Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 jun 2019, 18:37

@Bram , welke linkse politici hier worden geframed of gedemoniseerd en hebben vaak persoonlijke bewaking nodig?

Misschien dat ik niet helemaal bij ben met wat er in de NL politiek/Den Haag gebeurt namelijk.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 18:40

Ik denk toch dat er hele grote verschillen zijn/waren tussen Pim en wilders of baudet, maar goed als jij het zo ziet, je weet dat mijn post niet zo bedoeld was, die ging trouwens over framen en niet over moord.

Als je zulke domme uitspraken doet als beukers en baudet kan je ook reacties verwachten.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 12 jun 2019, 19:17

Doel je nu op een uitspraak van Baudet? Of hoe het in de media gebracht is? (groot verschil hèh)

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door DF-user-278 » 12 jun 2019, 19:20

Luco schreef: 12 jun 2019, 18:14 Die is zwaar onder de gordel Robin, Pim was de meest welbespraakte van allemaal en imho niet te vergelijken met de pvv en fvd
Wat jij op de vorige pagina roept over ''iets over zich afroepen'' dat slaat nergens op. Ik trek dat maar even door naar geweld. Dat kan en mag nooit worden goedgepraat. En wat Peric zegt, FvD wordt keer op keer geframed, en haar uitspraken verdraaid.

Het linkse cartel is trouwens weer lekker bezig.

https://nos.nl/artikel/2288738-forum-oo ... slukt.html

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 12 jun 2019, 19:28

Peric schreef: 12 jun 2019, 19:17 Doel je nu op een uitspraak van Baudet? Of hoe het in de media gebracht is? (groot verschil hèh)
+1. Wordt juist tijd dat iedereen wel eens naar de stembus gaat dan neemt de invloed van het linkse cartel vanzelf af.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 19:35

Peric schreef: 12 jun 2019, 19:17 Doel je nu op een uitspraak van Baudet? Of hoe het in de media gebracht is? (groot verschil hèh)
Diverse uitspraken
Als je toch als politicus zegt dat de Joden geen weerstand boden in de 2e wereldoorlog dan heb je het imho niet begrepen, met zulke uitspraken zou je mij als stemmer al kwijt zijn.
Dat de media er dan makke lammetjes van maakt klopt natuurlijk feitelijk niet, maar je kan de uitspraak wel zo interpreteren, want wat bedoel je anders met geen weerstand bieden.

@535D dat over je afroepen (onder andere door bovenstaande ), bedoel ik dus het commentaar mee, niet enige vorm van geweld, laat dat even duidelijk zijn.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 12 jun 2019, 19:42

Hij heeft zelf toegegeven dat dat niet zo'n handige uitspraak was, maar ook even uitgelegd waarom 'ie dat gezegd heeft. Het Joodse volk wat anders zo weerbaar is, heeft in die situatie (wat wij er van weten) niet veel tegenstand geboden. Nu viel dat natuurlijk ook niet mee, maar uitspraken van FvD'ers worden wel vaker verkeerd uitgelegd.
Nu ben jij sowieso al niet van de nuance, dus begrijp jouw uitspraak wel dat je als stemmer dan gelijk al opgeeft.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 19:49

Niet zo handige uitspraak, ja daar hebben we wat aan, daar komen ze allemaal mee weg tegenwoordig.
Ik vind het heel erg respectloos om een hele groep zo weg te zetten, nog wel een groep die het grootste slachtoffer van ww2 waren.
Als politicus mag je dan gerust beter nadenken voordat je zon uitspraak doet, nu kan je wel zeggen het wordt verkeerd uitgelegd, nou sorry hoor hier valt niks uit te leggen, de schuld van het commentaar ligt in dit geval voor 100% bij meneer de militair.
Dat heeft verder niks met mij of hoe genuanceerd ik wel of niet ben te maken.

Dus, ja de fvd en pvv worden regelmatig geframed, maar niet altijd geheel onterecht.

