Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Arthur » 05 feb 2019, 17:37

Daar ziet iemand z'n 'waarde' verdampen met het ophemelen van Japanse import :)

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Tristan » 05 feb 2019, 18:01

Uiteindelijk maakt het weinig uit. Je koopt een stuk voordeliger in Japan en wellicht verkoop je iets lager. Maar uiteindelijk is netto dezelfde winst/afschrijving. ;-)

Vergeet ook niet dat Japan vaak ook special editions hadden die ze bv in Europa niet verkochten. Zoals bv deze:



Ik ben gewoon meer benieuwd naar prijs, staat en documentatie dan waar de auto vandaan komt. Ben niet pro-Japans maar vind ten onrechte dat mensen deze auto's afkraken zonder daar echt ervaring mee te hebben.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 05 feb 2019, 20:26

indobesar schreef: 05 feb 2019, 17:20
500E schreef: 05 feb 2019, 16:39
Martin van der Zwaard schreef: 01 feb 2019, 17:17

Denk dat dat ook wel meevalt hoor. Gaat veel onderling de deur uit.
Oh ja joh? Je hebt kennelijk inside informatie.
Koop je geen auto's in uit Japan?

@Tristan, precies.
Daarom ook mijn vraag daarover in het E46 M3 topic. Gevoelig onderwerp lijkt het... :wink:
Ik koop graag auto's in als ze nieuw zijn. En nieuw is nieuw. Japan of Zwitserland maakt me dan niet uit. Dat de waarde van een Japanner lager ligt dan de waarde van een Duitser is klinkklare onzin. Je herkent de slechte Duitser niet omdat de mindere exemplaren inmiddels ook voor de hoofdprijs worden aangeboden. Wat Aaben roept is eveneens onzin en wijsneuzerij. Kabelboomproblemen bij M111, M119 en M104 zijn mondiale problemen en is niet gerelateerd aan Japanse import. Handelaren die geen Japans inruilen handelen vanuit de onderbuik. Ze kunnen niet onderbouwen waaróm ze dat niet willen.

Bottom line is: troep vind je overal. In Nederland, Duitsland, Japan en - vooral - Italië. De kunst is om de rotzooi te laten staan.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 05 feb 2019, 20:32

Tristan schreef: 05 feb 2019, 17:16 In UK zijn ze juist gek op Japanse auto's, van JDM tot exoten. Daar heerst helemaal niet zo'n stigma als wij in NL hebben. Heb aantal Japanse auto's geimporteerd voor wat klanten/kennissen o.a. 500E's, Bentley, M3 CSL, Alpina's etc. De meeste zagen er top uit en volledig gedocumenteerd. Ook onze G500 komt uit Japan. Daar zijn ontzettend veel G-klasse's geleverd en kun je ze nog uitzoeken op motor, kleur etc. Dat is in Europa een stuk lastiger. Kwestie van gezond verstand, zorgen dat je een goede agent / partner hebt in Japan die de auto van A tot Z bekijkt. Uiteindelijk zijn het allemaal Duitse auto's ;-)
Inderdaad. En je niet laten leiden door prijs alléén. Er staan in Nederland bij bepaalde volumehandelaren Japans geimporteerde auto's te koop voor bedragen waarvan je denkt: jezus, is de rest dan marge bij die andere adressen? Maar nee, de rest is geen marge, maar centen die uitgegeven zijn om er voor te zorgen dat je ook Nederlands kunt navigeren, radio luisteren, de weg verlichten op de juiste manier en zonder gemanipuleerde inkoopfactuur de invoerrechten kan betalen. Zoals we allemaal belasting moeten betalen zonder gesjoemel.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Martin van der Zwaard » 05 feb 2019, 21:07

500E schreef: 05 feb 2019, 16:39
Martin van der Zwaard schreef: 01 feb 2019, 17:17
vincent328 schreef: 01 feb 2019, 16:52 Een Marco Hof heeft tegenwoordig ook >80% jap staan en verkoopt ze als zoete broodjes.
Denk dat dat ook wel meevalt hoor. Gaat veel onderling de deur uit.
Oh ja joh? Je hebt kennelijk inside informatie.
Geloof best dat je goed verkoopt maar warme broodjes....als het zo is dan is het je gegund!
Laatst gewijzigd door Martin van der Zwaard op 06 feb 2019, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 05 feb 2019, 23:40

Nee joh. Zelfs geen warme broodjes;-) De zoete moet ik nog bakken.

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door PeterB » 05 feb 2019, 23:55

Dat kan best in het nieuwe pand ;)

markm
Berichten: 808
Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:02

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door markm » 06 feb 2019, 07:05

500E schreef: 05 feb 2019, 20:26
indobesar schreef: 05 feb 2019, 17:20
500E schreef: 05 feb 2019, 16:39

Oh ja joh? Je hebt kennelijk inside informatie.
Koop je geen auto's in uit Japan?

@Tristan, precies.
Daarom ook mijn vraag daarover in het E46 M3 topic. Gevoelig onderwerp lijkt het... :wink:
Ik koop graag auto's in als ze nieuw zijn. En nieuw is nieuw. Japan of Zwitserland maakt me dan niet uit. Dat de waarde van een Japanner lager ligt dan de waarde van een Duitser is klinkklare onzin. Je herkent de slechte Duitser niet omdat de mindere exemplaren inmiddels ook voor de hoofdprijs worden aangeboden. Wat Aaben roept is eveneens onzin en wijsneuzerij. Kabelboomproblemen bij M111, M119 en M104 zijn mondiale problemen en is niet gerelateerd aan Japanse import. Handelaren die geen Japans inruilen handelen vanuit de onderbuik. Ze kunnen niet onderbouwen waaróm ze dat niet willen.

Bottom line is: troep vind je overal. In Nederland, Duitsland, Japan en - vooral - Italië. De kunst is om de rotzooi te laten staan.
Je kan mooi vertellen dat het klinklare onzin is, maar als je kijkt naar de prijzen zie je toch wel degelijk een verschil.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Robin » 06 feb 2019, 07:56

Ja wie is er hier nou de snackbar!:)

Tristan en vooral Marco:Goed verhaal!

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Martin van der Zwaard » 06 feb 2019, 08:24

500E schreef: 05 feb 2019, 23:40 Nee joh. Zelfs geen warme broodjes;-) De zoete moet ik nog bakken.
Aan je praatjes ligt het iig niet :tooth:

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 06 feb 2019, 16:01

markm schreef: 06 feb 2019, 07:05
500E schreef: 05 feb 2019, 20:26
indobesar schreef: 05 feb 2019, 17:20

Koop je geen auto's in uit Japan?

@Tristan, precies.
Daarom ook mijn vraag daarover in het E46 M3 topic. Gevoelig onderwerp lijkt het... :wink:
Ik koop graag auto's in als ze nieuw zijn. En nieuw is nieuw. Japan of Zwitserland maakt me dan niet uit. Dat de waarde van een Japanner lager ligt dan de waarde van een Duitser is klinkklare onzin. Je herkent de slechte Duitser niet omdat de mindere exemplaren inmiddels ook voor de hoofdprijs worden aangeboden. Wat Aaben roept is eveneens onzin en wijsneuzerij. Kabelboomproblemen bij M111, M119 en M104 zijn mondiale problemen en is niet gerelateerd aan Japanse import. Handelaren die geen Japans inruilen handelen vanuit de onderbuik. Ze kunnen niet onderbouwen waaróm ze dat niet willen.

Bottom line is: troep vind je overal. In Nederland, Duitsland, Japan en - vooral - Italië. De kunst is om de rotzooi te laten staan.
Je kan mooi vertellen dat het klinklare onzin is, maar als je kijkt naar de prijzen zie je toch wel degelijk een verschil.
Dat klopt. Maar je moet de juiste kwaliteit met elkaar vergelijken. Aan Japanse auto's moet je veel doen, en ze worden in duidelijke kwalificaties aangeboden in Japan. Het verschil tussen een 'klasse 3' en 'klasse 4,5' is enorm. Dat zie je hier, op de Nederlandse markt, nauwelijks terug. Is de radio aangepast? Zijnd e koplampen gedaan? Is de aanbieder in kwestie zó ver gegaan dat hij ook kofferbak en voorbumper aangepast heeft op normale GAIK platen? And so on. Er zijn veel variabelen die de prijs beïnvloeden. Ernstiger is het met het aanbod Duits of Zwitsers geïmporteerd. Daar zie je op internet het verschil niet... Dus de B-keus staat voor dezelfde prijs als de A. Je ziet het verschil pas als je er naast gestaan hebt. Dat geldt dus feitelijk voor alle auto's, Nederlands, Japans of Duits. Eerst kijken, dan oordelen.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 06 feb 2019, 16:03

