Enigma's Volvo V50 2.5 T5
- Spijkerhard
- Berichten: 4046
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Goed bezig.
Vanaf dit jaar Youngtimer... tempting...
Vanaf dit jaar Youngtimer... tempting...
- MartijnGizmo
- Berichten: 12751
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Naar mijn mening gaat er qua banden voor een sportieve straatauto niets boven Michelin Pilot Sport 4 op dit moment.
Je zou ook nog S40-mistlampen kunnen monteren, die zijn rond en ogen net iets sportiever. Weet niet of alleen de kap anders is of de hele lamp.
Die had ik er mét cone op, en er is iig 2 keer een nieuwe LMM op gegaan.
Je zou ook nog S40-mistlampen kunnen monteren, die zijn rond en ogen net iets sportiever. Weet niet of alleen de kap anders is of de hele lamp.
- EmielS60
- Berichten: 1422
- Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
- Locatie: Deventer
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Lamp en kap idd. En dan nog zwarte S40 koplampen..
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Goodyear F1 Assymetric 3 of 5 zijn voor het geld ook prima banden. Kan (volgens de reviews) niet tippen aan de PS4, maar zit daar qua prijs behoorlijk ver onder en behoort zeker tot de betere banden.
Hoe beviel je V40 eigenlijk? Ik zit daar met een schuin oog naar te kijken, aangezien ik zag dat ze voor schappelijke prijzen te koop staan. Toch wel veel bang voor buck lijkt mij.
Hoe beviel je V40 eigenlijk? Ik zit daar met een schuin oog naar te kijken, aangezien ik zag dat ze voor schappelijke prijzen te koop staan. Toch wel veel bang voor buck lijkt mij.
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Tnx voor de tips in banden. Goodyear F1 had ik op mijn V40. En die waren dikke prima. Niet super speciaal, maar gewoon goed.
Inlays van de koplampen ga ik inderdaad nog zwart spuiten. Staat net wat stoerder. Kapjes van een S40 heb ik over nagedacht. Maar ik vind deze vorm eigenlijk wel gaaf .
Haha, ja, de cone, hoor ik vaker nare gevolgen van. Hoe is het verschil in geluid met de cone t.o.v. zonder?
M.b.t. de V40, zeker veel bang voor buck. Als je een beetje van vermogen houdt, dan is een 2.0T uit 2004 een goede optie.
Zojuist even langs het APK station gereden.
Heeft u tijd? Jawel. Nu? Jazeker. Keuren, klaar . Toch een tranentrekkend fijn moment zoiets.
En nu een wat langere rit gemaakt. Grappige is dat ik met de buizen upgrade met toeren maken en loslaten de wastegate (gok ik?) nu hoor flutteren. Klinkt best stoer .
Inlays van de koplampen ga ik inderdaad nog zwart spuiten. Staat net wat stoerder. Kapjes van een S40 heb ik over nagedacht. Maar ik vind deze vorm eigenlijk wel gaaf .
Haha, ja, de cone, hoor ik vaker nare gevolgen van. Hoe is het verschil in geluid met de cone t.o.v. zonder?
M.b.t. de V40, zeker veel bang voor buck. Als je een beetje van vermogen houdt, dan is een 2.0T uit 2004 een goede optie.
Zojuist even langs het APK station gereden.
Heeft u tijd? Jawel. Nu? Jazeker. Keuren, klaar . Toch een tranentrekkend fijn moment zoiets.
En nu een wat langere rit gemaakt. Grappige is dat ik met de buizen upgrade met toeren maken en loslaten de wastegate (gok ik?) nu hoor flutteren. Klinkt best stoer .
- Eeuwe
- Berichten: 4535
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Goed bezig!
PS4 blijft een heerlijke band. Heeft mij echt nog nooit teleurgesteld.
PS4 blijft een heerlijke band. Heeft mij echt nog nooit teleurgesteld.
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Tijd om even bij te praten. Ook noodgedwongen enigszins.
Vandaag kwam ik van mijn werk langs de auto fietsend naar huis. Doe ik wel vaker. Even kijken, lekker.
Ik schrok me te pletter. Voor de zoveelste keer een fietser tegen mijn auto aan geknald. Meerdere flinke krassen. Mistlichthouder stuk getrapt.
En geen briefje uiteraard.