Hier begint het er een beetje op te lijken alsof de fvd en pvv de verlossers zijn en alles aan links ligt, nou zo ligt het natuurlijk ook niet.
En als er eentje geen PVDA of groen links fan is, dan ben ik het wel :lol:

Maar juist in deze dingen waren de verschillen met Pim dus zo groot, die man hield zijn rug recht en daar zou ik zo op stemmen.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Downforce Hans » 12 jun 2019, 19:56

Luco schreef: 12 jun 2019, 19:35
Peric schreef: 12 jun 2019, 19:17 Doel je nu op een uitspraak van Baudet? Of hoe het in de media gebracht is? (groot verschil hèh)
Diverse uitspraken
Als je toch als politicus zegt dat de Joden geen weerstand boden in de 2e wereldoorlog dan heb je het imho niet begrepen, met zulke uitspraken zou je mij als stemmer al kwijt zijn.
Dat de media er dan makke lammetjes van maakt klopt natuurlijk feitelijk niet, maar je kan de uitspraak wel zo interpreteren, want wat bedoel je anders met geen weerstand bieden.

@535D dat over je afroepen (onder andere door bovenstaande ), bedoel ik dus het commentaar mee, niet enige vorm van geweld, laat dat even duidelijk zijn.
Als jij dan al als stemmer weg zou lopen dan heb je het helemaal niet begrepen en dat zegt meer over jou als over die oude generaal buiten dienst die bedoelde dat er er een hoop joden (dus niet allemaal) de wapens neer legden. Dat deden ze onder meer omdat dat door de Joodse raad opgelegd werd. De grote man van die Joodse raad was overigen familie van de achterlijke lul van een Asher die het vuurtje aan het opstoken is. Die heeft nu denk ik wel spijt van het ophitsen wat wat hij gedaan heeft.......

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 12 jun 2019, 19:58

Hoe denk jij dat Pim ge-quote zou worden in het hedendaagse milieu? Die zou ook geframed worden, dat is iets van deze tijd.

En nee, FvD en PVV zijn geen verlossers, maar leggen voor veel mensen de vinger op de zere plek. En dat zint de linkse politiek niet, die houden liever de regie zelf sterk in handen.
Getuige het klimaatakkoord.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 19:59

Hans, dan had die dat er dus bij moeten vertellen, nu bied die zelf de ruimte om het anders uit te leggen terwijl je weet dat je als fvd onder een vergrootglas ligt, dan is dit imho gewoon heel erg dom.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 20:00

Peric schreef: 12 jun 2019, 19:58 Hoe denk jij dat Pim ge-quote zou worden in het hedendaagse milieu? Die zou ook geframed worden, dat is iets van deze tijd.

En nee, FvD en PVV zijn geen verlossers, maar leggen voor veel mensen de vinger op de zere plek. En dat zint de linkse politiek niet, die houden liever de regie zelf sterk in handen.
Getuige het klimaatakkoord.
Dat van die vinger ben ik dan weer met je eens.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 12 jun 2019, 20:03

Luco schreef: 12 jun 2019, 19:59 Hans, dan had die dat er dus bij moeten vertellen, nu bied die zelf de ruimte om het anders uit te leggen terwijl je weet dat je als fvd onder een vergrootglas ligt, dan is dit imho gewoon heel erg dom.
Als ze iedere uitspraak die ze doen uit moeten gaan leggen worden het wel erg lange verhalen..

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jun 2019, 20:05

Peric schreef: 12 jun 2019, 20:03
Luco schreef: 12 jun 2019, 19:59 Hans, dan had die dat er dus bij moeten vertellen, nu bied die zelf de ruimte om het anders uit te leggen terwijl je weet dat je als fvd onder een vergrootglas ligt, dan is dit imho gewoon heel erg dom.
Als ze iedere uitspraak die ze doen uit moeten gaan leggen worden het wel erg lange verhalen..
Lijkt me nogal essentieel als je het over de jodenvervolging hebt zeg.
Maar ik hoor het al, het ligt niet aan de fvd :tooth:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Downforce Hans » 12 jun 2019, 20:55

Luco schreef: 12 jun 2019, 20:05
Peric schreef: 12 jun 2019, 20:03
Luco schreef: 12 jun 2019, 19:59 Hans, dan had die dat er dus bij moeten vertellen, nu bied die zelf de ruimte om het anders uit te leggen terwijl je weet dat je als fvd onder een vergrootglas ligt, dan is dit imho gewoon heel erg dom.
Als ze iedere uitspraak die ze doen uit moeten gaan leggen worden het wel erg lange verhalen..
Lijkt me nogal essentieel als je het over de jodenvervolging hebt zeg.
Maar ik hoor het al, het ligt niet aan de fvd :tooth:
Gelukkig ben je vrij snel van begrip....... :lol: :thumbup:

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 12 jun 2019, 21:03

Bram schreef: 12 jun 2019, 17:26
350 Z schreef: 12 jun 2019, 16:08 Lijkt wel NL met het continu framen van FvD en de PVV door links.
Ja.