Robin schreef: 06 feb 2019, 07:56 Ja wie is er hier nou de snackbar!:)

Tristan en vooral Marco:Goed verhaal!
Het enige dat ik beoog: duidelijkheid en transparantie. Je mag me alles vragen, je krijg op alles antwoord. Zo transparant als het maar kan.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 06 feb 2019, 16:03

Martin van der Zwaard schreef: 06 feb 2019, 08:24
500E schreef: 05 feb 2019, 23:40 Nee joh. Zelfs geen warme broodjes;-) De zoete moet ik nog bakken.
Aan je praatjes ligt het iig niet :tooth:
Aan de jouwe ook niet;-)

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Henk Jan » 07 feb 2019, 08:40

Naast de al genoemde 'nadelen' wat betreft Japanse import van met name de Duitse importauto's, ligt het probleem vaak ook aan het type handelaar waar deze auto's aangeboden worden. Bedrijven zoals Target komen nou eenmaal nogal louche over.

Japanse import van Japanse auto's daarentegen liggen overigens vaak juist wel weer goed in de markt.

Online
Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3544
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door RS-Ron » 07 feb 2019, 12:18

Tristan schreef: 05 feb 2019, 18:01 Uiteindelijk maakt het weinig uit. Je koopt een stuk voordeliger in Japan en wellicht verkoop je iets lager. Maar uiteindelijk is netto dezelfde winst/afschrijving. ;-)

Vergeet ook niet dat Japan vaak ook special editions hadden die ze bv in Europa niet verkochten. Zoals bv deze:



Ik ben gewoon meer benieuwd naar prijs, staat en documentatie dan waar de auto vandaan komt. Ben niet pro-Japans maar vind ten onrechte dat mensen deze auto's afkraken zonder daar echt ervaring mee te hebben.
Dit blijf ik nog altijd een heel speciale auto vinden. Het zou mij echt worst zijn waar een integrale vandaan kwam. Als ik maar wel goed en eerlijk wordt voorgelicht wat ik koop. Een Europese integrale van de allerlaatste serie, bijv. een EVO III ofzo met 22.000 kilometer op de teller en sluitende (onderhouds)historie is natuurlijk een klap geld waard. Het zal best zo zijn dat die meer waard wordt of een betere investering is dan een identieke met weinig kilometers uit Japan, Dubai of Congo. Koop je zo’n ding om lekker 20dkm per jaar te rijden en in de sneeuw te genieten van de 4 wiel aandrijving maakt het niets uit waar ie vandaan komt in mijn ogen. Als ie maar goed is.

De markt regeert natuurlijk ook op de waardevermeerdering van youngtimers. En dat brengt het gegeven met zich mee dat er kromme M3’s opduiken, boekjes worden vervalst, kilometerstanden worden aangepast enz. Er is namelijk snel geld mee te maken. Zal eens kijken of ik nog een paar foto’s kan vinden van een Ferrari die bij een gerenomeerd veilinghuis in de UK werd verkocht. Daar was wat weggesmeerd....

Had ik al iets gezegd over de Lancia Delta Integrale :tooth:

Gr Ron

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond
Contacteer:

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door 500E » 11 feb 2019, 00:10

Wat je zegt, Ron. Een nieuwstaat auto met 20.000 km is natuurlijk leuk, maar je doet jezelf ontzettend pijn als je die auto inzet voor dagelijks gebruik.

Ik zie de markt ook reageren inderdaad. Kom de laatste vijf jaar meer geknoei tegen dan daarvoor.