Wat kan ik daar giftig van worden. Vreselijk gewoon. :swear
Dus maar rap aan de slag gegaan. Krassen gepolijst met de hand en ging gelukkig het meeste van weg.
Mistlicht losgehaald en afgebroken delen terug gelijmd, eerst met secondenlijm, daarna verstevigd met 2 componenten epoxy. Maar ik heb voor de zekerheid maar een nieuwe (aftermarket) besteld.
Verder heb ik wat steenslag, schadepitjes in de lak aangetipt. Eerst anti-roest erop: Noverox. Daarna een mix van lak en 2K aangebracht. Dat maakt de plekjes direct al een stuk minder zichtbaar.
Omdat ik mijn heicolip al wat had hersteld (gaten opgevuld en wat geschuurd), maar tijdelijk wat lak gespoten en afgewerkt met 2k blank (zo'n busje moet toch op binnen 24 uur). Dit gaf een verrassend mooi resultaat. Zoveel beter dan eerst al. Op de planning staat nog steeds om deze weer 100% strak te maken. Zelf of laten doen, ben ik nog niet helemaal uit.
En omdat van een nood een deugd mag worden gemaakt ook gelijk maar een extra setje ruitensproeierkopjes in kleur gemaakt. Dit, omdat bij 1 sproeierkopje de lak loslaat.
Verder: begin juni ga ik de remklauwen een kleurtje geven. Gewoon bright silver. Dat schreeuwerige rood/ blauw/ geel vind ik niet bij het karakter van de auto passen. Zwart valt te veel weg, maar deze grote jongens (met name vooraan) mogen er wel wat meer uit springen. Ergo, bright silver.
Ik heb ook hittebestendige stickertjes gekocht, de origenele Volvo 'R'. Weet niet zeker of ik ze op de klauw ga plaatsen. Maar voor 7 euro inclusief verzenden is het wel leuk even te kijken of het wat lijkt. Deze:
Verder zijn deze jongens ook nog onderweg vanuit Duitsland naar mij:
Vandaag kwam ik van mijn werk langs de auto fietsend naar huis. Doe ik wel vaker. Even kijken, lekker.
Ik schrok me te pletter. Voor de zoveelste keer een fietser tegen mijn auto aan geknald. Meerdere flinke krassen. Mistlichthouder stuk getrapt.
En geen briefje uiteraard.
Wat kan ik daar giftig van worden. Vreselijk gewoon. :swear
Dus maar rap aan de slag gegaan. Krassen gepolijst met de hand en ging gelukkig het meeste van weg.
Mistlicht losgehaald en afgebroken delen terug gelijmd, eerst met secondenlijm, daarna verstevigd met 2 componenten epoxy. Maar ik heb voor de zekerheid maar een nieuwe (aftermarket) besteld.
Verder heb ik wat steenslag, schadepitjes in de lak aangetipt. Eerst anti-roest erop: Noverox. Daarna een mix van lak en 2K aangebracht. Dat maakt de plekjes direct al een stuk minder zichtbaar.
Omdat ik mijn heicolip al wat had hersteld (gaten opgevuld en wat geschuurd), maar tijdelijk wat lak gespoten en afgewerkt met 2k blank (zo'n busje moet toch op binnen 24 uur). Dit gaf een verrassend mooi resultaat. Zoveel beter dan eerst al. Op de planning staat nog steeds om deze weer 100% strak te maken. Zelf of laten doen, ben ik nog niet helemaal uit.
En omdat van een nood een deugd mag worden gemaakt ook gelijk maar een extra setje ruitensproeierkopjes in kleur gemaakt. Dit, omdat bij 1 sproeierkopje de lak loslaat.
Verder: begin juni ga ik de remklauwen een kleurtje geven. Gewoon bright silver. Dat schreeuwerige rood/ blauw/ geel vind ik niet bij het karakter van de auto passen. Zwart valt te veel weg, maar deze grote jongens (met name vooraan) mogen er wel wat meer uit springen. Ergo, bright silver.
