Hoe vertaal jij dit (croissant Engels) dan?
"From our analysis we see we are now the same level as Ferrari and Mercedes in race, and behind Ferrari in qualifying, when we will be back to that level which is the case from this weekend on."
Hoe vertaal jij dit (croissant Engels) dan?
"From our analysis we see we are now the same level as Ferrari and Mercedes in race, and behind Ferrari in qualifying, when we will be back to that level which is the case from this weekend on."
Als ik de cijfers doorreken, gok ik Mercedes rond de 1:09:850, en Max (als ie niet crashed) rond de 1:10:158RS-Ron schreef: ↑24 mei 2019, 14:22Ik wacht morgen nog even de tijden af. Max was in FP1 een seconde sneller dan Gasly. In FP2 hebben ze een gok genomen om de afstelling compleet te veranderen toen hij toch binnen stond voor een nieuwe radiator. Dat werkte averechts. Als je de tijd van Gasly ziet in FP2 en je haalt er een seconde af........... doet Max mee voor pole.
Da's ook een redelijk open deur natuurlijk. Als RB t.o.v het einde van 2018 vergelijkbare vorderingen had gemaakt reden ze Mercedes aan zeep... Het is veel makkelijker om van iets redelijks iets goeds te maken, dan van iets goeds iets perfects. En dat laatste mag je de Mercedes inmiddels wel noemen(schijnen ook weer een leuk (legaal)trucje met de voorophanging te hebben*). Ferrari; Not so much.
Kwam door achtergebleven rotzooi op de baan die de radiator perforeerde.
mercedes heeft ook grotere stappen gezet dan rbMari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:20Da's ook een redelijk open deur natuurlijk. Als RB t.o.v het einde van 2018 vergelijkbare vorderingen had gemaakt reden ze Mercedes aan zeep... Het is veel makkelijker om van iets redelijks iets goeds te maken, dan van iets goeds iets perfects. En dat laatste mag je de Mercedes inmiddels wel noemen(schijnen ook weer een leuk (legaal)trucje met de voorophanging te hebben). Ferrari; Not so much.
tuurlijk, maar als een renault in de box staat is de aanname al de motor, dat is nu juist het verschil, terwijl dat ook van alles kan zijn.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:22Kwam door achtergebleven rotzooi op de baan die de radiator perforeerde.
EDIT:
https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... y/4394483/
Zeg ik iets anders dan? Al doet de RB het zeker als je begin vorig seizoen vergelijkt echt niet verkeerd t.o.v. Mercedes. Kan medio dit seizoen nog best leuk worden.Luco schreef: ↑24 mei 2019, 17:26mercedes heeft ook grotere stappen gezet dan rbMari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:20Da's ook een redelijk open deur natuurlijk. Als RB t.o.v het einde van 2018 vergelijkbare vorderingen had gemaakt reden ze Mercedes aan zeep... Het is veel makkelijker om van iets redelijks iets goeds te maken, dan van iets goeds iets perfects. En dat laatste mag je de Mercedes inmiddels wel noemen(schijnen ook weer een leuk (legaal)trucje met de voorophanging te hebben). Ferrari; Not so much.
Niet bij mij. Tenzij er vuur bij komt kijken(en zelfs dan...). Diezelfde te snelle conclusie kan je ook bij Honda trekken, maar in Baku bleek het ook een aandrijf-as.Luco schreef: ↑24 mei 2019, 17:27tuurlijk, maar als een renault in de box staat is de aanname al de motor, dat is nu juist het verschil, terwijl dat ook van alles kan zijn.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:22Kwam door achtergebleven rotzooi op de baan die de radiator perforeerde.
EDIT:
https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... y/4394483/
Qua punten en positie heb je helemaal gelijk, qua progressie in tijden valt het tegen tov veel andere teams, maar omdat het gat zo groot is ondervinden ze daar geen schade van, maar ze staan zeker niet dichterbij dan vorig jaar qua tijden.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:27Zeg ik iets anders dan? Al doet de RB het zeker als je begin vorig seizoen vergelijkt echt niet verkeerd t.o.v. Mercedes. Kan medio dit seizoen nog best leuk worden.Luco schreef: ↑24 mei 2019, 17:26mercedes heeft ook grotere stappen gezet dan rbMari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:20
Da's ook een redelijk open deur natuurlijk. Als RB t.o.v het einde van 2018 vergelijkbare vorderingen had gemaakt reden ze Mercedes aan zeep... Het is veel makkelijker om van iets redelijks iets goeds te maken, dan van iets goeds iets perfects. En dat laatste mag je de Mercedes inmiddels wel noemen(schijnen ook weer een leuk (legaal)trucje met de voorophanging te hebben). Ferrari; Not so much.