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door DF-user-278 » 11 feb 2019, 09:28

500E schreef: 06 feb 2019, 16:03
Martin van der Zwaard schreef: 06 feb 2019, 08:24
500E schreef: 05 feb 2019, 23:40 Nee joh. Zelfs geen warme broodjes;-) De zoete moet ik nog bakken.
Aan je praatjes ligt het iig niet :tooth:
Aan de jouwe ook niet;-)
Wat ik enigszins goed vind aan jouw site Marco is dat je de kwaliteitsklasse aanduidt. Alleen de definitie ervan is wel wat ruim. Wat de een een A auto vind is voor de ander een B+ auto. Ik heb bij jou eens een E39 M5 carbonzwart met 17000km (?) gezien die toen aan die Belgische man Mario verkocht is en daar zaten toch wel zakkers in de deur van matig spuitwerk. Terwijl er als omschrijving stond 'nieuw uit de doos'. Het was echt een nette auto maar polijst dan even die diepe krassen uit de motorkap zo veel mogelijk weg en spuit die deur want dat kost ook de wereld niet - was toch wel een smetje op die verder toch nette auto. Ik was serieus geinteresseerd maar heb de auto toen laten staan ivm ontbreken serviceboekje ook al had de auto wel geregeld onderhoud gehad. Verder toen netjes en correct te woord gestaan overigens.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Arthur » 11 feb 2019, 10:14

Beginnen met een compliment, afkraken 'tot op het bot' en weer eindigen met een compliment. Je kunt toetreden tot het management ;)

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door DF-user-278 » 11 feb 2019, 11:15

Nou nou, afkraken is wel een groot woord amigo ;-)

markm
Berichten: 808
Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:02

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door markm » 11 feb 2019, 12:42

RS-Ron schreef: 07 feb 2019, 12:18
Tristan schreef: 05 feb 2019, 18:01 Uiteindelijk maakt het weinig uit. Je koopt een stuk voordeliger in Japan en wellicht verkoop je iets lager. Maar uiteindelijk is netto dezelfde winst/afschrijving. ;-)

Vergeet ook niet dat Japan vaak ook special editions hadden die ze bv in Europa niet verkochten. Zoals bv deze:



Ik ben gewoon meer benieuwd naar prijs, staat en documentatie dan waar de auto vandaan komt. Ben niet pro-Japans maar vind ten onrechte dat mensen deze auto's afkraken zonder daar echt ervaring mee te hebben.
Dit blijf ik nog altijd een heel speciale auto vinden. Het zou mij echt worst zijn waar een integrale vandaan kwam. Als ik maar wel goed en eerlijk wordt voorgelicht wat ik koop. Een Europese integrale van de allerlaatste serie, bijv. een EVO III ofzo met 22.000 kilometer op de teller en sluitende (onderhouds)historie is natuurlijk een klap geld waard. Het zal best zo zijn dat die meer waard wordt of een betere investering is dan een identieke met weinig kilometers uit Japan, Dubai of Congo. Koop je zo’n ding om lekker 20dkm per jaar te rijden en in de sneeuw te genieten van de 4 wiel aandrijving maakt het niets uit waar ie vandaan komt in mijn ogen. Als ie maar goed is.

De markt regeert natuurlijk ook op de waardevermeerdering van youngtimers. En dat brengt het gegeven met zich mee dat er kromme M3’s opduiken, boekjes worden vervalst, kilometerstanden worden aangepast enz. Er is namelijk snel geld mee te maken. Zal eens kijken of ik nog een paar foto’s kan vinden van een Ferrari die bij een gerenomeerd veilinghuis in de UK werd verkocht. Daar was wat weggesmeerd....

Had ik al iets gezegd over de Lancia Delta Integrale :tooth:

Gr Ron
Hoe groot zou de kans zijn dat iemand zo'n ding koopt om 20.000 km per jaar te maken
Als je ziet waar de bedragen van deze dingen starten? En dan praat je over de rotte appels. Als je een goede wilt zoals je zelf zegt mag je gewoon diep in de buidel gaan tasten.
Daarbij is de kwaliteit van deze auto's ook niet echt je van het.

Die kans zal dan vrijwel nihil zijn.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door Bram » 11 feb 2019, 12:54

Goede vriend van mij heeft ook zo'n Delta Integrale gehad. Prachtig doosje op wielen maar daar is hij echt gigantisch op leeggelopen. Blok kapot, elektronica gedonder, inclusief de aanschaf zeker een halve ton in geschoven. Heeft nu een Golf 1 met 350 pk of zo onder de kap, en een circuit BMW E46 328i. Dat samen is meen ik even duur als die Delta op de weg houden :tooth:

markm
Berichten: 808
Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:02

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door markm » 11 feb 2019, 16:36

Bram schreef: 11 feb 2019, 12:54 Goede vriend van mij heeft ook zo'n Delta Integrale gehad. Prachtig doosje op wielen maar daar is hij echt gigantisch op leeggelopen. Blok kapot, elektronica gedonder, inclusief de aanschaf zeker een halve ton in geschoven. Heeft nu een Golf 1 met 350 pk of zo onder de kap, en een circuit BMW E46 328i. Dat samen is meen ik even duur als die Delta op de weg houden :tooth:
Daarnaast zijn ze ook nog eens behoorlijk kwetsbaar voor roesten. Als je nu een “goede “ in handen hebt, heb je gewoon een auto staan dat serieus geld vertegenwoordigd.

