?
Nu weet ik niet of dat zo is of dat je zelf hebt gezegd ik heb helemaal geen VIPruimte meer vanaf 1 mei?
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
- Joop
- Berichten: 8897
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Bosuit lag inderdaad in ‘85 nog op het vakantiepark...
...het rechte stuk was echt een klap langer en je kwam ook vloeiender het rechte stuk op.
...het rechte stuk was echt een klap langer en je kwam ook vloeiender het rechte stuk op.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Ah, dus de ticketverkoop gaat gebruikt worden voor de verbouwing. Hoeven ze zelf weinig te investeren. Tsja, ook een manier.
-
- Berichten: 21758
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Lijkt mij ook onmogelijk, maar gok dat je de kaarten later op naam zet (mag hopen dat de definitieve datum dan ook bekend is) en ze vanaf dat moment lastiger door te verkopen zijn. Gok ook een hoop bangmakerij van de organisatie om woekerprijzen te voorkomen.Peter Tunissen schreef: ↑27 jul 2019, 12:50
Vervolgens mag je ze niet doorverkopen, behalve via een Dutch GP platform wat er überhaupt nog niet is, maar je moet ze wel al afrekenen.
En volgens Jan Lammers kun je ze ook niet doorverkopen, want doorverkochte tickets gaan ze bij de poort weren. Nu heb ik Jan soms best hoog zitten, hij heeft wel eens instructeurswerk voor ons gedaan wat hij echt heel erg goed en professioneel deed, maar dit vind ik een belediging van mijn intelligentie, want tenzij hij alle mensen die ingeloot persoonlijk kent en ze vooraf gevraagd heeft voor wie ze extra kaartjes bestellen, zie ik niet in hoe ze dit waar denken te kunnen maken...
Bij Tomorrowland was het zo dat je kaartjes koopt en afrekent. De koper geeft z'n (één) adres door. Paar weken later krijg je de bestelde bandjes (wat ook prima een digitaal ticket kan zijn) met een code op dat adres. Dat is je ticket. Voor je erheen kunt moet je dat bandje activeren. Bij dat activeren zet je het op naam.
Tussen ontvangen bandje en activeren zou je het dus gewoon kunnen doorverkopen, heb ik ook ooit gedaan. Alleen is het voor de koper lastig te bepalen of die al geactiveerd is. Een koper heeft er dus profijt van om 'm via een platform (met beperkte of zonder winst voor de verkoper) te kopen, dan weet je zeker dat het goed is (als het digitaal is kun je de oude streepjes/QR-code onklaar maken en een nieuwe genereren).
Na activeren staat ie op naam. Bij de ingang scan je het bandje, meestal kom je er gewoon in maar je kan een steekproef voor ID krijgen. Echter zelfs dan kun je het nog doorverkopen, bij de ingang kun je het nog op een andere naam zetten. Dat kost wel geld. Als ze bij de F1 dat laatste niet doen zou het een mooie boel worden, is er iemand ziek, kun je je kaartje van honderden euro's wegmikken
- Luco
- Berichten: 27961
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen
Je hebt je wel moeten registreren, ze hebben dus jouw naam en emailadres,en dus ook je woonplaats en adres, is toch vreemd als je in maastricht woont en je dan ineens als de kaarten op naam moeten je in groningen, rotterdam, heerhugowaard en madrid woont toch .Tom schreef: ↑27 jul 2019, 19:26Lijkt mij ook onmogelijk, maar gok dat je de kaarten later op naam zet (mag hopen dat de definitieve datum dan ook bekend is) en ze vanaf dat moment lastiger door te verkopen zijn. Gok ook een hoop bangmakerij van de organisatie om woekerprijzen te voorkomen.Peter Tunissen schreef: ↑27 jul 2019, 12:50
Vervolgens mag je ze niet doorverkopen, behalve via een Dutch GP platform wat er überhaupt nog niet is, maar je moet ze wel al afrekenen.
En volgens Jan Lammers kun je ze ook niet doorverkopen, want doorverkochte tickets gaan ze bij de poort weren. Nu heb ik Jan soms best hoog zitten, hij heeft wel eens instructeurswerk voor ons gedaan wat hij echt heel erg goed en professioneel deed, maar dit vind ik een belediging van mijn intelligentie, want tenzij hij alle mensen die ingeloot persoonlijk kent en ze vooraf gevraagd heeft voor wie ze extra kaartjes bestellen, zie ik niet in hoe ze dit waar denken te kunnen maken...
Bij Tomorrowland was het zo dat je kaartjes koopt en afrekent. De koper geeft z'n (één) adres door. Paar weken later krijg je de bestelde bandjes (wat ook prima een digitaal ticket kan zijn) met een code op dat adres. Dat is je ticket. Voor je erheen kunt moet je dat bandje activeren. Bij dat activeren zet je het op naam.
Tussen ontvangen bandje en activeren zou je het dus gewoon kunnen doorverkopen, heb ik ook ooit gedaan. Alleen is het voor de koper lastig te bepalen of die al geactiveerd is. Een koper heeft er dus profijt van om 'm via een platform (met beperkte of zonder winst voor de verkoper) te kopen, dan weet je zeker dat het goed is (als het digitaal is kun je de oude streepjes/QR-code onklaar maken en een nieuwe genereren).
Na activeren staat ie op naam. Bij de ingang scan je het bandje, meestal kom je er gewoon in maar je kan een steekproef voor ID krijgen. Echter zelfs dan kun je het nog doorverkopen, bij de ingang kun je het nog op een andere naam zetten. Dat kost wel geld. Als ze bij de F1 dat laatste niet doen zou het een mooie boel worden, is er iemand ziek, kun je je kaartje van honderden euro's wegmikken
Waterdicht zal het niet zijn, maar zal de handelaren of iig de kopers wel afschrikken, op zich vind ik het wel een goede zaak.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten