Dat is een Duitse reclame. Geldt niet voor ons.Andre schreef: 18 mar 2019, 19:00 Hebben jullie de reclame van Hornbach gezien.
Er word een vieze bezwete onderbroek geseald en verzonden naar china en daar snuift een chinees vrouwtje de geur op.
Hahaha hoe gek wil je het:)
Nederland gaat naar de haaien
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Re: Nederland gaat naar de haaien
- JP
Die posters hangen hier gewoon in de bushokjes.....
Ik ga döner in zakjes sealen en naar Turkije sturen.
Ik ga döner in zakjes sealen en naar Turkije sturen.
- JP
Goeie X5's rijdt die dienst speciale interventie.......
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2019-03-18 om 20.03.56.png (27.38 KiB) 1353 keer bekeken
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Kunnen ze mooi doorrijden in het geval ze niet aan de kant gaan.
-
OnlineFedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
Gebeurt er dit:Mike R32 schreef: 18 mar 2019, 20:29 Kunnen ze mooi doorrijden in het geval ze niet aan de kant gaan.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zo zeg, die doet het niet meer denk ik...
-
Massa rijklaar
2755 kg
Daar zitten duidelijk wat "lichte"

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hoe moet ik adhv wat we nu weten van de identiteit van twee van de dodelijke slachtoffers hier eerwraak in zien? Of waren deze twee bekend met verdachte?
Edit:
Lijken mij zo 123 geen bekenden van een moslimterrorist.
https://www.ad.nl/binnenland/slachtoffe ... ~aa9be802/
Oud nieuws misschien, maar dit is geen eerwraak dan toch?
bron nu.nlOver de identiteit van de drie mensen die bij de aanslag om het leven zijn gekomen, is officieel nog niets bekendgemaakt. Het AD meldde maandagavond dat een van de drie dodelijke slachtoffers een negentienjarige vrouw uit Vianen zou zijn.
Daarnaast meldt RTV Utrecht dat een vader van twee leerlingen van het Christelijk Gymnasium Utrecht bij de schietpartij is omgekomen. De man zou ook jeugdtrainer zijn bij voetbalvereniging C.O.V. Desto. De amateurclub uit Utrecht plaatste maandagavond een bericht op zijn website waarin met "grote verslagenheid" en "vol verbijstering" wordt gereageerd op het overlijden van de man.
Edit:
bron AD.nlSlachtoffers schietpartij: 19-jarige vrouw uit Vianen en een trainer van voetbalvereniging DESTO
Er wordt steeds meer duidelijk over de dodelijke slachtoffers van de schietpartij op het 24 Oktoberplein in Utrecht. Rinke Terpstra, trainer van voetbalvereniging DESTO in Leidsche Rijn, en Roos Verschuur, medewerkster van de Kwalitaria in Vianen, overleefden het schietincident niet.
Lijken mij zo 123 geen bekenden van een moslimterrorist.
https://www.ad.nl/binnenland/slachtoffe ... ~aa9be802/
Oud nieuws misschien, maar dit is geen eerwraak dan toch?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik hoorde vanmorgen dat de 3e 'familiebanden' of bekendheid had met de dader?
- JP
FvD heeft gisteren ondanks de 'terreur' gewoon campagne gevoerd, de belhamels. Voer voor de varkens van de andere partijen die hier vandaag de hele dag schande over spreken. Dat zal FvD morgen wel minder stemmen opleveren.
Tuurlijk erg wat er gebeurd is, maar het is geen Christchurch
- Luc B
En de rest maar roepen "angst mag niet regeren, terrorisme mag niet bepalend gaan worden. Maar we lassen wel alles af."JP schreef: 19 mar 2019, 09:32 FvD heeft gisteren ondanks de 'terreur' gewoon campagne gevoerd, de belhamels. Voer voor de varkens van de andere partijen die hier vandaag de hele dag schande over spreken. Dat zal FvD morgen wel minder stemmen opleveren.
Ach, straks zal wel bepaald worden dat hij ontoerekeningsvatbaar was, of in een psychose zat vanwege zijn drugsgebruik. Dan krijgt die op kosten van de belastingbetaler allemaal lieve woordjes en knuffels, en over 10 jaar weer de maatschappij in.
- ///Joost
Laten we zeggen, het is op z'n minst uiterst opmerkelijk dat slechts 2 van de 3 namen bekend zijn, en dat er zo weinig informatie naar buiten komt over de slachtoffers.Arthur schreef: 19 mar 2019, 09:27 Ik hoorde vanmorgen dat de 3e 'familiebanden' of bekendheid had met de dader?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Niet zo ongeduldig.
Dat kan op 21 Maart ook nog prima.
Dat kan op 21 Maart ook nog prima.
- Bram
Daar geloof ik helemaal niks van. Nederland straft als het aankomt op levensdelicten gewoon zwaar in vergelijk met andere Europese landen. Levenslang of 30 jaar wordt, zeker in het geval van meerdere doden gewoon uitgedeeld. Of TBS en dat kan net zo goed levenslang duren. Ik verwacht niet dat deze gast ooit nog vrijkomt.Luc B schreef: 19 mar 2019, 09:50En de rest maar roepen "angst mag niet regeren, terrorisme mag niet bepalend gaan worden. Maar we lassen wel alles af."JP schreef: 19 mar 2019, 09:32 FvD heeft gisteren ondanks de 'terreur' gewoon campagne gevoerd, de belhamels. Voer voor de varkens van de andere partijen die hier vandaag de hele dag schande over spreken. Dat zal FvD morgen wel minder stemmen opleveren.
