BMW M2
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
https://www.litchfieldmotors.com/bmw/m2 ... r-upgrades
80 of 90 hp op de comp met aleen een chipje! Ken de N55 van de M2 niet zo goed dus weet niet wat alemaal mogelijk is.
80 of 90 hp op de comp met aleen een chipje! Ken de N55 van de M2 niet zo goed dus weet niet wat alemaal mogelijk is.
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: BMW M2
De S55 heeft veel meer tuningpotentieel dan de redelijk uitgenepen N55.
- Will F.
- Berichten: 2253
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
S55 draait op half vermogen in de M2C:)
- Will F.
- Berichten: 2253
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: BMW M2
s55 is ook halfvolle sound
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
Inderdaad hij kan never nooitniet tippen aan de N55 wat sound betreft.
- Joy
- Berichten: 10780
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW M2
Afgelopen weekend in Spa nog gewekt door een startende M3 in de vroege morgen. Nou als er iets irritant klinkt is het wel een koude start van een S55 M3. Wat een baggergeluid is dat zeg.
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 465
- Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45
Re: BMW M2
Ik heb mijn m240i laten mappen door Mosselman.
Doet nu 460 pk en 606 nm.
Motor slaat geen slag verkeerd.
Is aanrader.
Theo
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
Re: BMW M2
LOL @ al die stripings. Doe mij maar zo'n M2C in het Hockenheim Zilver, 10x mooier dan dit tupperware ding.
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Gewoon bootmod3 van Protuning Freaks gebruiken als je meer vermogen wilt.
Tevens kun je je auto er ook mee coden.
Ik heb bijv de katalysator verwarming bij koude motor uitgezet.
Starten nu gewoon 1x Broap en dan 600rpm (laagst mogelijke) ipv voorheen BROAAHAAAAAHAAAAHAAAAAAHAAAAAAA_bijna uitvallen_BROAAAHAAAAHAAAA gevolgd door iewiewiewiew alarm van auto Moeder de Vrouw
Tevens DCT mappings beschikbaar (aanrader om de GTS map erop te flashen), en natuurlijk als je wilt ron95, 98, 100, 102 mappen.
Sky is the limit en zeer betaalbaar, grote jongens gebruiken het ook (al hangen ze dat niet aan de grote klok hier), zelfs voor stage 3 projecten met grotere turbo's en meth injectie.
Voor meer vragen PB me maar ik heb de kabel ik heb het abbo en inmiddels behoorlijke ervaring bij mezelf en een stuk of 6 Duitse collega petrol heads die het zelf niet aandurfden
Tevens kun je je auto er ook mee coden.
Ik heb bijv de katalysator verwarming bij koude motor uitgezet.
Starten nu gewoon 1x Broap en dan 600rpm (laagst mogelijke) ipv voorheen BROAAHAAAAAHAAAAHAAAAAAHAAAAAAA_bijna uitvallen_BROAAAHAAAAHAAAA gevolgd door iewiewiewiew alarm van auto Moeder de Vrouw
Tevens DCT mappings beschikbaar (aanrader om de GTS map erop te flashen), en natuurlijk als je wilt ron95, 98, 100, 102 mappen.
Sky is the limit en zeer betaalbaar, grote jongens gebruiken het ook (al hangen ze dat niet aan de grote klok hier), zelfs voor stage 3 projecten met grotere turbo's en meth injectie.
Voor meer vragen PB me maar ik heb de kabel ik heb het abbo en inmiddels behoorlijke ervaring bij mezelf en een stuk of 6 Duitse collega petrol heads die het zelf niet aandurfden
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
BM3 is goed vriend van me heeft de CS map op zijn M3, het voelt er alemaal super uit en ik weet dat hun customer service heel goed is.
Maar, 1) de GTS transmissie map heeft in de M2 wat keuren, laat de huidige versnelling niet zien in auto modus, brickt de auto soms.
2) het is niet een custom tune.
Na de garantie gaat de OPF eruit en tune erop!
Maar, 1) de GTS transmissie map heeft in de M2 wat keuren, laat de huidige versnelling niet zien in auto modus, brickt de auto soms.
2) het is niet een custom tune.
Na de garantie gaat de OPF eruit en tune erop!
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
Klopt Megator @ 1)
Jij zit ook veel op Bimmerpost denk ik?:)
Jij zit ook veel op Bimmerpost denk ik?:)
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW M2
Gisteren even een M2 rondje Duitsland met Ilija gedaan, BAB, Sauerland, wat BMW en Porker dealers bezocht, heerlijk rijden. Als je dan zelf niet rijdt ervaar je wederom de potentie van de M2, heerlijk strak sturend, zeer goede mechanische grip, acceleratie die zeer vlot doorloopt, bij inhalen gaat je echt met grote stappen langszij. Top machine. Limp mode? geens sprake van ondanks 27 graden C. en WOT.
Ik kan niet wachten tot een M2 CS, de laatste de ///Mohikanen wellicht.
Ik kan niet wachten tot een M2 CS, de laatste de ///Mohikanen wellicht.
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
- Booooh
- Berichten: 3426
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: BMW M2
#metootoo
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: BMW M2
Skitterende kar wordt 't. Voor mij 'n witte met zwart carbon dak svp!
Oh ja de valkuil is de prijs.....
Éénnalaatste der //Mohikanen dan?:)
Oh ja de valkuil is de prijs.....
Éénnalaatste der //Mohikanen dan?:)
- Martijn_bmw
- Berichten: 26729
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: BMW M2
M2 is echt schitterend ja, ik zou al tevreden zijn met de eerste serie ///M2
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Schot voor de boeg:
Huidige M2-C +20k voor CCM remmen, een CF dak een CF kap met een powerdome een CF achterklep en wat badges her en der.
Gezien mijn a-cyclische M remmen ervaring op de M3 (itt de M5 rijd ik de M3 met 90kkm op de klok nog met eerste originele remmen en blokken) hoop ik dat die CCM remmen niet standaard zijn, lijkt me totaal overbodig.
Voor mij is de grote vraag "wat weegt ie"....hij mag best 100kg lichter dan de M2-C maar dat zal wel niet
Huidige M2-C +20k voor CCM remmen, een CF dak een CF kap met een powerdome een CF achterklep en wat badges her en der.
Gezien mijn a-cyclische M remmen ervaring op de M3 (itt de M5 rijd ik de M3 met 90kkm op de klok nog met eerste originele remmen en blokken) hoop ik dat die CCM remmen niet standaard zijn, lijkt me totaal overbodig.
Voor mij is de grote vraag "wat weegt ie"....hij mag best 100kg lichter dan de M2-C maar dat zal wel niet
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
IDD ben altijd op forums van de auto dat ik heb lid geweest. De americanen en englese doen het meest aan hun autos dus ik beland daar altijd.
M2CS kommt warschijnlijk niet met standard CCB want bij de M3/M4 CS is het ook een optie.
Ik schat op 30-40kg lichter. Ik mende te lessen dat alle M performance dingen bij elkaar goed waren voor een reductie van 50kg.
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
2 carbon kuipen zijn al -30kg. Minimaal.
-
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 12 jul 2018, 11:51
- Auto: BMW M2C
Re: BMW M2
Ik begrijp je punt niet? De M2CS komt heel waarschijnlijk met de M3/4 CS stoelen die nauwelijks lichter zijn.
Ik keek net en de M3 CS is 50KG lichter, ik denk dat ik dus fout zat en dat de M2CS rond 60-70kg lichter kan zijn (alles wat de M3/4 CS hebben + carbon dak en motorkap)
Je ziet hier gelijk mijn probleem met de CS, beetje meer hardcore voor veel meer poen. Als je zelf aan de slag gaat kom je goedkoper en/of beter uit.
CS is perfect als je OEM wil blijven, de top versie wil hebben, en exclusiviteit belangrijk is.
Ik keek net en de M3 CS is 50KG lichter, ik denk dat ik dus fout zat en dat de M2CS rond 60-70kg lichter kan zijn (alles wat de M3/4 CS hebben + carbon dak en motorkap)
Je ziet hier gelijk mijn probleem met de CS, beetje meer hardcore voor veel meer poen. Als je zelf aan de slag gaat kom je goedkoper en/of beter uit.
CS is perfect als je OEM wil blijven, de top versie wil hebben, en exclusiviteit belangrijk is.
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Ik maak geen punt.
Je corrigeert je eigen veronderstelling gewichtsafname overigens met 100% maar dat terzijde
Dat je diepe zakken moet hebben voor een ///M CS (alhoewel het is maar een M2 he) is toch duidelijk ---> ///M van Marketing
Je corrigeert je eigen veronderstelling gewichtsafname overigens met 100% maar dat terzijde
Dat je diepe zakken moet hebben voor een ///M CS (alhoewel het is maar een M2 he) is toch duidelijk ---> ///M van Marketing
- Fasteddie2
- Berichten: 775
- Lid geworden op: 29 okt 2008, 17:22
Re: BMW M2
///M = Mehrkosten
Onlangs met de F90 M5 Competition gereden en daar merk je al dat gewichtsbesparing zelfs bij de deurgrepen is toegepast met als gevolg slappe plastic deurgrepen....viel mij echt tegen
Onlangs met de F90 M5 Competition gereden en daar merk je al dat gewichtsbesparing zelfs bij de deurgrepen is toegepast met als gevolg slappe plastic deurgrepen....viel mij echt tegen
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: BMW M2
Ja en dan nog 1900kg wegenFasteddie2 schreef: ↑04 jun 2019, 20:45 ///M = Mehrkosten
Onlangs met de F90 M5 Competition gereden en daar merk je al dat gewichtsbesparing zelfs bij de deurgrepen is toegepast met als gevolg slappe plastic deurgrepen....viel mij echt tegen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: wackywim en 165 gasten