volgende keer een 904 replica met zoiets??
of een oude RS achtige 911...
Nee, een kever heeft understatement, een 904 nou niet bepaald.GTRene schreef:wat een vermogen uit dat blokje![]()
volgende keer een 904 replica met zoiets??
of een oude RS achtige 911...
Vorige motor had 350 op 1.0 bar boost (en 465 bij 2 bar) en deze motor heb ik nog wat efficiënter (en aggressiever) opgebouwd, dus vandaar de 400 bij 1.0 bar boost doelstelling. Is een beetje een onderlinge challenge geworden om dat te bereiken.Robin schreef: 05 jun 2019, 07:13 Mooi, dus die Kever heeft straks 400pk misschien? En die 904 hier op de foto?
960kg bij de herkeuring RDW destijds; Volledige rolkooi, zware remmen en (Porsche) versnellingsbak wegen een stuk meer dan een standaard kevertje. Ligt en remt dan nu ook wel vergelijkbaar als een (oudere) 911
Yep, je hebt het niet altijd voor het zeggen hey.. Ja, was er destijds kapot van dat Rob zo snel heengegaan is. Het afscheid was mooi.Mark schreef: 06 jun 2019, 21:12 Weg uit Veenendaal? Toen hij nog leefde kwam ik geregeld bij je buurman en heb ik ook wel eens bij je kever staan kijken. Gaaf ding!
Thanks!gvanminnen schreef: 07 jun 2019, 18:59 Super gaaf project!
ps. ik weet niet of je met zoiets naar speed center geldermalsen moet gaan. Ik heb er slechte ervaring aan over gehouden.
Als je zuinig en voorzichtig met je auto omgaat, moet je daar niet zijn. Uiteraard moet iedereen zijn eigen ervaring op doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten