Nieuwe GT5 trailer!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gesloten
Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Nieuwe GT5 trailer!

Bericht door Roman » 27 jul 2007, 01:01


Online
k33z
Berichten: 2702
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Bericht door k33z » 27 jul 2007, 09:03

Damn, dit ziet er ECHT mooi uit. Vooral die shots van de rijder. Is dit allemaal ingame?

Komt er trouwens ook eindelijk eens schade in Gran Turismo? Verder hoop ik dat ze voor het eerst eens een goede AI kunnen bouwen, dit was altijd zo slecht in GT. Iemand hier info over?

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 27 jul 2007, 09:46

Lijkt me puur een replay, zou graag ingame beelden zien, de replays en de intro's zijn altijd vet.

Michel

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 27 jul 2007, 09:48

k33z schreef:Damn, dit ziet er ECHT mooi uit. Vooral die shots van de rijder. Is dit allemaal ingame?

Komt er trouwens ook eindelijk eens schade in Gran Turismo? Verder hoop ik dat ze voor het eerst eens een goede AI kunnen bouwen, dit was altijd zo slecht in GT. Iemand hier info over?
Ze waren er mee bezig, maar ik las in een interview dat ze zeiden dat in deze versie het nog niet mogelijk was vanwege de graphics.

Ze moesten kiezen, OF schade of zulke levensechte beelden creeren. Ze kozen voor dat laatste. Volgens die gozer van Polyphony is het niet de bedoeling dat je crashed, je moet gewoon fatsoenlijk racen :lol:

Nee maar het was OF deze graphics, of mindere graphics met schade.

Ik heb dan liever zulke fantastische beelden.

De volgende GT zal het ongetwijfeld wel krijgen.

Online
k33z
Berichten: 2702
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Bericht door k33z » 27 jul 2007, 09:55

En de AI?

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 27 jul 2007, 10:21

Michel Pol schreef:Lijkt me puur een replay, zou graag ingame beelden zien, de replays en de intro's zijn altijd vet.

Michel
Is ingame :wink:

GT5 is al heel erg lang in ontwikkeling, dit word de eerste echte klapper die kan laten zien wat de PS3 makkelijk aankan.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 27 jul 2007, 10:22

k33z schreef:En de AI?
Schijnt goed te zijn, werd in het interview niet veel over gezegd, maar reken er maar op dat het goed zal zitten.

Ze moesten Forza overtreffen en ik denk dat dat ze makkelijk zal lukken. GTHD zag er al beter uit, en dit is gewoon subliem.

Online
k33z
Berichten: 2702
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Bericht door k33z » 27 jul 2007, 10:28

Dat het met de graphics goed zit, daar twijfel ik niet over. Maar de AI is echt bepalend voor het succes wat mij betreft. Tot nu toe heeft GT altijd de slechtste AI mogelijk gehad.

Alle computergestuurde auto's rijden op een rails en wijken daar niet vanaf. Hierdoor is leuk racen tegen de computer nooit mogelijk geweest. In Forza kan je al veel betere gevechten met ze hebben.

Ik hoop echt dat dit minimaal op Forza niveau kan komen, maar het verleden belooft niet veel goeds...........

Zelfde verhaal met de schade, ook dat hebben ze weer overboord gegooid. Ik ben bang dat het gewoon weer GT3 / GT4 wordt met hele mooie graphics.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 27 jul 2007, 13:39

k33z schreef:Dat het met de graphics goed zit, daar twijfel ik niet over. Maar de AI is echt bepalend voor het succes wat mij betreft. Tot nu toe heeft GT altijd de slechtste AI mogelijk gehad.

Alle computergestuurde auto's rijden op een rails en wijken daar niet vanaf. Hierdoor is leuk racen tegen de computer nooit mogelijk geweest. In Forza kan je al veel betere gevechten met ze hebben.

Ik hoop echt dat dit minimaal op Forza niveau kan komen, maar het verleden belooft niet veel goeds...........

Zelfde verhaal met de schade, ook dat hebben ze weer overboord gegooid. Ik ben bang dat het gewoon weer GT3 / GT4 wordt met hele mooie graphics.
Het zou natuurlijk kunnen maar ik denk het niet. Wat ik gehoord heb en gelezen heb van mensen die al met bepaalde versies gereden hebben dat het stukken beter is dan de vorige.

Ze zullen vast gezien hebben wat Forza is geworden en ze zullen zeker niets maken wat slechter is.

De AI in Forza is goed, soms een tikje debiel (zie vaak in de spiegel dat ze in de muur of wat dan ook knallen en mij de race gewoon kado doen)
maar over het algemeen best goed ja.

Ik denk nog steeds dat GT5 beter op alle fronten zal zijn. Op een of andere manier vind ik Jappanners toch nog vaak net ff wat beter op dit vlak dan de Yanks.

We zullen het zien, er zullen vast binnekort meer filmpjes en previews uitkomen dus ik ben benieuwd 8)

Gebruikersavatar
René
Berichten: 328
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
Locatie: Leeuwarden

Bericht door René » 27 jul 2007, 20:11

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5087 :D

Schade zit er voorlopig nog niet in maar gaat waarschijnlijk later als update via PSN toegevoegd worden (aan GT5 dus niet GT5:Prologue)

Het filmpje is van de B-Spec mode volgens mij (computer stuurt jou auto), dus een soort van ingame.

Gebruikersavatar
dannYZ
Berichten: 153
Lid geworden op: 18 mar 2007, 00:12
Locatie: Lekkerkerk
Contacteer:

Bericht door dannYZ » 29 jul 2007, 22:23

Als ze in GT5 maar wat doen aan het geluid van de auto's, voorheen leken het wel electromotortjes :x
Een impreza en een lupo 1.4 leken bekant nog op elkaar... :?

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Bericht door Macboy » 31 jul 2007, 11:38

Kees het was geen sim en zal geen sim worden. Het is een massaproduct.

Het zou overigens wel mooi zijn als het iets van beide werelden zou bieden, dus moeilijkheidsgraad AI instelbaar of zo.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 31 jul 2007, 11:44

Macboy schreef:Kees het was geen sim en zal geen sim worden. Het is een massaproduct.

Het zou overigens wel mooi zijn als het iets van beide werelden zou bieden, dus moeilijkheidsgraad AI instelbaar of zo.
Voor consoles is Gran Turismo wel altijd de standaard geweest. Kijk op de PC heb je nu eenmaal een aantal producten die de rest tot niets terug brengen. Maar voor wat dan reden dan ook zijn ze er niet voor consoles.

Maar goed, Forza 2 was al een stap in de goede richting. Stukken beter als wat er tot nu toe was. En let op, GT5 gaat daar weer voorbij. Met een goed stuur en pedalen komt het een heel eind hoor probeer het maar eens.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten