Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 07 jun 2019, 13:02

Exact Luco.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 07 jun 2019, 15:56

Maar die tegendemonstranten gaat het niet om hun mening te laten horen...

SlowCo
Berichten: 3529
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door SlowCo » 07 jun 2019, 19:07

Meer om hun mening te laten voelen.... :blackeye:

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door DF-user-278 » 08 jun 2019, 08:53

Peric schreef: 07 jun 2019, 15:56 Maar die tegendemonstranten gaat het niet om hun mening te laten horen...
+1

Kijk je toch niet meer van op? Gaat al honderden jaren zo, zijn ergens in de verre Middeleeuwen blijven steken, de agressie zit in het bloed van die lui.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 10:41

Je bedoelt die KOZP en Antifa kids? Veel geschreeuw weinig wol:)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 08 jun 2019, 11:00

Net Amsterdammers, grote bek en als er geknokt moet worden rennen ze hard weg:-)

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 11:19

:)

Afbeelding

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 11:23

350 Z schreef: 05 jun 2019, 19:54 Doe hetzelfde voor een kerk hier en er is geen geweld.
Sterker nog ik kom dan mee barbeknoeien en dan lekker mee op eten :lol:

Inderdaad het land van 2 maten, de linkse maat is heilig de rest taboe.
Nog even terugkomend op de Linkse Kerk die de Islam op handen draagt en Gristendom verafschuwt:


Afbeelding

Gebruikersavatar
RJL86
Berichten: 574
Lid geworden op: 04 mar 2019, 10:02
Auto: Mazda 3
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RJL86 » 08 jun 2019, 11:43

Robin schreef: 08 jun 2019, 11:19 :)

Afbeelding
Haha :lollerdelol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 08 jun 2019, 11:50

Je lacht erom, maar er zit natuurlijk een hele grote kern van waarheid in.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 08 jun 2019, 11:53

Van de dag dat je wist dat ie zou komen, of wel de doortrapte smerigheid van de Haagsche machts-politiek



NIEUWS PROCES WILDERS

De Telegraaf: ‘Wilders werd op bevel van minister Opstelten vervolgd’
Voormalige minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten zou persoonlijk hebben aangedrongen op de strafrechtelijke vervolging van PVV-leider Geert Wilders. Een nieuwe, anonieme getuige die voorheen werkzaam was bij het ministerie zegt dat te hebben opgevangen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag.

Frank Hendrickx8 juni 2019, 9:53

Geert Wilders en de advocaten Geert-Jan Knoops en Carry Knoops-Hamburger in de rechtbank in de zaak rond Wilders’ ‘minder-minder Marokkanen-uitspraken’. Beeld ANP
De ex-ambtenaar heeft zich gemeld bij het advocatenteam van Wilders. Wilders en zijn verdediging suggereren al langer dat er sprake was van politieke beïnvloeding bij het proces. Door twijfel te zaaien over de onafhankelijkheid van het Openbaar Ministerie zou de veroordeling van de PVV-leider nietig verklaard kunnen worden.

advertentie Spannende Boeken Weken
Fan van spannende boeken? Lees de top 5 van de Gouden Strop
De getuige beweert in 2011 te hebben meegeluisterd met een gesprek tussen en Opstelten en toenmalig topambtenaar Joris Demmink. Daarin zou de ex-bewindspersoon hebben gezegd dat er moest worden gezocht naar een nieuwe aanleiding om de PVV’er te vervolgen, omdat ‘hij ons te veel voor de voeten loopt’, aldus De Telegraaf. Wilders werd pas jaren later, in 2014, aangeklaagd, voor zijn uitspraak over ‘minder, minder Marokkanen’.

De getuige zou alleen bereid zijn om ‘absoluut anoniem’ een verklaring af te leggen, omdat hij het Openbaar Ministerie (OM) niet zegt te vertrouwen. Het is de vraag of het Gerechtshof daarmee instemt. Later deze maand begint het hoger beroep in het proces tegen Wilders, die in 2016 werd veroordeeld voor groepsbelediging en het aanzetten tot discriminatie.

Het OM ontkent met klem dat er sprake is geweest van enige inmenging. Opstelten zou tijdens overleggen wel geïnformeerd zijn over de zaak, maar had zelf geen bemoeienis met het besluit om tot vervolging over te gaan.

