Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Robin » 02 dec 2018, 15:12

*grinnik*

Ik ben dus niet de enige. Gewoon --->letterlijk<----- niet te bevatten vaak waar hij 't over heeft. En ik ben redelijk in begrijpend lezen dacht ik zo.

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door tomgtr » 02 dec 2018, 15:46

Yep, mee eens. Alles ter discussie stellen om het ter discussie stellen, en dat met de meest zweverige en nietszeggend holle frasen, met daarbij nog een zweem van “beter zijn dan de lomperiken die niet zo filosofisch doorzeveren kan ik ook weinig mee. Al weleens voorzichtig door laten schemeren maar je duidelijkheid is ook soms verfrissend Ron.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Arthur » 02 dec 2018, 15:53

Whahahaha, nou zeg dat wel. Spijker op z'n kop Ron. Geen woord Spaans tussen en geheel duidelijk :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door romo » 02 dec 2018, 18:32

Ik weet niet waar het toe gaat leiden;


Franse politiek machteloos tegenover ongrijpbaar verzet van ‘gele hesjes’
Frankrijk
Na weer een weekend vol rellen worstelt de Franse regering met de betogers in gele hesjes. Hoe kan ze de dialoog aangaan met een beweging zonder leiders en met zulke uiteenlopende eisen?
Peter Vermaas
2 december 2018 om 12:48

Protest in het Normandische Caen, op de tweede dag van de acties, 18 november. Gingen aan het begin nog 282.000 mensen de straat op, zaterdag lag dat aantal in heel Frankrijk op zo’n 136.000.
Protest in het Normandische Caen, op de tweede dag van de acties, 18 november. Gingen aan het begin nog 282.000 mensen de straat op, zaterdag lag dat aantal in heel Frankrijk op zo’n 136.000.
Foto Charly Triballeau/AFP
Het Élysée staat nog, maar Parijs is een slagveld. De derde actiedag van ‘gele hesjes’ ging zaterdag in de Franse hoofdstad gepaard met grootschalige vernielingen, brandstichting en geweld. In totaal raakten in Parijs 133 mensen gewond, 412 mensen zijn gearresteerd. De Franse regering, zondag in crisisberaad bijeen, weet zich intussen geen raad met de ongrijpbare revolte waar geen enkel klassiek politiek recept tegen opgewassen lijkt en die voor de politie onbedwingbaar is geworden.

‘Dood aan het kapitalisme’
“Honger, honger!” scandeert een groepje gele hesjes zaterdagavond rond zeven uur aan Boulevard Haussmann na een lange, chaotische protestdag. Volgens de autoriteiten is de rust in het grootste deel van de stad dan weergekeerd. Maar nog altijd stormen slooptroepen van het ongeorganiseerde verzet door de chique straten rond de Champs-Élysées. Op kruispunten smeulen vuurtjes, spreekkoren roepen “Macron aftreden” of kalken “Dood aan het kapitalisme” op bankgebouwen, makelaarskantoren en luxe-winkels.

Een supermarkt. Binnen vijf minuten heeft de groep met stenen en straatmeubilair de ruit geforceerd. Mensen rennen naar binnen om zich te goed te doen. Bivakmutsen strooien biologische chocoladerepen de straat op. Dit zijn “professionals van de wanorde”, zal minister van Binnenlandse Zaken Christophe Castaner later zeggen: anarchistische vandalen die het zouden verpesten voor demonstranten die zich op fatsoenlijke wijze zorgen maken over koopkrachtverlies. Maar een blond meisje met geel hesje dat uit de provincie is gekomen, is ze dankbaar. Ze rent met volle armen naar buiten. “Voor het eerst in jaren dat we met Kerst zo goed eten”, roept ze als ze zonder enige gêne herkenbaar gefotografeerd wordt.

Twitter avatar
petervermaas Peter Vermaas
Ordinair plunderen aan Boulevard Haussmann https://t.co/rusYdU66iu
23 uur geleden

Volgen

Vijfduizend agenten ingezet
Politie is hier niet. Die heeft het te druk met het beschermen van de instituties, de onneembare vestingen van de republiek. In totaal vijfduizend agenten zijn zaterdag ingezet. Het is de meest omvangrijke politie-operatie in tien jaar bij een demonstratie in de Franse hoofdstad. Straten naar het Élysée, het paleis van president Emmanuel Macron, naar ministeries en gebouwen van de Assemblée Nationale houden de agenten met immense metalen hekken afgesloten. Het landsbestuur is voor de boze burgers nog onbereikbaarder dan anders.


Lees ook deze analyse over Macron en de hesjes
Omdat de ontsporingen vorige week vooral plaatshadden op de Champs-Élysées is ook de dure winkelstraat hermetisch afgegrendeld. Gele hesjes die daar in de ochtend willen demonstreren, worden gefouilleerd. De meerderheid blijft steken bij de Arc de Triomphe en zwermt daarna in kleine formaties uit over de andere grote boulevards. Het nationale monument van Frankrijk is in de ochtend besmeurd met slogans, de toeristenwinkel geplunderd. “De gele hesjes zullen overwinnen”, staat nu naast de vlam voor de onbekende soldaat.

Macron in Argentinië
“Ik zal geweld nooit accepteren”, zegt president Emmanuel Macron ’s avonds vanuit Argentinië, waar hij bij de G20-top is. Net als zijn ministers spreekt hij sussend van “gegronde boosheid”. De gele hesjes “moeten zich organiseren”, vindt Castaner. “Je moet op zeker moment de regels accepteren en in dialoog gaan”, zegt hij in het tv-journaal.

Maar daar ligt precies het probleem. Frankrijk heeft behoorlijk wat ervaring met straatprotest, maar met een beweging zonder legitieme leiders of eenduidige eisen is het moeilijk zaken doen. Omdat de hoge dieselprijs de oorspronkelijke aanleiding van het verzet was, kwam de regering in de afgelopen weken met concessies om de “ecologische transitie”, die de brandstof zo duur had gemaakt, ook voor de armste Fransen acceptabel te maken. Macron kondigde “consultaties” op regioniveau aan, premier Édouard Philippe nodigde de zelfbenoemde woordvoerders van de gele hesjes uit voor een goed gesprek.

Niets werkt. Zo onderhandel je met vakbondsleiders, niet met ontevreden burgers die ieder vertrouwen in de overheid kwijt zijn. Wat we sinds begin november in Frankrijk zien is geen demonstratie maar een “opstand”, vindt de linkse politicoloog Thomas Guénolé, waartegen politiek geven en nemen niet is opgewassen. Dat Macron en Philippe proberen zorgvuldig “echte” gele hesjes van de slopers te scheiden, is volgens hem daarom onterecht. Dit is “politiek geweld, niet eenvoudig vandalisme”, zegt Guénolé. De hard-linkse oppositieleider Jean-Luc Mélenchon (La France Insoumise) spreekt van een “burgerrevolutie”.

Minder betogers, meer steun
Gingen op 17 november nog 282.000 mensen de straat op, zaterdag lag dat aantal in heel Frankrijk op zo’n 136.000, aldus het ministerie van Binnenlandse Zaken. In Parijs zouden niet meer dan zo’n 5.500 mensen op de been zijn geweest. Maar ondanks de gewelddadige beelden neemt in opiniepeilingen de steun voor de gele hesjes toe.

Het verzet verenigt volgens die peilingen zo’n beetje iedereen die in 2017 bij de eerste ronde van de presidentsverkiezingen niet op Macron heeft gestemd: ruim driekwart van het land. De eisen lopen inmiddels uiteen van ontbinding van het parlement tot betere opvang voor daklozen, een hoger minimumloon, een werkweek van 32 uur, het nationaliseren van de tolwegen of het geheel schrappen van de btw in de dure decembermaand.

Noodtoestand of referendum
Als concessies en pacificatiepolitiek geen zin hebben, dan is het de vraag welke uitweg uit de grootste politieke crisis in jaren wel mogelijk is. Vakbonden van politiepersoneel willen dat, zoals bijvoorbeeld in 2005 na rellen in de banlieue en na de terreuraanslagen in 2015, de noodtoestand wordt uitgeroepen. De rechtse oppositie wil een referendum over Macrons “ecologische transitie”. Maar dat zou politieke zelfmoord zijn. Om de crisis te bedwingen laat premier Philippe de belangrijke klimaattop in Polen deze week aan zich voorbij gaan. Macron had al afgezegd. Want voor aanstaande zaterdag is op sociale media weer een protestdag aangekondigd.

