Volgens mij gaat 't om gewildheid/schaarste/staat(incl kms) en daar maken we dan 'n eigen formule van.
Schaarste heb ik als tweede in de formule, want Lada's zijn ook schaars in NL.
E46 M3 liefst handbak kan ik me 35/40k nog wel voorstellen hoor, wél 15j oud en dat merk je een beetje, maar snel/vlot/lekker/mooi/best strak/sound.
E30 M3 is 'n icoon en de basis van 'alles'. Als we daar 'mijn formule' van de eerste alinea op loslaten is 60/70/80k in deze rare tijden niet zo gek. Ze doen maar.
Doe mij maar 2 leuke E46 M3 voor dat geld dan:)
De (Ur)Quattros zijn ook niet voor de geef:
Tussendoor een Sport Quattro(toch mede mijn icoon uit m'n puberteit) voor 440k.
Andre zei't al, want ik riep > twee ton, voor 'n groene Sport Quattro hier in de buurt waar hij tijd terug mee gereden had, maar zoveel?
https://www.classic-trader.com/nl/oldti ... di/quattro
Arthur:
BMW M3 E30 SPORT EVO3 4CIL 2,5 L 16V TOP SPEED 250KM !!! VAN 0 NAAR 100 IN 6,4 SEC !!! 238PK BJ 1990
DIKKE BMW! DIKKE BMW JONGUS! AAAAAAH AHHHHHHHH
Koffie?