Ik heb ook hittebestendige stickertjes gekocht, de origenele Volvo 'R'. Weet niet zeker of ik ze op de klauw ga plaatsen. Maar voor 7 euro inclusief verzenden is het wel leuk even te kijken of het wat lijkt. Deze:
Verder zijn deze jongens ook nog onderweg vanuit Duitsland naar mij:
Laatst gewijzigd door EnigmaEll op 18 jul 2019, 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Mooie update met hoogte- en dieptepunten. Die remklauwverfset schijnt wel erg goed te zijn en vindt gretig aftrek in de aftermarket. Zilver is een goede kleur. Persoonlijk heb ik gewoon een blikje Hammerite bij de bouwmarkt gehaald. Dat werkte net zo goed en een stuk goedkoper. Ik wilde ook gaan voor zilver(grijs) maar het viel uiteindelijk uit als antraciet...ook prima.
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Klopt! Bij mijn eerste auto heb ik ook Hammerite gebruikt. En dat bleef perfect zitten. Bij mijn laatste auto kon ik zo'n setje voor de helft overnemen. En dat beviel mij zo goed dat ik het voor de T5 ook wil gebruiken. Kleur en glans is echt fantastisch. Nog een stapje beter dan Hammerite.///Joost schreef: ↑16 mei 2019, 10:40 Mooie update met hoogte- en dieptepunten. Die remklauwverfset schijnt wel erg goed te zijn en vindt gretig aftrek in de aftermarket. Zilver is een goede kleur. Persoonlijk heb ik gewoon een blikje Hammerite bij de bouwmarkt gehaald. Dat werkte net zo goed en een stuk goedkoper. Ik wilde ook gaan voor zilver(grijs) maar het viel uiteindelijk uit als antraciet...ook prima.
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Remmen en Duitsland
Afgelopen weekend de remklauwen een kleurtje gegeven en een kleine persoonlijke touch gegeven.
Die roestbruin/grijze units waren mij een doorn in het oog.
Bewust niet voor rood of geel gegaan. Dat vond ik voor deze auto net wat te schreeuwerig.
Maar, zo vallen ze wel lekker op.
Ben d'r blij mee .
Weekend daarvoor was ik in Duitsland en een paar leuke plaatjes kunnen maken.
En omdat ik dat 12V op het dopje wat stom vond (en ik een beetje een freak ben), deze maar hoogglans zwart gespoten
Mooi, u bent weer bij
Die roestbruin/grijze units waren mij een doorn in het oog.
Bewust niet voor rood of geel gegaan. Dat vond ik voor deze auto net wat te schreeuwerig.
Maar, zo vallen ze wel lekker op.
Ben d'r blij mee .
Weekend daarvoor was ik in Duitsland en een paar leuke plaatjes kunnen maken.
En omdat ik dat 12V op het dopje wat stom vond (en ik een beetje een freak ben), deze maar hoogglans zwart gespoten
Mooi, u bent weer bij
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Hey!
Tis weer tijd om even bij te praten.
Afgelopen tijd weer paar dingen gescoord en geupdate.
Even terug een setje koplampen gescoord. Wel H7 (heb zelf bi-xenon), maar dat geeft niets. Want ik wilde op mijn gemak de bezels spuiten, zodat ik ze daarna in een paar uurtjes in mijn eigen koplampen kon zetten.
Een klus van bij elkaar 3 dagen (met droogtijd, en alles niet gehaast doen).
Eerst de koplampen uit elkaar. Bezels geschuurd, geprimed en zwarte lak gespoten.
Nachtje slapen en toen 2K blank gespoten:
Toen weer een nachtje slapen, en mijn eigen koplampen uit elkaar gehaald. Kitvrij gemaakt. Nieuwe bezels erin en met nieuwe raamkit/ klei weer in elkaar. Tijdrovend klusje. Maar, dan heb je ook wat.
Dit goedje gaat erin, dat is ook wat er origineel in zit, althans, het voelde exact gelijk aan:
Gootje vullen met raamklei/kit, en warm stoken met de fohn:
Lamp zit in elkaar:
Even ter illustratie, zo was het:
En nu dan, wat carporn:
Er volgen t.z.t. nog een keer wat duidelijkere foto's. Maar man, ik ben als een kind zo blij met het resultaat. Ergens was ik bang dat het wat te zwart zou zijn. Daarom heb ik de sidemarker ook niet gesmoked (wat ik eerst wel van plan was). Maar nu ik het zo in elkaar en op de auto zie, is dit precies hoe ik het had gehoopt. Het chroom breekt ook lekker.
