E36 cabrio?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Online
Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1807
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: E36 cabrio?

Bericht door Jules » 12 mei 2019, 20:15

Het was een 325i. Hoe ik er achter kwam stuur ik je even per PB :)

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 13 mei 2019, 21:09

RJK schreef: 12 mei 2019, 19:58 Vorige week eentje bekeken. Lage km-stand en origineel NL dan verwacht je toch een redelijk net ding. Bleek een (slecht) overgespoten pannenkoek, toch jammer weer...om moe van te worden die handelaren. Heb betere ervaringen bij particulieren eigenlijk.
Dus toch in Capelle komen kijken :tong:

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: E36 cabrio?

Bericht door RJK » 14 mei 2019, 08:01

Ja sorry Martin, kwam er niet van. Op de heenweg file waardoor planning wat uitliep.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 14 mei 2019, 08:24

Hij staat er nog hoor. En er kan best een handbak van gemaakt worden :tooth:

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7951
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: E36 cabrio?

Bericht door MParallel » 14 mei 2019, 17:59

Ondank de leeftijd van de E36 vind ik het nog steeds fijne auto's.

Inmiddels 13+ jaar de 328i cabrio in bezit. Van 165k naar 291k nu gereden en op naar de 300k.
De M3 cabrio inmiddels ook alweer 6 jaar in bezit.

Met de 328i heb ik naast een accu en startmotor nooit noemenswaardige problemen gehad. Dakje doet het ook nog, al is de binnenhemel wel verkruimeld (bekende kwaal, merk je behalve veel stof verder niks van).

1x ruitje vervangen door originele nieuwe (2009). Is nog steeds als nieuw.

Ondank hoge(re) gewicht, fijne stuurauto's, waar je ook heerlijk in kan cruisen.

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: E36 cabrio?

Bericht door Henk Jan » 16 mei 2019, 08:56

E36 is toch de icoon uit mijn jeugd en ik blijf het model prachtig vinden.

Heb nu een jaar of 5 een e36 M3 cabrio en ALS ( :bag: ) ik er in rij vind ik het juist opmerkelijk hoe stijf en kraakvrij de koets is. Nu is een M3 natuurlijk wel net iets anders dan een, pak 'm beet, 328i en de mijne is ook nog voorzien van Powerflex rubbers, maar voor een auto van nu alweer 24 jaar oud voelt het allemaal toch aardig stijf en degelijk.

Ben er tot op heden nooit het circuit mee op geweest, omdat en zonde en weinig tijd, maar weet zeker dat 'ie er prima geschikt voor zou zijn.

Sinds de komst van de Porsche sta ik echter wel in dubio ; verkopen of niet. Ben toch wel een beetje bang voor spijt, want ondanks de wat hogere km-stand (225k) denk ik dat ik niet zo snel meer zo'n nette te kunnen vinden en heb ik de afgelopen jaren belachelijk veel preventief onderhoud laten uitvoeren. Aan de andere kant staat 'ie inmiddels alweer een half jaar stof te happen omdat, als ik tijd heb, ik op dit moment liever de Porsche pak.
Binnenkort toch maar uit de stalling/schorsing halen, APK en beurtje erop, stuk sturen en dan nog maar eens goed nadenken :tooth:

Online
ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: E36 cabrio?

Bericht door ErikS » 16 mei 2019, 10:07

Hé Henk Jan,

Zou je mij eens 'n PB willen doen over die M3 cabrio?

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: E36 cabrio?

Bericht door Tim N » 16 mei 2019, 12:09

Wilde het niet zeggen HJ, mooie advertentietekst al geschreven ;-P

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: E36 cabrio?

Bericht door Henk Jan » 16 mei 2019, 12:16

LOL :tooth:

Maar geen woord gelogen hoor, ik weet het gewoon echt niet. :coffee:

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7951
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: E36 cabrio?

Bericht door MParallel » 16 mei 2019, 13:15

Henk Jan schreef: 16 mei 2019, 12:16 LOL :tooth:

Maar geen woord gelogen hoor, ik weet het gewoon echt niet. :coffee:
Diep in je hart weet je het wel.

En je zegt al, uiteindelijk pak je toch steeds de Porker :zwijntje: .

Ik ben sinds 2003 E36 fan. En E36 cabrio is de definitie van tijdsloos

:ken ik jou:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: E36 cabrio?

Bericht door Hitz » 16 mei 2019, 14:52

Ik wil ook weer een E36, mis het..

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 16 mei 2019, 16:48

:angel:
Martin van der Zwaard schreef: 04 mei 2019, 16:32 Ik heb een originele nl 320i cabrio staan op de zaak. Heeft net geen 150k gelopen.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 16 mei 2019, 16:49

Henk Jan schreef: 16 mei 2019, 08:56 Binnenkort toch maar uit de stalling/schorsing halen, APK en beurtje erop, stuk sturen en dan nog maar eens goed nadenken :tooth:
Zal ik hem alvast inplannen?? Mooie auto voor je zoon joh :tooth:

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: E36 cabrio?

Bericht door Henk Jan » 17 mei 2019, 11:35

Martin van der Zwaard schreef: 16 mei 2019, 16:49
Henk Jan schreef: 16 mei 2019, 08:56 Binnenkort toch maar uit de stalling/schorsing halen, APK en beurtje erop, stuk sturen en dan nog maar eens goed nadenken :tooth:
Zal ik hem alvast inplannen?? Mooie auto voor je zoon joh :tooth:
Nah, die wil ook de Porsche... :hmmm:
Maar laat die eerst maar eens leren rijden in de 500c.

Komende week zit ik in Verona, bel je erna even voor een date.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martijn_bmw » 17 mei 2019, 21:38

Martin van der Zwaard schreef: 16 mei 2019, 16:48 :angel:
Martin van der Zwaard schreef: 04 mei 2019, 16:32 Ik heb een originele nl 320i cabrio staan op de zaak. Heeft net geen 150k gelopen.
Staat niet op je site?

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 17 mei 2019, 21:44

Klopt. Zit nog wat werk aan wat ik eerst wil doen voordat ik hem in de showroom zet. Of er moet iemand komen die hem zo mee wil nemen.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martijn_bmw » 17 mei 2019, 22:09

Hb?

En wat is de km stand, bouwjaar, kleur

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: E36 cabrio?

Bericht door Knot » 17 mei 2019, 22:29

Automaat....

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 17 mei 2019, 23:56

320i van ‘98. 140k gelopen van tweede eigenaresse. Eerste eigenaresse was haar moeder.
Zwart/zwart leder sportinterieur. Hardtop.

Online
Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1807
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: E36 cabrio?

Bericht door Jules » 18 mei 2019, 00:06

Kost bij zo meenemen?

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: E36 cabrio?

Bericht door Tim N » 18 mei 2019, 09:45

Ja heb je laatste 7 van VIN? Mag per pb

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 18 mei 2019, 10:31

Jules schreef: 18 mei 2019, 00:06 Kost bij zo meenemen?
€3.950,-

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: E36 cabrio?

Bericht door Martin van der Zwaard » 18 mei 2019, 10:33

Wilde er wel vandaag mee beginnen.....zal ik maar even mee wachten dan :tooth:
Ik kan foto's appen indien gewenst.

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1676
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: E36 cabrio?

Bericht door Jan-Willem » 26 mei 2019, 21:21

RJK schreef: 01 mei 2019, 12:12 Torsional Rigidity
BMW E36 Touring - 10,900 Nm/deg
BMW E36 Z3 - 5,600 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) - 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible - 10,500 Nm/deg
BMW Z4 Coupe - 32,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg

Z3 vs Z4 scheelt nogal!
Ik vraag mij af in hoeverre dit lijstje klopt, deze gegevens kom je nergens tegen behalve op.deze lijst.

Ook zou een MX5 stijver zijn dan een Z3 roadster, ik heb ze back to back gereden en ik vond de MX5 echt veel slaper aanvoelen, alles kraakt als je over een drempel gaat met 1 wiel of een inrit af rijd.
Ook op snelheid voelt het chassis van de MX5 slap aan.

E30 cabrio is wel een relatief slappe koets, dan voelt een Z3 een stuk stijver.

Ook zou volgens deze lijst een Z3 coupe net zo stijf zijn als een Z4 Roadster, dat kan nooit :bag:

DF-user-13935
Berichten: 1262
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36

Re: E36 cabrio?