De huidige minister van Justitie en Veiligheid, Ferdinand Grapperhaus, heeft dat vrijdag in antwoorden op vragen van Wilders ook weer herhaald. ‘Van het geven van een mening door de toenmalig minister aan het OM is niets gebleken.’ Grapperhaus is niet bereid om interne gespreksverslagen over de zaak openbaar te maken.

Meer over de zaak-Wilders

In 2016 werd Wilders veroordeeld wegens groepsbelediging en aanzetten tot discriminatie. Aanleiding was zijn ‘minder, minder Marokkanen’-uitspraak. De zaak dient momenteel in hoger beroep. Wilders is overtuigd van de politieke beïnvloeding van het Openbaar Ministerie. Zijn advocaat Knoops probeert daarom al geruime tijd om oud-minister Ivo Opstelten te laten horen. Eerder wraakte Wilders de rechters in zijn zaak, hetgeen door de wrakingskamer werd toegewezen.
Bron; Volkskrant.nl


De NL/EU politici die allemaal, stuk voor stuk de heilig Samaritaan uithangen naar hun zo belangrijke electoraat, net als pastores, imams en andere goeroes, ze willen maar 1 ding; er zelf beter van worden, ten koste van alles en iedereen, opportunistisch, Machiavellistisch.
Met gespeeld dedain wordt door het establishment continu niet aflatende pogingen ondernomen een Wilders, een Baudet een Trump af te serveren (die uiteraard van het zelfde laken een pak zijn, daar niet van) maar zelf uiteraard geen haar beter. Het is allemaal het zelfde ongeacht politieke richting en of overtuiging.

Het is IMO overduidelijk dat stemmen op wie en wat dan ook een volstrekt zinloze exercitie is geworden. Democratie is overduidelijk dood.

Een verstandig mens pist niet tegen de wind in, en laat de politiek stikken in hun eigen verkochte braaksel.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 12:06

Ja en nu?:)

Opstelten & Demmink. Klinkt als een advocatenkantoor.

Maar die Demmink was toch niks mis mee? Toch? Altijd weer dat 'framing'.....

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 08 jun 2019, 12:12

Ik heb het al vaker gezegd, er is maar 1 oplossing, en dat is dat er niemand meer gaat stemmen, helaas gaat dat niet gebeuren.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 08 jun 2019, 12:24

Als er niemand meer gaat stemmen hebben ze helemaal carte blanche. Dan zeggen ze dat het zogenaamd de mensen niet meer interesseert en kunnen ze ongegeneerd hun gang gaan. Lijkt me niet zo'n goed idee dus.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 12:25

Tja, maar als letterlijk niemand gaat stemmen doen die 'toppers' in Den Haag/Brussel en op gemeentenivieau het zelf wel. Hebben 'we' helemaal niks meer te vertellen. Nu ook niet dat weet ik ook wel. Ja zelf de politiek ingaan, maar dat druist tegen mijn weinige principes in:)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 08 jun 2019, 12:27

Als er echt niemand meer stemt gaat er echt wel wat gebeuren.

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 08 jun 2019, 12:27

Luco schreef: 08 jun 2019, 12:12 Ik heb het al vaker gezegd, er is maar 1 oplossing, en dat is dat er niemand meer gaat stemmen, helaas gaat dat niet gebeuren.
Nieuwe revolutie zal sneller zijn effect hebben. Trap ze maar uit hun dure corrupte huisjes.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 08 jun 2019, 12:57

Wat denk jij dat er gaat gebeuren Luco? Nederlanders hebben een grote mond achter hun toetsenbord, maar verder gebeurt er weinig.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 08 jun 2019, 13:02

Peric schreef: 08 jun 2019, 12:57 Wat denk jij dat er gaat gebeuren Luco? Nederlanders hebben een grote mond achter hun toetsenbord, maar verder gebeurt er weinig.
Dat zeg ik toch ook, helaas gaat dat niet gebeuren, maar ik ben er van overtuigd dat dat het enige is wat helpt, want je stem wordt nu gewoon verkwanseld, op welke partij je ook stemt.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 08 jun 2019, 13:24

Zo bedoel ik het niet. Wat denk je dat de politiek dan gaat doen?

Gebruikersavatar
Danielj
Berichten: 119
Lid geworden op: 31 jul 2011, 02:22

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Danielj » 08 jun 2019, 13:40

https://www.nu.nl/binnenland/5927949/aa ... caust.html

Heftige opmerking! Foto erbij, bovenaan op de site!

Lees je het interview:

Dat de Joden – zo’n dapper strijdbaar volk – als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd. Dat heeft me altijd gefascineerd. Ik heb nooit het echte antwoord gevonden. Maar een ding voor mij: dat nooit meer. Daarom heb ik 40 jaar een uniform gedragen en ben ik over de hele wereld gereisd.”

Wat bedoelt u met makke lammetjes?

„Nou, er is heel weinig verzet geweest. Verzet door de Joden. Ontsnappingen. Dat soort zaken. Daar zijn allerlei redenen voor, maar het is een triest verhaal dat nooit meer mag gebeuren.”

Het Joodse volk is als makke lammetjes naar de gaskamer gegaan?

„Afgevoerd, hè. Ze zijn niet vrijwillig gegaan.”

Nou ja, ’makke lammetjes’ impliceert toch iets anders?

„Er is weinig verzet geweest, heb ik gezegd.”


Media is echt één grote grap.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 08 jun 2019, 13:44

Niet stemmen, massaal thuisblijven kan IMHO een zeer krachtig signaal zijn dat het huidige democratisch proces haar natuurlijk einde heeft bereikt.

Stemmen is een aflaat, wordt als zodanig ook opgevat en ge/misbruikt door alle politiek partijen. Het electoraat heeft door haar stem af te geven toestemming en autoriteit verschaft aan politiek partijen die het dan naar eigen goeddunken invullen, ongeacht de gemaakte verkiezings beloften.

Even terug in de tijd; aflaten betalen gebeurde ook in de middeleeuwse kerk, door voorschrijvend inzicht is daar uiteraard en gelukkig in ontwikkelde landen een einde aan gekomen, daarmede is ook de immense kerkelijke macht en invloed tot een minimum beperkt (behoudens wat landen waar die ontwikkeling nog moet plaatsvinden)

Deze lijn naar de politiek doortrekkende zou kunnen betekenen dat ook de politieke macht, structuur veel minder belangrijk wordt, dat er andere manieren worden gevonden/afgedwongen om toch een maatschappelijke structuur te handhaven. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, net als bij kerkelijke instellingen.

Wellicht is thuisblijven, niet stemmen, de manier om een andere richting af te dwingen.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Peric » 08 jun 2019, 13:48

Denk je niet dat de politiek meer macht naar zich toe gaat trekken? Als de mensen niet stemmen gaat de politiek er van uit dat het mensen het wel best vinden zo. En als de politiek eenmaal zit doen ze wat ze willen. Gebeurt nu ook.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 08 jun 2019, 14:06

Danielj schreef: 08 jun 2019, 13:40 https://www.nu.nl/binnenland/5927949/aa ... caust.html

Heftige opmerking! Foto erbij, bovenaan op de site!

Lees je het interview:

Dat de Joden – zo’n dapper strijdbaar volk – als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd. Dat heeft me altijd gefascineerd. Ik heb nooit het echte antwoord gevonden. Maar een ding voor mij: dat nooit meer. Daarom heb ik 40 jaar een uniform gedragen en ben ik over de hele wereld gereisd.”

Wat bedoelt u met makke lammetjes?

„Nou, er is heel weinig verzet geweest. Verzet door de Joden. Ontsnappingen. Dat soort zaken. Daar zijn allerlei redenen voor, maar het is een triest verhaal dat nooit meer mag gebeuren.”

Het Joodse volk is als makke lammetjes naar de gaskamer gegaan?

„Afgevoerd, hè. Ze zijn niet vrijwillig gegaan.”

Nou ja, ’makke lammetjes’ impliceert toch iets anders?

„Er is weinig verzet geweest, heb ik gezegd.”


Media is echt één grote grap.
Totaal uit z'n verband getrokken verhaal en deze gooit linksdraaier nu.nl er even op. Vies en laf als ze zijn.

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 08 jun 2019, 14:29

Nu.nl is sowieso tenenkrommend. Linkse propaganda.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Gert-jan, tomgtr en 284 gasten