Heb je het nou over Renault of Red Bull? 'Pruster' Gasly heeft bijna 2x zoveel punten als heel Renault. En Max bijna 2x zoveel als alle Renault aangedreven teams.Luco schreef: ↑24 mei 2019, 17:46Qua punten en positie heb je helemaal gelijk, qua progressie in tijden valt het tegen tov veel andere teams, maar omdat het gat zo groot is ondervinden ze daar geen schade van, maar ze staan zeker niet dichterbij dan vorig jaar qua tijden.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:27Zeg ik iets anders dan? Al doet de RB het zeker als je begin vorig seizoen vergelijkt echt niet verkeerd t.o.v. Mercedes. Kan medio dit seizoen nog best leuk worden.
yeah right er word ook alleen triest gedaan richting renault slimmerd.Arthur schreef: ↑24 mei 2019, 17:54 @Luco; bij elk commentaar op Renault (het zit er diep in bij jou) reageer je als een gebeten hond. Hoezo roze bril bij een ander? En dan bij elk volgend commentaar van jou op degene die dat doet sneer je naar Red Bull en plaats overal de lachende smiley ( ) achter. Je komt over als een klein kind man.
Over RB, ik heb het al eerder gepost kijk maar naar de analyses van bv sky, dan zie je dat ze minder progressie geboekt hebben dan veel andere teams qua tijd, maar ze lagen een straatlengte voor dus hebben ze er nu geen pijn van, maar uit die analyses kon je heel goed zien dat ze vorig jaar onderaan bungelde qua topsnelheid, maar dat ze dat goed maakte in de langzame gedeeltes.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 18:11Heb je het nou over Renault of Red Bull? 'Pruster' Gasly heeft bijna 2x zoveel punten als heel Renault. En Max bijna 2x zoveel als alle Renault aangedreven teams.Luco schreef: ↑24 mei 2019, 17:46Qua punten en positie heb je helemaal gelijk, qua progressie in tijden valt het tegen tov veel andere teams, maar omdat het gat zo groot is ondervinden ze daar geen schade van, maar ze staan zeker niet dichterbij dan vorig jaar qua tijden.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 17:27
Zeg ik iets anders dan? Al doet de RB het zeker als je begin vorig seizoen vergelijkt echt niet verkeerd t.o.v. Mercedes. Kan medio dit seizoen nog best leuk worden.
En ik weet niet hoor, maar Max staat derde in het kampioenschap.. Dus ja, Mercedes is nog net te ver weg. Dat is het dan ook...
Joh, doe ff normaal. Jij bent hier degene die aangebrand reageert.
Ipv op Red Bull te zeiken dat ze niet veel progressie hebben geboekt(t.o.v een zichzelf excelerend Mercedes), kan je ook zeggen dat Ferrari achteruit is gehold. En dan zeuren dat anderen het altijd over Renault hebben....., wat nu 4 plaatsen lager in het WK staat... Ja nee, ze moeten echt Renault hebben. Calimero...Luco schreef: ↑24 mei 2019, 18:42Over RB, ik heb het al eerder gepost kijk maar naar de analyses van bv sky, dan zie je dat ze minder progressie geboekt hebben dan veel andere teams qua tijd, maar ze lagen een straatlengte voor dus hebben ze er nu geen pijn van, maar uit die analyses kon je heel goed zien dat ze vorig jaar onderaan bungelde qua topsnelheid, maar dat ze dat goed maakte in de langzame gedeeltes.Mari Oh Oh! schreef: ↑24 mei 2019, 18:11Heb je het nou over Renault of Red Bull? 'Pruster' Gasly heeft bijna 2x zoveel punten als heel Renault. En Max bijna 2x zoveel als alle Renault aangedreven teams.
En ik weet niet hoor, maar Max staat derde in het kampioenschap.. Dus ja, Mercedes is nog net te ver weg. Dat is het dan ook...
Als je kijkt naar dit jaar bungelen ze nog steeds onderaan qua topsnelheid, maar maken ze op de bochtige gedeeltes veel minder goed dan vorig jaar.
En Arthur, dat is geen katten, het is een feit, gezien door de ogen van analisten ipv een roze max verstappen bril.
Ferrari heeft de sterkste motor, maar ze verleizen veel te veel in de bochtige gedeeltes.
Mercedes heeft vooral in de langzame gedeeltes erg veel progressie geboekt en staan daarom nog verder weg dan vorig jaar.
Alleen in punten staat RB stukken dichterbij omdat Max dit jaar gewoon finisht ipv uitvalt, dat is de grootste winst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 142 gasten