Jullie hadden nog heel wat beters qua historie:Robin schreef: 03 nov 2018, 13:35 En qua historie hadden 'wij ' Streuer en Schnieders, als de dag van gisteren

Jullie hadden nog heel wat beters qua historie:Robin schreef: 03 nov 2018, 13:35 En qua historie hadden 'wij ' Streuer en Schnieders, als de dag van gisteren
Ik was erbij toen Jack die race won op Assen, dat was helemaal super toen natuurlijk, ik was toen een jaar of 17.Robin schreef: 04 nov 2018, 12:27 Ja dat weet ik als kind nog wel, geweldig. Middelburg, Boet, Hartog en Mamola, Roberts
Tjeemig............hoe kan je hem vergeten man, zit je google te raadplegen of wat.......Robin schreef: 04 nov 2018, 12:27 Ja dat weet ik als kind nog wel, geweldig. Middelburg, Boet, Hartog en Mamola, Roberts, Sheene en later Kevin Schwantz:)
Edit: Eddie Lawson, Wayne Rainey, Mick Doohan...
Allemaal vóór Rossi's tijd. Ook skitterend.
zandvoort-moet-geld-f1-zelf-ophoestenMinister Bruno Bruins heeft gezegd dat het niet rechtvaardig en nodig is om een bijdrage te leveren, zo meldt NOS. Prins Bernhard Jr. had eerder een begroting van 7 miljoen ingediend, maar later 5 miljoen euro per jaar aangevraagd.
Wel een paar keer wat gelezen over een gemeente die een stadion van een noodlijdende club koopt om het dan vervolgens in bruikleen te geven of iets in die richting. En over zeer voordelige leningen die vervolgens kwijtgescholden worden.
Hier in de straat rijden de gepantserde politiebusjes en dergelijke elke keer als er 'n thuiswedstrijd is, 500m verderop.
ik denk dat de kosten voor de staat vele malen hoger zijn, bijdragen alleen zegt niks.frankie schreef: 07 feb 2019, 09:40 Betaald voetbal draagt ongeveer €1,4 miljard bij aan het BBP. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar daarmee kunnen we de stelling dat voetbal de maatschappij zoveel geld kost wel een beetje ontkrachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten