Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie

Krijgen ze het voor elkaar om de F1 in Nederland terug te krijgen?

Geen schijn van kans
90
56%
Gaat ze lukken
15
9%
Ik hoop van wel maar zal zwaar worden
45
28%
Formule 1 boeit me niks
11
7%
 
Totaal aantal stemmen: 161

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Tom » 23 jul 2019, 18:47

Dat de datum nog niet vast staat is bijzonder.
Maar verder snap ik het systeem wel als er zoveel vraag is. Probeer eens kaarten te kopen voor Tomorrowland. Dat is elk jaar gelijk uitverkocht, maar je zit wel 2 uur naar een scherm te staren (want overbelast en soms komt er nog iets vrij bij mislukte betalingen). Hoewel ze zeggen dat dat op volgorde gaat, voelt het meer als een loterij met honderdduizenden mensen die op dezelfde minuut inloggen. Tenaamstelling helpt doorverkoop voorkomen.
Dan liever jezelf aanmelden en vanzelf horen of je kaarten toegewezen krijgt. Als ze het zonder dat systeem zouden doen zouden mensen ook klagen omdat het oneerlijk is. Wellicht een 'gedoe' maar wat zijn de alternatieven?

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Luco » 23 jul 2019, 19:46

Ik heb nog niks gehoord, maar we hebben met 54 man ingeschreven maal 4 kaarten, dus moet goed komen.
Verder is een slaapplaats al geregeld en de twee mogelijke weekenden al vastgelegd.

helaas :lol:
Beste Luco,

Met meer dan een miljoen ticketaanvragen blijkt dat racefans in binnen- en buitenland enorm uitkijken naar de terugkeer van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort. Tot onze spijt moeten we mededelen dat jouw ticketaanvraag helaas niet is toegewezen.

Mochten er in de toekomst extra tickets beschikbaar komen, worden deze in een webshop geplaatst. Jij ontvangt dan, als geregistreerde racefan, als eerste toegang tot deze webshop voordat deze voor het grote publiek open gaat. We houden je hierover per email op de hoogte.

Ook zullen wij begin 2020 een officieel resell platform openen, waar fans die hun toegewezen kaarten toch niet willen gebruiken, deze aan andere fans kunnen aanbieden.

Meer informatie over de DutchGP vind je op www.dutchgp.com

Met sportieve groet,
Het Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix team
Maar goed hij is ook nog bezig om een meerjarendeal af te sluiten die langer is dan die drie jaar, en ook weten ze nog niet wat de teams aan gaan bieden aan arrangementen, dan heb je geen toegangsticket nodig :lol:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door JP » 23 jul 2019, 23:19

Jammer joh, maar jij als Renault-ambassadeur zal toch tzt vast een priveplekje krijgen in de camper van die Abittejeudeboule :tooth:

tallbloke
Berichten: 325
Lid geworden op: 21 sep 2008, 09:07

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door tallbloke » 24 jul 2019, 09:39

Maximale aanvraag is maximaal beloond.
Mag gelukkig in 9 termen aftikken.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Andre » 24 jul 2019, 12:06

Mooi dat je kaarten hebt toegewezen. Nu nog op de gazelle:)

Als je toch 500 of meer voor een paar kaarten betaald. Laat je dan brengen met een helikopter. Het kost nu toch al knaken:)

Gebruikersavatar
JWtje
Berichten: 297
Lid geworden op: 11 mei 2016, 15:42
Auto: E30-2JZ/ E55 AMG Combi op LPG
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door JWtje » 24 jul 2019, 12:09

Maatje van mij heeft net afwijzing binnen. Zal al genoeg over gezegd zijn hier maar ik snap echt niet waarom er voor dit systeem gekozen is. Er zijn tientallen circuits op de wereld die jaar in jaar uit bewezen hebben een prima systeem te hebben voor de verkoop van kaarten van evenementen waar bakken mensen op af komen en dan gaan we in NL even het wiel opnieuw uitvinden.

Iedere individu en zijn kennisen die graag naar de GP willen die ik ken hebben voor de zekerheid allemaal 6 kaarten besteld want de rest raken ze wel weer kwijt.