Aggresieve, jonge snoet zo. Deze man is ben grote blij.
Verder, mijn sportstuur was niet helemaal jofel meer. Denk door de vorige eigenaar met een soort leerlak gespoten. Maar zwaar glimmend, en heel kwetsbaar. Er waren allemaal chipjes en krassen ontstaan, terwijl ik geen ringen draag.
Dus bij colourlock een flesje uni-zwart gekocht. En gelijk ook de verzegeling om het geheel wat slijtvast te maken.
Verzegeling heb ik gelijk geprobeerd op mijn stoelen welke ik natuurlijk een aantal maanden terug had geverfd. Dat had ik eerder moeten doen. Het ietwat stroeve geverfde leer voelde ineens net zo glad en soepel aan als de rest.
Daarna met het stuur begonnen.
Schoongemaakt, en daarna met speciale schuurpad van Colourlock geschuurd. Chipjes en krassen extra goed geschuurd zodat het geheel weer mooi vlak was.
Toen gekleurd, en direct gedroogd met de fohn. En na 24 uur de verzegeling erop.
Enorm opgeknapt, al zeg ik het zelf. Het voelt alsof ik er een nieuw stuur in heb zitten. Dikke aanrader dit, mocht je stuur slecht zijn. Erg gemakkelijke klus, met groot resultaat.
Verder heb ik een Heico-pook op de kop getikt. Deze (fase 1) is enorm zeldzaam. Wordt al jaren niet meer geproduceerd, en zijn er denk ik maar een paar honderd van gemaakt. Komt uit de UK. En kwam hem toevallig tegen op een sloper die op de engelse Focus ST-parts Facebook-pagina stond. Die kerel had geen idee dat het Heico-pook was, want had de auto gekocht om van zijn Focus ST een AWD te maken (die V50 T5 was een AWD).
Het leer van de pook was redelijk, maar ja, ik had immers zwarte verf liggen. Dus deze ook maar terug geverfd en verzegeld .
Deze jongen:
Ook heb ik nog een setje Heico ventielen i.c.m. dopjes liggen. Deze ga ik erop zetten met de banden wissel die er in het najaar aankomt.
Zoals jullie gewend zijn veel foto's, but I'm not even sorry .
Vooruit, u bent weer bij.
Goede groet,
Emil
Tis weer tijd om even bij te praten.
Afgelopen tijd weer paar dingen gescoord en geupdate.
Even terug een setje koplampen gescoord. Wel H7 (heb zelf bi-xenon), maar dat geeft niets. Want ik wilde op mijn gemak de bezels spuiten, zodat ik ze daarna in een paar uurtjes in mijn eigen koplampen kon zetten.
Een klus van bij elkaar 3 dagen (met droogtijd, en alles niet gehaast doen).
Eerst de koplampen uit elkaar. Bezels geschuurd, geprimed en zwarte lak gespoten.
Nachtje slapen en toen 2K blank gespoten:
Toen weer een nachtje slapen, en mijn eigen koplampen uit elkaar gehaald. Kitvrij gemaakt. Nieuwe bezels erin en met nieuwe raamkit/ klei weer in elkaar. Tijdrovend klusje. Maar, dan heb je ook wat.
Dit goedje gaat erin, dat is ook wat er origineel in zit, althans, het voelde exact gelijk aan:
Gootje vullen met raamklei/kit, en warm stoken met de fohn:
Lamp zit in elkaar:
Even ter illustratie, zo was het:
En nu dan, wat carporn:
Er volgen t.z.t. nog een keer wat duidelijkere foto's. Maar man, ik ben als een kind zo blij met het resultaat. Ergens was ik bang dat het wat te zwart zou zijn. Daarom heb ik de sidemarker ook niet gesmoked (wat ik eerst wel van plan was). Maar nu ik het zo in elkaar en op de auto zie, is dit precies hoe ik het had gehoopt. Het chroom breekt ook lekker.
Aggresieve, jonge snoet zo. Deze man is ben grote blij.
Verder, mijn sportstuur was niet helemaal jofel meer. Denk door de vorige eigenaar met een soort leerlak gespoten. Maar zwaar glimmend, en heel kwetsbaar. Er waren allemaal chipjes en krassen ontstaan, terwijl ik geen ringen draag.