Bericht door DF-user-13935 » 26 mei 2019, 21:33

Jan-Willem schreef: 26 mei 2019, 21:21 Ik vraag mij af in hoeverre dit lijstje klopt, deze gegevens kom je nergens tegen behalve op deze lijst.
Ook zou volgens deze lijst een Z3 coupe net zo stijf zijn als een Z4 Roadster, dat kan nooit :bag:
Lijstje:

Rank Torsional Rigidity Nm/degree

Koenigsegg Agera R - 65.000 Nm/degree
Bugatti Veyron - 60.000 Nm/degree
Koenigsegg Agera - 58.000 Nm/degree
Mercedes W222 S-class 40,500 nm/degree
Rolls Royce Phantom - 40.500 Nm/degree
Audi R8 2014 - 40.000 Nm/degree
Hyundai Genesis Sedan (2015 -) 39,400 nm/degree
Lexus LF-A - 39.130 Nm/degree
BMW F01 7-Series (2009 – ) 37,500 nm/degree
F10 5 series - 37.500 Nm/degree
VW Phaeton - 37.000 Nm/degree
VW Touareg (2008 – 2010) 36,900 nm/degree
Bentley Flying Spur (2013) 36,500 nm/degree
Audi A8 4.2 Quattro (2004)- 36.000 Nm/degree
Lamborghini Aventador - 35.000 Nm/degree
Fisker Karma 35,000 (bending: 23,000)


Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale - 35.000 Nm/deg
Ferrari F50 - 34.600 Nm/degree
Hyundai Genesis Sedan (2009 – 2014) 33,966 nm/degree
Ferrari 458 33,120 nm/degree
Jaguar F-Type Coupe 33,000 nm/degree
Porsche 911 Carrera Type 997 - 33.000 Nm/degree
Fisker Karma - 33.000 Nm/degree
VW Passat (2006) - 32.400 Nm/degree
BMW Z4 M coupe e85 - 32.000 Nm/degree
BMW F07 5GT 31,500 nm/degree (w/o sunroof)
Alfa 159 - 31.400 Nm/degree
BMW E65 7-Series (2002 – 2008) 31,200 nm/degree
Porsche 911 Coupe 991 (2012) 30,359 nm/degree
VW Passat Saloon (B7, European market, 2010 – ) 30,000 nm/degree
Mazda RX8 - 30.000 Nm/degree
Mercedes W212 E-class 29,920 nm/degree
BMW E60 5-Series 29,795 nm/degree
Volvo S60 (2011 – ) 29,400 nm/degree (47% increase of previous generation)
BMW F15 X5 29,400 nm/degree
BMW F30 3-Series 29,300 nm/degree
Cadillac ATS (2013 – ) 29,000 nm/degree
Ford GT40 MK1 - 29,000 nm/deg

Audi TT Coupe Mk2 28,500 nm/degree
Aston Martin Vanquish - 28.500 Nm/degree
Koenigsegg CC-8 - 28.100 Nm/degree
E70 X5 - 28.000 Nm/degree
Land rover Freelander 2 - 28.000 Nm/degree
Aston Martin Rapide - 28.000 Nm/degree
Ferrari 430 - 27600 nm/deg
Mercedes W221 S-class 27,500 nm/degree
BMW F07 5GT 27,500 nm/degree (w/ sunroof)
Aston Martin Vantage Coupe 27,273 nm/degree
Ford GT - 27.100 Nm/degree
Mazda CX-5 (2013 – ) 27,000 nm/degree
Porsche 911 Turbo 996 - 27.000 Nm/deg
Aston Martin DB9 Coupe - 27.000 Nm/deg
Pagani Zonda F- 27.000 Nm/degree

Cadillac CTS (2014 – ) 26,800 nm/degree
Pagani Zonda C12S - 26.300 Nm/degree
VW Beetle (2012 – ) 26,000 nm/degree
Porsche 911 Carrera GT - 26.000 Nm/degree
GMC Acadia (2007 – ) 25,900 nm/degree
Saturn Outlook (2007 – 2009) 25,900 nm/degree
Buick Enclave (2008 – ) 25,900 nm/degree
Pagani Zonda C12 - 25.500 Nm/degree
Golf V GTI - 25.000 Nm/degree
VW Passat Estate (B7, European market, 2010 – ) 25,000 nm/degree
Audi A8 - 25.000 Nm/degree
Subaru Impreza (4th-Gen, 2012 – ) 24,500 nm/degree
Mini cooper (2003) - 24.500 Nm/degree
MG ZT Sedan - 24.250 Nm/degree
MG ZT 24,000 nm/degree
E39 5 serie 24.000 Nm/degree
Ferrari 458 Spider 23,184 (70% of the Coupe)
BMW X5 (2004) - 23.100 Nm/degree
Audi A4 (B8, 2009 – ) 23,100 nm/degree
Ferrari 360 Modena - 23,000 nm/deg


