Porsche krijgt Greenpeace op bezoek!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Michel P

Bericht door Michel P » 27 jul 2007, 17:45

Tristan schreef:Niet gezien, sorry.
Was gewoon een geintje Tristan!

Ik rij als dagelijkse auto een zwarte SpecB touring, zodat vrouw, kids en hond vlot kunnen worden verplaatst van A naar B. Soms neemt Macboy het stuur over, en draait dan als dieselrijder een beetje door :lol: want, diesel rijden is geen pretje uiteraard :lol:

Michel

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 jul 2007, 19:34

Tom schreef:Wat ik niet zo goed begrijp is waarom die milieulobby zoveel inspraak heeft. Hoe komt het dat zulke lui zoveel in te brengen hebben. Ik zou zeggen dat grote bedrijven met veel geld juist goed invloed kunnen uitoefenen op politici. Waarschijnlijk omdat niet-milieuvriendelijke beslissingen politici ook niet populair maken... maar dan nog... ze krijgen toch een hoop voor elkaar zo.
Tom, heel simpel, de anti-groenen-lobby (meeste bezoekers van dit forum?), zijn niet politiek actief. Ik heb het al vaker gezegd: als je in NL wil dat er iets moet veranderen, dan moet je er zelf achteraan.

De 'groenen' bundelen hun krachten al jaren en maken een 'vuist' tegen de gevestigde orde. Excusez le moi als ik zeg dat wij wel 'roepen' op een forum en verjaardig, maar geen fuck doen aan onze 'idealen'.
Met een 'autopartij', die een paar jaar geleden opeens het licht zag, daarmee red je het natuurlijk niet.

Bestaande partijen zijn allemaal al weer te genuanceerd, dus richt een nieuwe partij op, die de zaken wat realistischer aanpakt (gezien vanuit je eigen optiek). Ik vond destijds bij Pim Fortuyn antwoorden op mijn 'visie', helaas is dat nooit voldoende uitgewerkt, doordat vele 'groenen/linksen' hem stigmatiseerden (sorry, maar zo zie ik dat nog steeds). De aandacht is destijds verschoven van een realistische nieuwe impuls in de Nederlandse politiek én samenleving, tot een sluw mediaspel, waarin Fortuyn werd afgeschilderd als ultra rechts persoon, terwijl hij juist een lange termijn benadering had met veel sociale aspecten (in mijn optiek).

Eerlijk gezegd zie ik ons autoliefhebbers geen politieke partij runnen, daarvoor zijn we te narrow minded en te verschillend als het aankomt op serieuze kwesties. En dat is de ellende van politiek, zodra je ermee begint, dan kom je erachter dat je idealen geen zoden aan de dijk gaan zetten. De groenen hebben die doorzettingskracht wel. Zij blijven in hun idealen geloven, ze worden dan ook minder afgekapt, omdat iedereen het ergens wel een beetje met ze eens is.

Tristan

Bericht door Tristan » 27 jul 2007, 23:38

Michel Pol schreef:
Tristan schreef:Niet gezien, sorry.
Was gewoon een geintje Tristan!

Ik rij als dagelijkse auto een zwarte SpecB touring, zodat vrouw, kids en hond vlot kunnen worden verplaatst van A naar B. Soms neemt Macboy het stuur over, en draait dan als dieselrijder een beetje door :lol: want, diesel rijden is geen pretje uiteraard :lol:

Michel
Gaaf. Vind het serieus een mooie auto. 8)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 jul 2007, 21:48

PRACHTIGE aktie van Porsche :lol: Idd vroeger had Greenpeace nog goede akties, tegenwoordig zie ik nog maar vrij weinig realistische dingen bij hun vandaan komen.

Joop

Bericht door Joop » 28 jul 2007, 22:32

Maandag maar eens kijken of het er nog hangt. Waarschijnlijk niet meer.

Plaats reactie