Dus bij colourlock een flesje uni-zwart gekocht. En gelijk ook de verzegeling om het geheel wat slijtvast te maken.
Verzegeling heb ik gelijk geprobeerd op mijn stoelen welke ik natuurlijk een aantal maanden terug had geverfd. Dat had ik eerder moeten doen. Het ietwat stroeve geverfde leer voelde ineens net zo glad en soepel aan als de rest.
Daarna met het stuur begonnen.
Schoongemaakt, en daarna met speciale schuurpad van Colourlock geschuurd. Chipjes en krassen extra goed geschuurd zodat het geheel weer mooi vlak was.
Toen gekleurd, en direct gedroogd met de fohn. En na 24 uur de verzegeling erop.
Enorm opgeknapt, al zeg ik het zelf. Het voelt alsof ik er een nieuw stuur in heb zitten. Dikke aanrader dit, mocht je stuur slecht zijn. Erg gemakkelijke klus, met groot resultaat.
Verder heb ik een Heico-pook op de kop getikt. Deze (fase 1) is enorm zeldzaam. Wordt al jaren niet meer geproduceerd, en zijn er denk ik maar een paar honderd van gemaakt. Komt uit de UK. En kwam hem toevallig tegen op een sloper die op de engelse Focus ST-parts Facebook-pagina stond. Die kerel had geen idee dat het Heico-pook was, want had de auto gekocht om van zijn Focus ST een AWD te maken (die V50 T5 was een AWD).
Het leer van de pook was redelijk, maar ja, ik had immers zwarte verf liggen. Dus deze ook maar terug geverfd en verzegeld .
Deze jongen:
Ook heb ik nog een setje Heico ventielen i.c.m. dopjes liggen. Deze ga ik erop zetten met de banden wissel die er in het najaar aankomt.
Zoals jullie gewend zijn veel foto's, but I'm not even sorry .
Vooruit, u bent weer bij.
Goede groet,
Emil
Laatst gewijzigd door EnigmaEll op 18 jul 2019, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26739
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
mooi gemaakt met de koplampen!
hoe heb je ze open gemaakt? eerst warm gestookt?
hoe heb je ze open gemaakt? eerst warm gestookt?
- EvdP
- Berichten: 6148
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Netjes gedaan inderdaad!
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Tnx!
Klopt, ik heb ze eerst een tijdje met een fohn op hoge stand warm gemaakt, en dan rustig aan open wriemelen met een platte schroevendraaier.
Klopt, ik heb ze eerst een tijdje met een fohn op hoge stand warm gemaakt, en dan rustig aan open wriemelen met een platte schroevendraaier.
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Deftig resultaat. Is altijd een spannend klusje zulke dingen open maken vind ik. Het plastic wil nog wel eens afbreken.
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Dank, en dat zeg je goed. Vond dat het meest spannende, mijn bi-xenon open maken. Als je daar iets sloopt ben je honderden euro's verder.
Nu hopen dat het geheel goed vochtdicht blijft. Het buitje van vandaag heeft hij in ieder geval al goed doorstaan
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Dat rubber butyl tape is wel gaaf trouwens. Hoe ben je daar aan gekomen?
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Geloof het of niet. Komt van Ali. 12 euro ofzo had ik het in huis. Rol van 5 meter.
- Spijkerhard
- Berichten: 4046
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Mooie klusjes, moooi resultaat!
Keep them posted.
Keep them posted.
- Barend
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
- Auto: F20 m135i
- Locatie: Breda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Lekker bezig! Ik had dit hele topic nog niet gezien.
Leuk om te zien dat 'de V50 van Martijn' weer in goede handen terecht is gekomen.
Leuk om te zien dat 'de V50 van Martijn' weer in goede handen terecht is gekomen.
- Arjan S.
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 04 apr 2010, 23:57
- Auto: G31 540i xDrive
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Dat is echt top gelukt, complimenten!
- Rogerb
- Berichten: 1559
- Lid geworden op: 25 okt 2011, 20:16
- Auto: AudiTT/E91 330i
- EnigmaEll
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:26
- Auto: Volvo V50 2.5 T5 TUNED
- Locatie: Gouda
Re: Enigma's Volvo V50 2.5 T5
Tnx heren
En Roger, dat wist ik niet eens
En Roger, dat wist ik niet eens
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten