Verslag DF Italia Run 2018
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Verslag DF Italia Run 2018
Driving-Fun had besloten om dit jaar weer een Italia Run te organiseren, een week weg met veel rijden: Autobahn, door de Alpen en veel in Noord-Italië. Verder mooie hotels, goed eten, bezoekjes aan autofabrieken en musea. Het leek mij de perfecte trip om met een 4C te doen, dus ingeschreven Zondagavond ben ik weer teruggekomen na een fantastische week! Hieronder m'n verslag.
Zondag
De reis begon bij de Nürburgring. 's Ochtends rustig de auto nog even gewassen. Iets over twee was ik bij DF am Ring, het hotel van Peter. In het restaurant naast het hotel zouden we de Formule 1 gaan kijken, dat begon een uurtje later. Voor en tijdens de race druppelden de overige deelnemers ook binnen. De meeste wilde graag eens met Peter over de Ring, dus na de race zijn we naar Apex gegaan om een Polo GTI op te pikken. Peter natuurlijk helemaal in z'n element
Vervolgens zijn we gaan eten. Na het eten nog een drankje gedaan en toen was het bedtijd, de dag erna zouden we al flink wat kilometers gaan maken.
Zondag
De reis begon bij de Nürburgring. 's Ochtends rustig de auto nog even gewassen. Iets over twee was ik bij DF am Ring, het hotel van Peter. In het restaurant naast het hotel zouden we de Formule 1 gaan kijken, dat begon een uurtje later. Voor en tijdens de race druppelden de overige deelnemers ook binnen. De meeste wilde graag eens met Peter over de Ring, dus na de race zijn we naar Apex gegaan om een Polo GTI op te pikken. Peter natuurlijk helemaal in z'n element
Vervolgens zijn we gaan eten. Na het eten nog een drankje gedaan en toen was het bedtijd, de dag erna zouden we al flink wat kilometers gaan maken.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Maandag
Na het ontbijt zijn we gelijk vertrokken. De eindbestemming was namelijk al in Italië. Na het tanken was het eerste stukje binnendoor. De Ring blijft een prachtige omgeving, zeker op maandagochtend als het er lekker rustig is. Eenmaal op de Autobahn ging het gas er al snel op, de gemiddelde snelheid zal rond de 200 hebben gelegen. Blijft prachtig dat je bij onze oosterburen 'gewoon' dat soort snelheden kunt rijden.
Na een paar uur begon de omgeving te veranderen, meer bergen en hoogteverschillen. Bij Oostenrijk aangekomen moest de snelheid wat omlaag. Maar dat gaf wat meer tijd om van de omgeving te genieten. Mooie wegen met flauwe bochten, links en rechts bergen met af en toe een dorpje: prachtig! En steeds meer tunnels, dat beloofde nog wat gezien het gezelschap: Peter met de DF Audi R8 met (Lamborghini's) V10, een Nissan GT-R getuned met Akrapovic-uitlaat, een SLS AMG, een AMG GT C Roadster en een E63 AMG. In de avond kwamen we aan bij een kasteeltje, ons hotel voor de tweede nacht. Dit werd gerund door een Nederlandse vrouw met haar Italiaanse man. Heel erg mooi boetiekhotel en prachtige moderne kamer. Fijn gegeten in het hotel en na wat natafelen naar bed gegaan.
Na het ontbijt zijn we gelijk vertrokken. De eindbestemming was namelijk al in Italië. Na het tanken was het eerste stukje binnendoor. De Ring blijft een prachtige omgeving, zeker op maandagochtend als het er lekker rustig is. Eenmaal op de Autobahn ging het gas er al snel op, de gemiddelde snelheid zal rond de 200 hebben gelegen. Blijft prachtig dat je bij onze oosterburen 'gewoon' dat soort snelheden kunt rijden.
Na een paar uur begon de omgeving te veranderen, meer bergen en hoogteverschillen. Bij Oostenrijk aangekomen moest de snelheid wat omlaag. Maar dat gaf wat meer tijd om van de omgeving te genieten. Mooie wegen met flauwe bochten, links en rechts bergen met af en toe een dorpje: prachtig! En steeds meer tunnels, dat beloofde nog wat gezien het gezelschap: Peter met de DF Audi R8 met (Lamborghini's) V10, een Nissan GT-R getuned met Akrapovic-uitlaat, een SLS AMG, een AMG GT C Roadster en een E63 AMG. In de avond kwamen we aan bij een kasteeltje, ons hotel voor de tweede nacht. Dit werd gerund door een Nederlandse vrouw met haar Italiaanse man. Heel erg mooi boetiekhotel en prachtige moderne kamer. Fijn gegeten in het hotel en na wat natafelen naar bed gegaan.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Dinsdag
Vandaag stonden de Stelvio- en Gaviapas op het programma! Het eerste stukje rustig de boel warmgereden, genietend van de omgeving. Raampje open, frisse lucht met voor en achter je dikke auto's. De dag kon al niet meer stuk. Op de Stelviopas was vrij druk met motorrijders en fietsers. Niet dat het een probleem was, de AMG's bulderden met hun krachtige V8 vrolijk naar boven. De 4C was ook helemaal in z'n element: na elke bocht vol op het gas, de turbo pakt hoorbaar een flinke hap lucht en geeft een lekkere duw in de rug. Het geluid van de uitlaat weerkaatst ook lekker tegen de muren. Boven op de berg hebben we een drankje gedaan en toen zijn we naar beneden gegaan. Persoonlijk vind ik dat nog leuker, de bochten zijn wat vloeiender. De remmen hielden zich keurig. We hebben ons die dag prima vermaakt over de diverse bergwegen
Rond de avond was het tijd om naar de laatste bestemming te gaan. We zijn langs het Gardameer gereden, niet snel maar wel mooi. Vervolgens een tolweg terwijl de zon onder ging. Voor mij de Nissan GT-R met flinke klappen uit de uitlaat, heerlijk. Met gemiddeld 200 km/u (op wellicht een plek met trajectcontrole, daar gaan we nog achterkomen ben ik bang) op weg naar het volgende hotel: Grand Hotel Salsomaggiore. Een prachtig statig 5-sterren hotel, ik meen ook de plek waar Miss Italië wordt gekozen. De auto's voor de deur trok in de avond nog de nodige aandacht van voorbijgangers.
De dag dat we arriveerden was het wat grijs en regenachtig. Toen ik 's ochtends de gordijnen opentrok was het prachtig helder met een strakblauwe lucht, met een geweldig uitzicht vanaf de kamer op de Alpen. Na een prima ontbijt en een groepsfoto met de auto's zijn we vertrokken.Vandaag stonden de Stelvio- en Gaviapas op het programma! Het eerste stukje rustig de boel warmgereden, genietend van de omgeving. Raampje open, frisse lucht met voor en achter je dikke auto's. De dag kon al niet meer stuk. Op de Stelviopas was vrij druk met motorrijders en fietsers. Niet dat het een probleem was, de AMG's bulderden met hun krachtige V8 vrolijk naar boven. De 4C was ook helemaal in z'n element: na elke bocht vol op het gas, de turbo pakt hoorbaar een flinke hap lucht en geeft een lekkere duw in de rug. Het geluid van de uitlaat weerkaatst ook lekker tegen de muren. Boven op de berg hebben we een drankje gedaan en toen zijn we naar beneden gegaan. Persoonlijk vind ik dat nog leuker, de bochten zijn wat vloeiender. De remmen hielden zich keurig. We hebben ons die dag prima vermaakt over de diverse bergwegen
Rond de avond was het tijd om naar de laatste bestemming te gaan. We zijn langs het Gardameer gereden, niet snel maar wel mooi. Vervolgens een tolweg terwijl de zon onder ging. Voor mij de Nissan GT-R met flinke klappen uit de uitlaat, heerlijk. Met gemiddeld 200 km/u (op wellicht een plek met trajectcontrole, daar gaan we nog achterkomen ben ik bang) op weg naar het volgende hotel: Grand Hotel Salsomaggiore. Een prachtig statig 5-sterren hotel, ik meen ook de plek waar Miss Italië wordt gekozen. De auto's voor de deur trok in de avond nog de nodige aandacht van voorbijgangers.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Woensdag
Je zou bijna vergeten dat we ook met een echte reden naar Italië zijn gereden: fabrieksbezoeken en musea. Het Ferrari Museum stond eerst op het programma. Ik was hier al eerder geweest, maar er waren toch wat dingen anders. Leuk om rond te kijken en de ruimte met de F1 auto's rondom je blijft indrukwekkend. Wel jammer dat er geen supercars (F40, F50, Enzo, LaFerrari) stonden, zou je wel verwachten! De Pista en nieuwe Pista Spider stonden er wel: wat een wagens. De gele F12tdf was ook erg gaaf.
