Da's ook een goeie, ga ik ook eens proberen.Michele schreef: ↑23 aug 2015, 15:39 Mijn standaardopmerking bij telemarketingboys is, nadat ik ze heb laten uitpraten en vertellen van welke toko hij is (als ik daar althans voor in de mood ben) is dat ie zijn baas net een ton aan boetes heeft bezorgd omdat ik in het niet-bellen register sta en of ik nog een keer zijn naam en bedrijfsgegevens mag voor de aangifte bij het meldpunt. Meestal komt zo'n wijsneus dan met de opmerking dat dat niet voor bedrijven geldt. Helaas knul, het geldt wel voor eenmans bedrijven en daar ben ik er eentje van... Huiswerk doen dus. Doorgaans hoor je daarna alleen nog tuut tuut tuut... Werkt dus tamelijk effectief.
Zelf vraag ik altijd aan het begin of men mij iets gaat verkopen in het gesprek, want dan heb ik geen interesse. Het antwoord is natuurlijk altijd 'nee' Aan het eind toch wat verkopen natuurlijk, dan kom ik terug op mijn eerste vraag. Ik ken u niet eens, u liegt vanaf antwoord 1 en u wilt zaken doen met mijn bedrijf... wat denkt u zelf? ... goedenavond meneer...
Onbegrijpelijk dat er verschil wordt gemaakt tussen consumenten en bedrijven bij de gidsen oplichtingstruuk. Maar dat vind ik vaak ook voor garantie op producten bijvoorbeeld wat voor bedrijven hemelsbreed verschilt met consumenten. Dat meg best wat dichter bij elkaar worden getrokken.