Ach, straks zal wel bepaald worden dat hij ontoerekeningsvatbaar was, of in een psychose zat vanwege zijn drugsgebruik. Dan krijgt die op kosten van de belastingbetaler allemaal lieve woordjes en knuffels, en over 10 jaar weer de maatschappij in.
-
Ja levenslang of 30 jaar of weet ik wat, wordt uitgedeeld.
Waar woont Volkert vd G nu eigenlijk?
Waar woont Volkert vd G nu eigenlijk?
- Bram
Dat zwaarder straffen begon na Volkert van der G. Die zou nu met wat hij gedaan heeft echt niet wegkomen met 18 jaar. Kijk maar naar Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh. Voor enkelvoudige moord wordt bijna nooit levenslang gekregen, maar hij heeft die wel gehad.
-
Oh ok dan....
Heeft die Volkert mazzel. Is 'm gegund hoor!
Heeft die Volkert mazzel. Is 'm gegund hoor!
-
OnlineHielke
Net als een blauwe boon net boven z'n neus.
-
-
OnlineHielke
En oh wat erger ik me aan het willen opschorten van de politieke campagne. Juist de politiek hoort antwoorden en visie op deze uitwassen van de massa immigratie te formuleren. Ik ga niet op FvD stemmen (ga nergens op stemmen) maar vind een Hiddema uitermate verfrissend met z'n uitspraken over de hypocrisie van zo'n zelfopgelegd containment:
https://www.youtube.com/watch?v=2Bx6DUaitVs
https://www.youtube.com/watch?v=2Bx6DUaitVs
-
Het ging en gaat mij ook veel en veel te traag, onhandig geneuzel, nikszeggend mediageleuter. De overheidwoordvoerders vervallen in clichés en herhaling. Waardeloos. En wat wordt er uiteindelijk gedaan en bereikt: Nul.
Zag 'n stukje van Hiddema, man kan denk ik beter cabaretier worden:) Maar FvD wordt 'm wel morgen!
Zag 'n stukje van Hiddema, man kan denk ik beter cabaretier worden:) Maar FvD wordt 'm wel morgen!
-
En op nu.nl KUDOS /FELICITATIES naar politie/overheid vanwege vangen terreurverdachte.
Ik dacht dat dat bij hun taak hoorde, terwijl ik op deze promenadestraat (fietsverbod 9-18h) waaraan wij zitten toch wel twee keer per week als voetganger bijna wordt overreden door 'n fietser. Waar gedeald wordt om de hoek, waar de pantserwagens bij elke thuiswedstrijd langsrijden. Waar wel eens een telefoontje of twee wordt gejat. Of kleding.
Is dit teveel gevraagd van politie? Lijkt mij niet meer dan normaal. Ergo voorkómen is béter dan genézen nietwaar?
Ik dacht dat dat bij hun taak hoorde, terwijl ik op deze promenadestraat (fietsverbod 9-18h) waaraan wij zitten toch wel twee keer per week als voetganger bijna wordt overreden door 'n fietser. Waar gedeald wordt om de hoek, waar de pantserwagens bij elke thuiswedstrijd langsrijden. Waar wel eens een telefoontje of twee wordt gejat. Of kleding.
Is dit teveel gevraagd van politie? Lijkt mij niet meer dan normaal. Ergo voorkómen is béter dan genézen nietwaar?
- JP
Ik vond het juist sneu voor de politie. Zo veel machtsvertoon maar ze mogen niet eens die trekker overhalen......
Alsof Doutzen naast je in bed ligt, maar haar vriend op de gang staat.....
Alsof Doutzen naast je in bed ligt, maar haar vriend op de gang staat.....
-
Levenslang is volgens het "Europese Hof voor de Rechten van de Mens" in strijd met het "Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens".Bram schreef: 19 mar 2019, 11:35 Daar geloof ik helemaal niks van. Nederland straft als het aankomt op levensdelicten gewoon zwaar in vergelijk met andere Europese landen. Levenslang of 30 jaar wordt, zeker in het geval van meerdere doden gewoon uitgedeeld. Of TBS en dat kan net zo goed levenslang duren. Ik verwacht niet dat deze gast ooit nog vrijkomt.
Kortom geen levenslang in Nederland.
Verder kun je hier in Nederland amper spreken van straf, maar eerder van vrijheidsbeperking.
Want buiten dat je niet kunt gaan en staan waar je wilt, is het prima vertoeven in de gevangenis hier in Nederland.
Liever 10 jaar in Nederland in de gevangenis, dan een paar jaar ergens in het onderontwikkeld verwegistan waar ze met hele groepen in een cel zitten. Niet voor niets dat ze allemaal proberen om hun straf die in het buitenland is opgelegd hier uit te zitten.
Laatst gewijzigd door Elise op 19 mar 2019, 12:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bram
Zeker wel. De Hoge Raad heeft geoordeeld dat levenslange gevangenisstraf mag worden opgelegd omdat aan een levenslang gestrafte nog steeds gratie kan worden verleend en er dus toch uitzicht is op een andere situatie, dan dood gaan in het gevang. Dat gratie bijna nooit gegeven wordt is weer wat anders. Maar levenslang in Nederland is gewoon levenslang.