Als je een beetje op MP rondkijkt dan zie je nu al hoeveel mensen er eigenlijk van plan waren met 2 personen te gaan want in de meeste gevallen worden er 4 tickets aangeboden die nu al varieren tussen de €1.500,- en €2.500,-

Een beetje boerenverstand rekenwerk geeft dan toch ook aan dat die "meer dan een miljoen aanvragen" een mega overschatting is van het aantal werkelijk geinteresseerden.

Beetje jammer dat ze het zo gedaan hebben of zijn er meer die het zo doen?

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3434
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Joël D. » 24 jul 2019, 12:20

Ja, met 6 man 6 kaarten aangevraagd. Uiteindelijk heeft één iemand kaarten toegewezen gekregen.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Luco » 24 jul 2019, 12:27

JWtje schreef: 24 jul 2019, 12:09 Maatje van mij heeft net afwijzing binnen. Zal al genoeg over gezegd zijn hier maar ik snap echt niet waarom er voor dit systeem gekozen is. Er zijn tientallen circuits op de wereld die jaar in jaar uit bewezen hebben een prima systeem te hebben voor de verkoop van kaarten van evenementen waar bakken mensen op af komen en dan gaan we in NL even het wiel opnieuw uitvinden.

Iedere individu en zijn kennisen die graag naar de GP willen die ik ken hebben voor de zekerheid allemaal 6 kaarten besteld want de rest raken ze wel weer kwijt.

Als je een beetje op MP rondkijkt dan zie je nu al hoeveel mensen er eigenlijk van plan waren met 2 personen te gaan want in de meeste gevallen worden er 4 tickets aangeboden die nu al varieren tussen de €1.500,- en €2.500,-

Een beetje boerenverstand rekenwerk geeft dan toch ook aan dat die "meer dan een miljoen aanvragen" een mega overschatting is van het aantal werkelijk geinteresseerden.

Beetje jammer dat ze het zo gedaan hebben of zijn er meer die het zo doen?
Ja jammer dat je ze op marktplaats niet kan verkopen, dan heb je er niks aan. of je moet afspraken maken over de tenaamstelling, maar 1500 betalen voor een kaartje ben je echt gek als er zometeen via de organisatie een verkoopsite komt.
Ik vind het op zich wel een goede zet om het zo te doen om doorverkoop te beperken/voorkomen.

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Eric H » 24 jul 2019, 12:58

Helemaal eens.
Ook wij hadden met meerdere mensen ingeschreven om de kans op toewijzing te vergroten.
Wel apart dat we dus ook allemaal de door ons gewenste kaarten hebben gekregen.

Maar kaarten die we niet gaan gebruiken worden óf niet afgenomen óf via de daarvoor bestemde site weer aangeboden.
Wij zijn liefhebbers, en geen mensen die over de rug van andere liefhebbers even snel knaken gaan proberen te verdienen.

Helaas denkt niet iedereen er zo over :-(

Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Hitz » 24 jul 2019, 13:00

Ik ga in 2020 lekker op de televisie kijken, misschien een vrijdagtraining even pakken om toch wat F1-geweld te bekijken, en als blijkt dat alles leuk verloopt, probeer ik in 2021 wel bij de race te zijn.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Nutkees » 24 jul 2019, 22:52

Ik heb ook express alleen kaarten voor de vrijdag gekocht en gekregen. Hopelijk niet te gek druk die dag, we zullen zien!

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Roy RS » 25 jul 2019, 08:02

Wij hadden met 2 man maar 1x ingeschreven, want ik had geen zin om handelaar te worden...nu heb ik niks, wat een gezeik joh...

Dus Eric H...zal ik maar met jou meegaan?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3015
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door alt » 25 jul 2019, 11:42

Ik ga helemaal niet naar de dutch gp.
Ik ga even tussen al die oranje verklede mensen zitten, die de denken de het Nederlands voetbal elftal speelt.
Dacht het niet.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3413
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Booooh » 25 jul 2019, 11:50

alt schreef: 25 jul 2019, 11:42 Ik ga helemaal niet naar de dutch gp.
Ik ga even tussen al die oranje verklede mensen zitten, die de denken de het Nederlands voetbal elftal speelt.
Dacht het niet.
:bag: Zou ik ook zeker niet doen, zo F1 onwaardig die oranje meute :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: GTFOH (moest er nog even achter voor de duidelijkheid)
Laatst gewijzigd door Booooh op 25 jul 2019, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Andre » 25 jul 2019, 12:07

Je ziet mij ook niet tussen de oranje meute.

