Ik had wel een grotere pullback verwacht, nu 'slechts' van 7500 naar 6800...en weer door sinds vandaag. Moeilijk, moeilijk. Al maakt het geen zier meer uit natuurlijk als BTC straks $100,000 waard is.

Dat is een kwestie van aanmelden op de ECC telegram groep.....dan weet je meer dan alleen blaaten dat witje dat weet.
Dat is goed te horen. Paar maanden geleden lukte het mij al niet om in te loggen daar.StefanW schreef: 15 mei 2019, 22:53 Gister na een jaar weer ingelogd op coinexchange, werkt nog prima bij mijheb daar ook mijn ecc muntjes staan.
Even account aanmaken/inloggen bij support: https://coinexchangeio.freshdesk.com/support/homeKevinK schreef: 16 mei 2019, 12:46 Ik zou niet weten hoe het kan.
Meerdere malen geprobeerd om me wachtwoord te wijzigen maar blijft zeggen dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.
Ticket aanmaken lukt om deze reden ook niet.
Die zijn wel nog steeds heel serieus aan het ontwikkelen en toffe dingen aan het doen. Ik heb ze zelf niet meer, maar zie daar wel toekomst in (behalve dat 'serieus iets ontwikkelen' in de cryptowereld nog niet gelijk staat met een hoge koers).///Joost schreef: 16 mei 2019, 14:39 Ik zie net dat Stratis ook flink ingekakt is...Dat was ook nog wel eens onderwerp van gesprek hier.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], frankie, Majestic-12 [Bot] en 12 gasten