Haha niet aan gedacht

Wat mij dus helemaal verbaast is dat in de tijd van Fortuyn er een stigma is gecreëerd rond Fortuyn. Zijn ideeën waren gevaarlijk voor de stabiliteit in de samenleving volgens andere politici.Crookie schreef: 28 mei 2019, 11:51 Na zulke momenten is de toon wel gezet; spreek je uit en bekoop het met je leven.
‘Het debat’ verschuift vervolgens naar jarenlang aanmodderen en elk ander geluid weer de kop in (proberen) te drukken.
Hoezo dwaas, beide met exact dezelfde boodschap.535d schreef: 28 mei 2019, 15:43 Janmaat was natuurlijk een dwaas eerste klas en valt totaal niet te vergelijken met een intellectueel als Fortuyn.
Deze vond ik wel mooi: in de periode voorafgaande aan de moord werd Fortuyn het leven goed zuur gemaakt door zowat de hele linker flank waarop Kok hier spreekt over valse beschuldigingen en insinuaties die volgens hem niet door de beugel kunnen.. want dat zou niet kunnen in een democratische rechtstaat...Danielj schreef: 28 mei 2019, 14:11Wat mij dus helemaal verbaast is dat in de tijd van Fortuyn er een stigma is gecreëerd rond Fortuyn. Zijn ideeën waren gevaarlijk voor de stabiliteit in de samenleving volgens andere politici.Crookie schreef: 28 mei 2019, 11:51 Na zulke momenten is de toon wel gezet; spreek je uit en bekoop het met je leven.
‘Het debat’ verschuift vervolgens naar jarenlang aanmodderen en elk ander geluid weer de kop in (proberen) te drukken.
Met andere woorden, het klimaat was ook echt wel geschapen door zijn tegenstanders. Als je dan kijkt naar hedendaags, lijken politici nog steeds constant via bangmakerij en bewuste woordkeuze (populisme, alt-right, 'extreem') constant weer dezelfde sfeer te creëren rond onder andere Baudet en Wilders.
Je krijgt dus weer dat een bepaalde invalshoek van de discussie wordt gedemoniseerd tot een stuk gevaar, wat mensen dan zo de angst in boezemt dat ze zichzelf kunnen gaan toe zetten tot een daad die de samenleving zou moeten beschermen.
https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... -nederlandRobin schreef: 28 mei 2019, 12:01 https://www.ad.nl/politiek/volkert-van- ... ~a8822378/
als je het over de duivel hebt..
Heb die Ozdil ooit eens ontmoet. Was eigenlijk een best schappelijke, verstandige kerel. Snapte al niet dat hij bij groen links zat.Robin schreef: 29 mei 2019, 07:40 Anyway, op nu.nl vertrekt dit heerschap zelf, maar in deze kop lijkt 't anders. Niet dat 't mij verbaast, wel mooi dat 't gebeurt:)
https://www.rtlz.nl/algemeen/politiek/a ... sse-klaver
Sekte350 Z schreef: 29 mei 2019, 23:44 Hij praatte met een vertrouwenspersoon van GL die vervolgens naar het joch Klaver stapt en hem vervolgens voor de bus gooit. Hoezo een betrouwbare partij.....waar Pol Pot aanhanger miljonair Rosenmuller ook weer mee doet....
Echt een naar ventje die Rosenmöller.350 Z schreef: 29 mei 2019, 23:44 Hij praatte met een vertrouwenspersoon van GL die vervolgens naar het joch Klaver stapt en hem vervolgens voor de bus gooit. Hoezo een betrouwbare partij.....waar Pol Pot aanhanger miljonair Rosenmuller ook weer mee doet....
Als ik terugdenk over mijn middelbare schooltijd (jaar of 40 geleden) heb ik niet echt het idee dat het onderwijs linksgeoriënteerd was. Maar dat kan natuurlijk ook mijn eigen naïviteit zijn geweest.Mike R32 schreef: 31 mei 2019, 13:53 De meeste scholen en onderwijs waren vroeger ook altijd al linksgeoriënteerd. Gelukkig heb je als ouder ook nog wat invloed. Wel is de berichtgeving op social media een bedreiging. Volkert hadden ze na zijn daad sowieso de kogel moeten geven. Onbegrijpelijk dat deze nu vrij rondloopt.
Je bent tegen de EU maar je vindt wel dat de EU sommige zaken moet bepalen?Elise schreef: 24 mei 2019, 09:21Vooropgesteld dat ik tegen de EU ben, vind ik wel dat de EU hierin wel de boel gelijk moet trekken ja. Gewoon allemaal op 1 dag stemmen, geen geleuter.Emi schreef: 24 mei 2019, 09:06 De reden daarvan is dat verschillende landen vast willen houden aan hun eigen dagen. Heb jij liever dat de EU voortaan bepaalt op welke dagen wordt gestemd?
Gebruikers op dit forum: Thomas H en 7 gasten