Subaru Impreza GT Turbo WRX (2004) - 23.000 Nm/degree
VW Passat Estate (B6) 23,000 nm/degree
Infiniti G Sedan (2007 – 2013) 23,000 nm/degree
E30 M3 - 23.000 Nm/degree
Lambo Gallardo - 23.000 Nm/degree
Ferrari 360 Modena 23,000 (bending 10,100)
Jeep Grand Cherokee (WK2, 2010-) 23,000 (bending stiffness: 10,200 N/mm)
Hyundai Genesis Coupe (2010 – ) 22,500 nm/degree
BMW E90 - 22.500 Nm/deg
Volvo S60 - 22.500 Nm/degree
Jaguar X-Type Sedan - 22.000 Nm/degree
Bugatti Veyron Grand Sport - 22.000 Nm/degree
Audi A4 - 22.000 Nm/degree
Saab 9-3 Sedan - 22.000 Nm/degree
Jaguar XJ - 21,700 nm/deg
Volvo XC90 (2003-2014) 21,400 nm/degree


Merc SL top down 17.000 Nm/deg, top up 21.000 Nm/degree
Aston Martin Vantage Roaster 21,000 nm/degree
Ford Mustang 2005 - 21.000 Nm/degree
Saab 9-3 Sportcombi - (2008-2012) 21.000 Nm/degree
911 GT3 - 20.625 Nm/degree
Chrysler Crossfire - 20.140 Nm/degree
Volvo S60 - 20.000 Nm/degree
Lambo Murcielago - 20.000 Nm/degree
MG ZT-T Wagon - 20.000 Nm/degree
Ford Focus 3d - 19.600 Nm/degree
Mercedes R231 SL-class (2013) 19,400 nm/degree
Chevrolet Cobalt 19,300 nm/degree
Bugatti EB110 - 19.000 Nm/degree

Ford Fusion (2013 – ) 19,286 (1,105 kNm/rad)
Cadillac CTS (2008 – 2013) 19,143 nm/degree
Audi TT Coupe - 19.000 Nm/degree
Volvo S80 - 18.600 Nm/degree
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18.000 Nm/degree
Maserati QP V - 18.000 Nm/degree
Bentley Azure - 18.000 Nm/degree
Opel Vectra C - 18.000 Nm/degree
Zonda Roadster - 18.000 Nm/degree
Volkswagen Fox - 17.941 Nm/degree
Ford Focus 5d - 17.900 Nm/degree
Chevrolet Cruze 17,660 nm/degree
BMW E46 Touring - 17.600 Nm/degree
Ford Fusion (2010 – 2012) 17,453 (1,000 kNm/rad)
Ferrari 430 17351Nm/degree

Ford GT40 MkI - 17.000 Nm/degree
Mercedes R230 SL-class (2012) 16,399 nm/degree
Jaguar X-Type Estate 16,319 nm/degree
911 (996) Coupe - 16.500 Nm/degree
BMW M Coupe (Z3 model) - 16.400 Nm/degree
Jaguar X-Type Estate - 16.319 Nm/degree
Porsche 959 - 16,000 nm/deg
BMW E85 Z4 roadster 16,000 nm/degree
BMW E46 Sedans (non-M) - 16.000 Nm/degree
Ford Mustang 2003 - 16.000 Nm/degree
Jaguar XK - 16.000Nm/degree
Lotus SID - 16,000 nm/deg
Toyota Mark X (2004 – 2009) 16,000 nm/degree