In de middag zijn we gaan lunchen bij restaurant Cavallino, naast de Ferrari-fabriek. Leuk ook om vrachtwagens met nieuwe carrosserie's tussen de fabrieken te zien rijden. Na het eten stond er nog een fabrieksbezoek op het programma: Pagani! Ook hier was ik eerder geweest, echter nog niet in de nieuwe fabriek. Een leuke rondleiding die begon in het museum. Opvallend was dat er meerdere Zonda's stonden en maar één Huayra. Mijn favoriet blijft ook de Zonda. Vervolgens gingen we de fabriek zelf in (daar mochten geen foto's gemaakt worden). Heel bijzonder en ingericht als een Italiaans plein. Het blijft een prachtig werk met mooie auto's, veel oog voor detail. Ze hadden er overigens twee van de vijf geproduceerde Cinque's staan!
Vervolgens nog een automuseum bezocht met vooral Maserati's, van Panini. Een oude schuur waar een grote verzameling stond. Motorfietsen, auto's van diverse merken en uiteraard veel Maserati. Op hetzelfde terrein maakte ze Parmezaanse kaas. Mochten we ook nog even kijken
In de avond weer terug naar het hotel waar we de nacht ervoor ook geslapen hadden. Gegeten, veel gelachen en 's avonds in het dorpje nog op een terrasje gezeten.
Je zou bijna vergeten dat we ook met een echte reden naar Italië zijn gereden: fabrieksbezoeken en musea. Het Ferrari Museum stond eerst op het programma. Ik was hier al eerder geweest, maar er waren toch wat dingen anders. Leuk om rond te kijken en de ruimte met de F1 auto's rondom je blijft indrukwekkend. Wel jammer dat er geen supercars (F40, F50, Enzo, LaFerrari) stonden, zou je wel verwachten! De Pista en nieuwe Pista Spider stonden er wel: wat een wagens. De gele F12tdf was ook erg gaaf.
In de middag zijn we gaan lunchen bij restaurant Cavallino, naast de Ferrari-fabriek. Leuk ook om vrachtwagens met nieuwe carrosserie's tussen de fabrieken te zien rijden. Na het eten stond er nog een fabrieksbezoek op het programma: Pagani! Ook hier was ik eerder geweest, echter nog niet in de nieuwe fabriek. Een leuke rondleiding die begon in het museum. Opvallend was dat er meerdere Zonda's stonden en maar één Huayra. Mijn favoriet blijft ook de Zonda. Vervolgens gingen we de fabriek zelf in (daar mochten geen foto's gemaakt worden). Heel bijzonder en ingericht als een Italiaans plein. Het blijft een prachtig werk met mooie auto's, veel oog voor detail. Ze hadden er overigens twee van de vijf geproduceerde Cinque's staan!
Vervolgens nog een automuseum bezocht met vooral Maserati's, van Panini. Een oude schuur waar een grote verzameling stond. Motorfietsen, auto's van diverse merken en uiteraard veel Maserati. Op hetzelfde terrein maakte ze Parmezaanse kaas. Mochten we ook nog even kijken
In de avond weer terug naar het hotel waar we de nacht ervoor ook geslapen hadden. Gegeten, veel gelachen en 's avonds in het dorpje nog op een terrasje gezeten.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Donderdag
Bologna stond deze dag op het programma. Dat kan maar één merk zijn: Lamborghini. Ook hier zouden we een tour door de fabriek krijgen. Een leuke rit in de ochtendzon erheen. In de fabriek mochten geen foto's gemaakt worden, maar het was erg indrukwekkend. Je stond overal met je neus op. Dat had ik niet verwacht, had ooit een fabriekstour gedaan bij NedCar en daar zat je op een treintje. Hier liep je gewoon zelf rond. Mooi om te zien hoe het geregeld is, goed merkbaar dat Duitsers er het nodige geregeld hebben. Daarna hebben we een kijkje genomen in het Lamborghini-museum. Persoonlijke favoriet blijft toch wel de Miura!
's Middags stond er nog een Lamborghini-museum op het programma. Weer heel anders, veel bijzondere auto's van diverse merken. Traktors, golfkarretjes, een helicopter, een powerboat: er stond vanalles. De eigenaar bleef maar enthousiast vertellen, zelfs tot we besloten om weer te gaan stond hij buiten, druk in de weer met z'n telefoon om foto's van de auto's te maken. Mooi dat enthousiasme
Daarna zijn we vertrokken naar circuit Imola. Even een kijkje genomen, je moet er toch geweest zijn. Bij aankomst weer veel aandacht voor de auto's. Toen door naar het volgende hotel, wederom een oud kasteel ergens op een berg. Prachtige locatie. Op weg daarheen hebben we nog een regenbui gehad, gelukkig de enige want de dagen ervoor prachtig weer en 30 tot 35 graden. In de kelder zat het restaurant en hebben we gegeten.