Op 2 december (13:40) zijn de meest recente aantallen demonstranten en arrestaties in het artikel aangevuld. Bron: AFP op basis van de Franse minister van Binnenlandse Zaken.
Bron; NRC.nl

Online
TLRS
Berichten: 2902
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door TLRS » 02 dec 2018, 19:27

Haal dat zand uit je kut en sodemieter op naar een ander topic als deze je niet zint.

Het enige wat me hier interesseert is het bijstellen van ideeën of inzichten en mensen die daar ook voor open staan. Als het wazig overkomt, mooi. Het is niet aan mij om exact te vertellen hoe het is, want ik weet het niet. Het is aan degene die het interesseert om voor zichzelf te toetsen of het waar kan zijn, misschien te reageren met een genuanceerdere versie. Trek die door de samenleving geconstrueerde 'zekerheden' en 'sociaal geaccepteerde' interpretaties voor de verandering eens in twijfel. Met maatschappij die steeds minder moeite doet gezond kritiek te leveren en aan te nemen is het niet gek dat we denken alles te kunnen zeggen.

Vertrouw op je zelf, als dit onderwerp je niet genoeg interesseert, dat je wijzer bent en het laat voor wat het is. Als je geen of weinig tegenspraak wenst en je beter voelt door dingen af te zeiken dan is er nog altijd de DF afvalverzamelplaats "NL naar de haaien".

Moet toegeven, de ironie van het dirty harry plaatje in deze context is geniaal :lol:

Gelukkig laat Romo zich niet verleiden tot het hebben van een mening voor iets dat voor ons waarschijnlijk onmogelijk te doorgronden is.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Arthur » 02 dec 2018, 19:56

Nou, dan open je een whatsappgroepje met z'n 2-en :thumbup:

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door tomgtr » 02 dec 2018, 20:03

Het bijstellen van ideeen?? Je wauwelt wat filosofisch zonder überhaupt een mening te geven. De 1 quote wat artikelen die iedereen die het boeit net zo goed van het net kan plukken, de ander geeft wat semi intelligent uitziende nietszeggende commentaren. En degenen die het pertinent niet met je eens ziijn en vinden dat je raaskalt moeten opzouten? Geef dan eens een mening of communiceer overtuigend?

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door allen » 02 dec 2018, 20:05

Of Tom haalt wat zand uit z’n kut? :shocking:

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door DF-user-278 » 02 dec 2018, 20:18

allen schreef: 02 dec 2018, 20:05 Of Tom haalt wat zand uit z’n kut? :shocking:
Of uit die oude Zaanse staartklok. :lol:

Online
Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 3544
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door RS-Ron » 02 dec 2018, 22:46

TLRS schreef: 02 dec 2018, 19:27 Haal dat zand uit je kut en sodemieter op naar een ander topic als deze je niet zint.

Het enige wat me hier interesseert is het bijstellen van ideeën of inzichten en mensen die daar ook voor open staan. Als het wazig overkomt, mooi. Het is niet aan mij om exact te vertellen hoe het is, want ik weet het niet. Het is aan degene die het interesseert om voor zichzelf te toetsen of het waar kan zijn, misschien te reageren met een genuanceerdere versie. Trek die door de samenleving geconstrueerde 'zekerheden' en 'sociaal geaccepteerde' interpretaties voor de verandering eens in twijfel. Met maatschappij die steeds minder moeite doet gezond kritiek te leveren en aan te nemen is het niet gek dat we denken alles te kunnen zeggen.

Vertrouw op je zelf, als dit onderwerp je niet genoeg interesseert, dat je wijzer bent en het laat voor wat het is. Als je geen of weinig tegenspraak wenst en je beter voelt door dingen af te zeiken dan is er nog altijd de DF afvalverzamelplaats "NL naar de haaien".

Moet toegeven, de ironie van het dirty harry plaatje in deze context is geniaal :lol:

Gelukkig laat Romo zich niet verleiden tot het hebben van een mening voor iets dat voor ons waarschijnlijk onmogelijk te doorgronden is.
Hoezo ? het wordt nu pas leuk.

Ik ga even fileren:
Het enige wat me hier interesseert is het bijstellen van ideeën of inzichten en mensen die daar ook voor open staan. ik heb nog nauwelijks ideeën of inzichten van jou gezien. Wordt derhalve lastig bijstellen

Het is aan degene die het interesseert om voor zichzelf te toetsen of het waar kan zijn, misschien te reageren met een genuanceerdere versie. Waarop ? Op jou ? Je zegt zelf niets......