Want dat doen Geert en Thierry natuurlijk niet. Daar schijnt de zon uit hun reet.

Laat me niet lachen. Als het op framing aankomt doet heel Den Haag daar fanatiek aan mee.
Belangrijkste media waaronder het gros van alle kranten en de NPO is links dus rechts heeft weinig te framen, want er word simpelweg bijna niet over geschreven. Als je dat ontkent ......
Voorbeeldje Wilders nu, de kranten en tv staan nu bol over het beïnvloeden van het proces door de minister en OM want hij loopt in de weg, muisstil zijn ze. Zo’n beetje het ergste en grootste schandaal van de laatste jaren en het blijft doodstil. Dit soort dingen gebeurt in bananenrepublieken en nu dus hier, maar het gaat om Wilders dus alles is geoorloofd net als destijds met Pim. De media staan ook vol over onze Pol Pot aanhanger van Groen Links die weer terug is, oh wacht.....
Enigste rechtse medium is Geen Stijl.
Telegraaf is pro VVD, die waren rechts, doen nu met alles wat links ze opdraagt, zie regeerakkoord als bewijs. Wat is er over van de VVD?

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door smiley » 12 jun 2019, 21:43

Het feit dat ze samen met d66 in de alde zitten laat zien dat er weinig rechts meer is aan de vvd.
Das war einmal.
Laatst gewijzigd door smiley op 13 jun 2019, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Bram » 12 jun 2019, 21:47

Dat is al iets van tien, vijftien jaar zo.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 13 jun 2019, 07:40

350 Z schreef: 12 jun 2019, 21:03
Bram schreef: 12 jun 2019, 17:26
350 Z schreef: 12 jun 2019, 16:08 Lijkt wel NL met het continu framen van FvD en de PVV door links.
Ja.

Want dat doen Geert en Thierry natuurlijk niet. Daar schijnt de zon uit hun reet.

Laat me niet lachen. Als het op framing aankomt doet heel Den Haag daar fanatiek aan mee.
Belangrijkste media waaronder het gros van alle kranten en de NPO is links dus rechts heeft weinig te framen, want er word simpelweg bijna niet over geschreven. Als je dat ontkent ......
Voorbeeldje Wilders nu, de kranten en tv staan nu bol over het beïnvloeden van het proces door de minister en OM want hij loopt in de weg, muisstil zijn ze. Zo’n beetje het ergste en grootste schandaal van de laatste jaren en het blijft doodstil. Dit soort dingen gebeurt in bananenrepublieken en nu dus hier, maar het gaat om Wilders dus alles is geoorloofd net als destijds met Pim. De media staan ook vol over onze Pol Pot aanhanger van Groen Links die weer terug is, oh wacht.....
Enigste rechtse medium is Geen Stijl.
Telegraaf is pro VVD, die waren rechts, doen nu met alles wat links ze opdraagt, zie regeerakkoord als bewijs. Wat is er over van de VVD?
+1

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 13 jun 2019, 08:45

Er is wel meer rechtse media hoor. Robert Jensen, Up-network. Maar nog wel te weinig.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 13 jun 2019, 09:02

Helemaal met deze mooie redactrice eensch. En ik ben verre van Pro-Gülsen.
https://www.ad.nl/rotterdam/jammer-dat- ... ~a01ceaa7/

We mogen niks meer 'onwelgevalligs' zeggen en als we dat tóch doen worden we verrot gescholden. Mooie wereld:)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 13 jun 2019, 10:08

3x eens ;)

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 13 jun 2019, 10:20

Ben dat politieke correcte zooo zat..

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 13 jun 2019, 10:50

Heel Nederland straks in drie cilinders en dure elektrische auto’s. Ondertussen:
‘Cruiseschepen stoten tien keer meer schadelijke stoffen uit dan alle auto’s in Europa’
https://www.ad.nl/auto/cruiseschepen-st ... ~ac9ac03b/

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door DF-user-278 » 14 jun 2019, 10:04

Waar blijven die klimaatgekkies? Keten jezelf vast aan zo'n schip! :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Estoque, EvdP, Fabian, Gisae, Jaws, krentenbol, mark123, Rolf205, s2k, Semrush [Bot], SlowCo en 155 gasten