Mercedes SL (R230) - 15.800Nm/degree
BMW E90 3-Series Convertible 15,750 nm/degree
Aston Martin DB9 Convertible - 15.500 Nm/degree
BMW E39 - 15.152 Nm/degree
Mazda RX-7 (FD) 15000 nm/degree
Ferrari 360 14459 Nm/degree
F550 Maranello - 14.715 Nm/degree
BMW Z4 roadster - 14.500 Nm/degree
BMW E46 Wagon (w/folding seats) - 14.000 Nm/degree
GTM Libra - 14.000 Nm/degree
Ferrari 360 Spider 13,800 nm/degree
Porsche 911 Turbo (2000) - 13.500 Nm/degree
McLaren F1 - 13.500 Nm/degree


BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13.000 Nm/degree
Porsche 959 - 12.900 Nm/degree
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12.500 Nm/degree
CLK Cabrio New - 12.378 Nm/degree
Opel Astra - 12.000 Nm/degree
Opel Vectra B - 12.000 Nm/degree
Audi A2 - 11.900 Nm/degree
Porsche 911 Cabriolet 991 (2012) 11,699 nm/degree
Porsche 911 Turbo 996 Convertible - 11.600 Nm/degree
USA 1997 Current Average - 11.531 Nm/degree
Saab 9-3 Convertible (2008 – 2012) 11,500 nm/degree

Dodge SRT Viper (af 2013) 11.400 NM/degree
911 (993) Coupe - 11.380 Nm/degree
CLK Cabrio Old - 11.050 Nm/degree
Chevy Corvette (convertible) - 11000 Nm/deg
Lotus Elise 111s - 11.000 Nm/degree
Alfa 156 - 11.000 Nm/degree
Elise 111S - 11.000 Nm/degree
BMW E36 M3 10,900 nm/degree
BMW E36 Touring - 10.900 Nm/degree
Fiat Bravo - 10.800 Nm/degree
BMW Z8 e52- 10.500 Nm/degree
Lotus Elise S2 Exige (2004) - 10.500 Nm/degree
Ferrari 355 10045 Nm/degree
Mazda RX-7 (FC) 10500 nm/degree


BMW E46 Convertible - 10.500 Nm/degree
Audi TT Roadster - 10.033 Nm/degree
Renault Sport Spider - 10.000 Nm/degree
Lotus Elise - 10.000 Nm/degree
BMW E36 Sedans (non-M) - 10.000 Nm/degree
Audi TT Roadster Mk1 10,000 nm/degree
Ferrari 355 10,000 (bending 7,100)
Renault Sport Spider - 10.000 Nm/degree
BMW 7 Series - 9.531 Nm/degree
Ford Mustang Convertible (2005) - 9.500 Nm/degree
Mazda RX-7 (FB) 9150 nm/degree
Chevrolet Corvette C5 - 9.100 Nm/degree
Mini Cooper Convertible (1st gen) 9,000 nm/degree
Lotus Elan GRP body - 8.900 Nm/degree
Mazda MX-5 (NC 3rd-gen) 8800 nm/degree

MG MGTF 8,500 nm/degree
Ferrari 360 Spider - 8.500 Nm/degree
Lotus Elan - 7.900 Nm/degree
Dodge Viper Coupe (2008 <> 2010 7.600 Nm/degree
MG MGF 7,100 nm/degree
Honda S2000 - 7100 Nm/deg
Chrysler Durango - (not the latest generation) 6.800 Nm/degree
Diablo - 6.500 Nm/degree
1962 Lotus Elan - 6.101 Nm/degree
Mazda MX-5 (NA 1st-gen, NB 2nd-gen) 6000 nm/degree
Lotus Esprit SE Turbo - 5.850 Nm/degree
BMW Z3 roadster (non-M) - 5.600 Nm/degree
BMW Z1 - 5.600 Nm/degree

1954 Mercedes W196 - 5.423 Nm/degree
Ford Mustang Convertible (2003) - 4.800 Nm/degree
Ford Escort Cosworth - 4.500 Nm/degree
Chrysler Sebring (convertible) - 4400 Nm/deg
1957 Lotus Elite - 4.067 Nm/degree
1962 Lotus 25 F1 - 3.254 Nm/degree
Lotus 33 3,253 nm/degree
Lamborghini Countach - 2.600 Nm/degree
1962 Lotus 24 F1 - 1.356 Nm/degree
1961 Lotus 21 F1 - 949 Nm/degree

Bron: viewtopic.php?t=27647#p935787

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ErikS, tomgtr, Will F. en 123 gasten