Trek die door de samenleving geconstrueerde 'zekerheden' en 'sociaal geaccepteerde' interpretaties voor de verandering eens in twijfel.
Weer zo’n zin waardoor je hoopt dat anderen een interpretatie aandragen waarvan jij, in je goddelijke wijsheid, dan kan beweren dat dit wel een interpretatie is, maar niet van ‘zekerheden’ en/of ‘sociaal geaccepteerde’ door de samenleving geconstrueerde zekerheden. Goh, zie mij weer eens lekker de intellectueel uithangen.

Met een maatschappij die steeds minder moeite doet gezond kritiek te leveren en aan te nemen is het niet gek dat we denken alles te kunnen zeggen. ook zo’n zin met een, naar mijn mening, ongezonde ondertoon. Als jij denkt dat jij bepaald wat gezonde kritiek is en wat niet heb ik nieuws voor je. Je mag het van mij vinden, maar je bepaald geen reet. Dat bepaal ik zelf en wat jij daarvan vind interesseert me helemaal niets. Je draagt nmm niets bij en ik vertel je dat duidelijk om misverstanden te voorkomen. Als dat je kwetst ga je lekker een LOI cursus weerbaarheid volgen ofzo.

Vertrouw op je zelf, als dit onderwerp je niet genoeg interesseert, dat je wijzer bent en het laat voor wat het is. Als je geen of weinig tegenspraak wenst en je beter voelt door dingen af te zeiken dan is er nog altijd de DF afvalverzamelplaats "NL naar de haaien".
Nee intrigantje zo makkelijk laat ik je niet lopen, niet de rollen omdraaien. Ik vind dit soort draadjes vermakelijk. Het is al een paar keer gebeurd dat ik hier dingen lees die me aan het denken zetten. Vind het ook een goede zaak en best bijzonder dat er op dit forum zo met elkaar wordt omgegaan. Dat zie en lees ik niet zo vaak. Dan valt mij alleen op dat jij er tussendoor fietst met je semi-interlectuele gebakken lucht. Daar praat ik je dan even over bij. Het feit dat je daar deze reactie op geeft bevestigd alleen maar dat je een ballonnetje met veel lucht bent, verder niet. Dus mijn conclusie: geïdentificeerd en vanaf nu voor mij ergens uit het zicht geparkeerd. Next.

Gr Ron

Online
TLRS
Berichten: 2902
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door TLRS » 03 dec 2018, 01:55

"Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime"

Je hebt mijn mening niet nodig om die van je eigen te verbeteren. Fuck mij. Mijn mening is incompleet, flexibel en niet eenduidig interpreteerbaar. Zonder mening zijn mijn bijdrages ook niet eenduidig interpreteerbaar. De ruimte die daar ontstaat is zelf in te vullen, als iemand dat op een negatieve manier doet, hoe is dat mijn verantwoording? Een gesprek waarbij de een constant alle mogelijke onbedoelde opvattingen moet pareren is geen gezond, efficiënt of boeiend gesprek. Het is een onbewuste aanval op iets dat op geen enkele manier echte consequenties heeft als je je ervan distantieert. Fuck me. En voor degene die me beschuldigen van enige vorm van intelligentie, fuck you.. je kunt het niet bewijzen en ik ontken alles.
RS-Ron schreef: 02 dec 2018, 22:46 Vertrouw op je zelf, als dit onderwerp je niet genoeg interesseert, dat je wijzer bent en het laat voor wat het is.
..
Dus mijn conclusie: geïdentificeerd en vanaf nu voor mij ergens uit het zicht geparkeerd. Next.
Zo lijkt het net alsof je het met me eens bent, kan nooit de bedoeling zijn. Wil je dat ik het verwijder?

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Robin » 03 dec 2018, 07:47


allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door allen » 03 dec 2018, 07:53

Post van de dag. Nu al!

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door DF-user-278 » 03 dec 2018, 08:13

:clap:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Robin » 03 dec 2018, 09:26

:)

Maar dit. Dit moeten we echt in onze kop stampen. Dit is een mannen/macho/kerelsforum met auto's in de hoofdrol. En dat moet zo blijven:)
Ik ben van '70 en ik speelde met mooi weer en ook slechter weer nog BUITEN. We voetbalden, speelden soldaatje, bouwden hutten en flikkerden uit bomen. Onze zoon van bijna 19, zit op voetbal, maar is van de Playstation generatie.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe triest en slecht het is dat de laatste jaren de 'jongen'/man en dan vooral de 'witte man' te kijk en te zeik wordt gezet. En ik ga enorm veel om met 'minderheden' etcetera.
KOZP, feminisme, SJW, Snowflakes, Liberal Logic, KOZP, #metoo.

Wat valt hier tegen te doen, want JA , ik vind een vrouw nog steeds een lustobject als man zijnde. Ze zijn 'het mooiste' in het bestaan van een man. Ze zeuren, maar we hebben ze nodig, maar ze zijn 'mooi'en 'prachtig' en 'lekker'.
We zien in moderne normale films en series amper nog vrouwelijk schoon en 'n beetje pikantheid. Terwijl vele vrouwen in katzwijm donderen bij gespierde van shirts en hemden ontdane mannentorsos. Dat mag en kan dus wel....
Ik zie 't op FB. Een beetje een pikante vrouwen foto wordt genegeerd(ik post dat soort dingen nooit, maar voorbeeld) en je ziet de reacties van vrouwen betr 'mooie mannen' foto's en wat ze allemaal zouden willen doen.

Dit schiet veel en veel te ver door in West EU/USA etc Hoe balanceren we deze nonsense?
In Oost /Zuid EU, Latijns Amerika, Midden Oosten etc heeft 'de man' het nog voor 't zeggen min of meer. Ik zeg niet dat we die kant op moeten, maar deze toestanden polariseren en frustreren de samenleving.


Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door smiley » 03 dec 2018, 10:15

Ik zie het er nog wel een keer van komen dat ik geacht wordt mijn reet af te vegen met 3 schelpen.

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door DF-user-278 » 03 dec 2018, 10:55

Robin schreef: 03 dec 2018, 09:26 We zien in moderne normale films en series amper nog vrouwelijk schoon en 'n beetje pikantheid. Terwijl vele vrouwen in katzwijm donderen bij gespierde van shirts en hemden ontdane mannentorsos. Dat mag en kan dus wel....
Valt wel mee toch. :)



Toen Megan nog echt natural lekker was voor alle plastische chirurgie.
megan.jpg
megan.jpg (70.56 KiB) 1276 keer bekeken

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Robin » 03 dec 2018, 12:32

Leuk skitterend:)

Maar kijk naar de mainstream films van de laatste twee jaar(sinds metoo) en dat soort eyecandy voor de man is er eigenlijk niet meer.....

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Tom » 03 dec 2018, 12:41

Ik mag hier van mijn vrouw geen mening over hebben.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door 350 Z » 03 dec 2018, 14:20

lol

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Niels » 03 dec 2018, 14:27

Tom schreef: 03 dec 2018, 12:41 Ik mag hier van mijn vrouw geen mening over hebben.
:lol: Ik wel hoor, om eentje kun je de wereld niet haten.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Robin » 03 dec 2018, 14:34

Niels schreef: 03 dec 2018, 14:27
Tom schreef: 03 dec 2018, 12:41 Ik mag hier van mijn vrouw geen mening over hebben.
:lol: Ik wel hoor, om eentje kun je de wereld niet haten.
Ja, ik mag hier van Tom's vrouw ook wel 'n mening over hebben, dus ik snap 't probleem inderdaad niet.

En 350Z moet vanavond zonder eten vroeg naar bed, vindt mijn vrouw. :kikker:

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10385
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door tomgtr » 03 dec 2018, 15:03

Hehe, weer beetje op mijn niveau lullen, beter!

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Downforce Hans » 03 dec 2018, 19:35

allen schreef: 02 dec 2018, 20:05 Of Tom haalt wat zand uit z’n kut? :shocking:
Ouwe kut........bedoelje....... :duck: :mrgreen: (die eend slaat nergens op maar ik vind het een leuk beestje)

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Nieuw tijdperk met volstrekt andere economische orde

Bericht door Downforce Hans » 03 dec 2018, 19:39

smiley schreef: 03 dec 2018, 10:15 Ik zie het er nog wel een keer van komen dat ik geacht wordt mijn reet af te vegen met 3 schelpen.
Kan dat niet met twee........zoveel schelpen zijn er niet meer........... :duck:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], dave van marion, Erik dB, kennethr, Majestic-12 [Bot], Nico e39, RS-Ron, Thomas H, tomgtr, Wimo, Wout309t en 176 gasten