Ik wil wel even kijken als ik als vip een uitnodiging krijg en met heli heen kan. Zo niet dan kijkt dre de race mooi thuis met een koud colaatje in de hand:)

Om heel eerlijk te zijn als ik mij er zwaar voor intresseerde had ik allang een keer bij de f1 van spa, oosterijk, en duitsland gezeten. Ik hoef daarvoor niet speciaal naar zandvoort. Als alles klopt en ik krijg vip kaarten, ach dan wil ik wel eens kijken staan de sterren niet de goeie kant op ook prima! Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door WJ » 25 jul 2019, 17:17

Altijd mooi om te lezen hoe mensen zich altijd beter vinden dan anderen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door JP » 25 jul 2019, 17:45

Inderdaad, zelf niet op de Gazelle willen, maar wel een uitnodiging willen ontvangen om tussen de echte droogkloten te zitten en ingevlogen te worden. Doe mij ook maar zo'n uitnodiging :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Luco » 25 jul 2019, 17:47

WJ schreef: 25 jul 2019, 17:17 Altijd mooi om te lezen hoe mensen zich altijd beter vinden dan anderen. :mrgreen:
ik ga ook niet tussen de plebs zitten als het niet hoeft :tooth:
De slaapplaats is iig al iets aparts :slapen:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Downforce Hans » 26 jul 2019, 15:21

alt schreef: 25 jul 2019, 11:42 Ik ga helemaal niet naar de dutch gp.
Ik ga even tussen al die oranje verklede mensen zitten, die de denken de het Nederlands voetbal elftal speelt.
Dacht het niet.
Fijn dat je het even met ons wilde delen......... :verveeld:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door WJ » 26 jul 2019, 16:16

edit; verkeerde topic

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Bram » 26 jul 2019, 18:22

Downforce Hans schreef: 26 jul 2019, 15:21
alt schreef: 25 jul 2019, 11:42 Ik ga helemaal niet naar de dutch gp.
Ik ga even tussen al die oranje verklede mensen zitten, die de denken de het Nederlands voetbal elftal speelt.
Dacht het niet.
Fijn dat je het even met ons wilde delen......... :verveeld:
Zeer waardevolle mededeling inderdaad :mrgreen:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door JP » 26 jul 2019, 18:25

Bram schreef: 26 jul 2019, 18:22
Downforce Hans schreef: 26 jul 2019, 15:21
alt schreef: 25 jul 2019, 11:42 Ik ga helemaal niet naar de dutch gp.
Ik ga even tussen al die oranje verklede mensen zitten, die de denken de het Nederlands voetbal elftal speelt.
Dacht het niet.
Fijn dat je het even met ons wilde delen......... :verveeld:
Zeer waardevolle mededeling inderdaad :mrgreen:
Fijn dat jullie beide even mededelen dat jullie de mededeling van Alt kunnen appreciëren....#einde mededeling

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Robin Hartog » 26 jul 2019, 20:42

https://www.rtlz.nl/life/lifestyle/arti ... nameplicht

Echt geweldig dit.. RTFM mensen.
Zoals de vriendengroep van Teun Bax. Hij en zijn vrienden wilden graag naar de race in Zandvoort volgend jaar. Om de kansen op tickets te vergroten, besloten ze meerdere inschrijvingen te doen, vertelt hij. "We hebben zes keer ingeschreven voor kaarten."

Bax's vriendengroep had iets te veel geluk. "We hebben twintig tickets voor drie jaar op zaterdag en zondag, vijf keer tickets voor zaterdag aankomend jaar en vijf keer tickets voor zondag aankomend jaar."

En dat terwijl hij maar vijf tickets voor drie jaar nodig heeft. "Dat komt neer op 13.000 euro aan tickets teveel."
:duh:

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door PeterB » 26 jul 2019, 21:04

Aftikken maatje :)

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Formule 1 terug naar Nederland? De prijzen

Bericht door Nutkees » 26 jul 2019, 21:04

Lekker belangrijk. Neem je ze toch gewoon niet af?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 89 gasten