Online
Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3544
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door RS-Ron » 11 feb 2019, 16:58

markm schreef: 11 feb 2019, 12:42
RS-Ron schreef: 07 feb 2019, 12:18
Tristan schreef: 05 feb 2019, 18:01 Uiteindelijk maakt het weinig uit. Je koopt een stuk voordeliger in Japan en wellicht verkoop je iets lager. Maar uiteindelijk is netto dezelfde winst/afschrijving. ;-)

Vergeet ook niet dat Japan vaak ook special editions hadden die ze bv in Europa niet verkochten. Zoals bv deze:



Ik ben gewoon meer benieuwd naar prijs, staat en documentatie dan waar de auto vandaan komt. Ben niet pro-Japans maar vind ten onrechte dat mensen deze auto's afkraken zonder daar echt ervaring mee te hebben.
Dit blijf ik nog altijd een heel speciale auto vinden. Het zou mij echt worst zijn waar een integrale vandaan kwam. Als ik maar wel goed en eerlijk wordt voorgelicht wat ik koop. Een Europese integrale van de allerlaatste serie, bijv. een EVO III ofzo met 22.000 kilometer op de teller en sluitende (onderhouds)historie is natuurlijk een klap geld waard. Het zal best zo zijn dat die meer waard wordt of een betere investering is dan een identieke met weinig kilometers uit Japan, Dubai of Congo. Koop je zo’n ding om lekker 20dkm per jaar te rijden en in de sneeuw te genieten van de 4 wiel aandrijving maakt het niets uit waar ie vandaan komt in mijn ogen. Als ie maar goed is.

De markt regeert natuurlijk ook op de waardevermeerdering van youngtimers. En dat brengt het gegeven met zich mee dat er kromme M3’s opduiken, boekjes worden vervalst, kilometerstanden worden aangepast enz. Er is namelijk snel geld mee te maken. Zal eens kijken of ik nog een paar foto’s kan vinden van een Ferrari die bij een gerenomeerd veilinghuis in de UK werd verkocht. Daar was wat weggesmeerd....

Had ik al iets gezegd over de Lancia Delta Integrale :tooth:

Gr Ron
Hoe groot zou de kans zijn dat iemand zo'n ding koopt om 20.000 km per jaar te maken
Als je ziet waar de bedragen van deze dingen starten? En dan praat je over de rotte appels. Als je een goede wilt zoals je zelf zegt mag je gewoon diep in de buidel gaan tasten.
Daarbij is de kwaliteit van deze auto's ook niet echt je van het.

Die kans zal dan vrijwel nihil zijn.
Ik ben dus zoiemand die er misschien wel 20.000 km per jaar mee gaat maken. Heb afgelopen voorjaar/zomer en najaar net geen 10.000km in de Giulia gereden. Ik zou geen integrale willen om naar te kijken, ik wil erin op vakantie, boodschappen doen en doelloos in rondbanjeren wanneer ik daar zin in heb. De Giulia is een soort van biologisch afbreekbaar met de snelheid van het verteren van voedsel in een hond als je ermee in de pekel komt. Die staat dus binnen dan. En ja ik weet dat goede integrales flink geld waard zijn, het was ook mijn mening dat als ik een integrale zou willen hebben eventueel misschien mogelijk, ik een goede zou willen en als die uit Congo kwam nam ik die.

Vind hem wel mooi..

Gr Ron

Gebruikersavatar
NickM5
Berichten: 253
Lid geworden op: 13 mar 2018, 20:28
Auto: E60 M5 lci, F21 120d lci

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door NickM5 » 11 feb 2019, 17:06

Hahahaha Ron! Man naar mijn hart

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7951
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje

Bericht door MParallel » 11 feb 2019, 21:35

Het grote Delta Integrale (occasion) draadje...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], GRzep en 143 gasten