Bologna stond deze dag op het programma. Dat kan maar één merk zijn: Lamborghini. Ook hier zouden we een tour door de fabriek krijgen. Een leuke rit in de ochtendzon erheen. In de fabriek mochten geen foto's gemaakt worden, maar het was erg indrukwekkend. Je stond overal met je neus op. Dat had ik niet verwacht, had ooit een fabriekstour gedaan bij NedCar en daar zat je op een treintje. Hier liep je gewoon zelf rond. Mooi om te zien hoe het geregeld is, goed merkbaar dat Duitsers er het nodige geregeld hebben. Daarna hebben we een kijkje genomen in het Lamborghini-museum. Persoonlijke favoriet blijft toch wel de Miura!
's Middags stond er nog een Lamborghini-museum op het programma. Weer heel anders, veel bijzondere auto's van diverse merken. Traktors, golfkarretjes, een helicopter, een powerboat: er stond vanalles. De eigenaar bleef maar enthousiast vertellen, zelfs tot we besloten om weer te gaan stond hij buiten, druk in de weer met z'n telefoon om foto's van de auto's te maken. Mooi dat enthousiasme
Daarna zijn we vertrokken naar circuit Imola. Even een kijkje genomen, je moet er toch geweest zijn. Bij aankomst weer veel aandacht voor de auto's. Toen door naar het volgende hotel, wederom een oud kasteel ergens op een berg. Prachtige locatie. Op weg daarheen hebben we nog een regenbui gehad, gelukkig de enige want de dagen ervoor prachtig weer en 30 tot 35 graden. In de kelder zat het restaurant en hebben we gegeten.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Vrijdag
Deze dag weer een stukje rijden, ditmaal naar San Marino. Via veel kleine binnendoorweggetjes (met gaten, maar uiteindelijk ook met mooi uitzicht vanaf een hoger punt!). Hier de eerste pizza van de week gegeten en even de toerist uitgehangen. Vervolgens naar Venetië vertrokken. Ik was er nog nooit geweest. We kwamen in de avond aan, bij zonsondergang. Heel sfeervol. Wederom een mooi hotel en prima meerdere gangen gegeten.
Deze dag weer een stukje rijden, ditmaal naar San Marino. Via veel kleine binnendoorweggetjes (met gaten, maar uiteindelijk ook met mooi uitzicht vanaf een hoger punt!). Hier de eerste pizza van de week gegeten en even de toerist uitgehangen. Vervolgens naar Venetië vertrokken. Ik was er nog nooit geweest. We kwamen in de avond aan, bij zonsondergang. Heel sfeervol. Wederom een mooi hotel en prima meerdere gangen gegeten.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Zaterdag
Na een goed ontbijt hebben we de boot genomen om door Venetië te varen, veel hadden we immers nog niet gezien. Ook hier hebben we nog even de toerist uitgehangen en wat sightseeing gedaan. Rond de middag besloten we om terug te keren: genoeg boten, tijd voor autorijden. Spullen gepakt, iemand vergeten, iemand opgehaald en terug richting het noorden. Het eerste stuk was Italiaanse snelweg. Eenmaal in de buurt van Oostenrijk weer terug tussen de bergen. Genieten. Vrij druk helaas met vakantieverkeer, dus echt doorrijden kon niet, maar waar het kon deden we het. Eenmaal in Duitsland kon het gas er weer op en zat de teller veel boven de 200. Die avond hadden we een hotel iets ten zuiden van Stuttgart. Heel modern en nieuw, een groot contrast met de eerste hotels, maar wel leuk.
Na een goed ontbijt hebben we de boot genomen om door Venetië te varen, veel hadden we immers nog niet gezien. Ook hier hebben we nog even de toerist uitgehangen en wat sightseeing gedaan. Rond de middag besloten we om terug te keren: genoeg boten, tijd voor autorijden. Spullen gepakt, iemand vergeten, iemand opgehaald en terug richting het noorden. Het eerste stuk was Italiaanse snelweg. Eenmaal in de buurt van Oostenrijk weer terug tussen de bergen. Genieten. Vrij druk helaas met vakantieverkeer, dus echt doorrijden kon niet, maar waar het kon deden we het. Eenmaal in Duitsland kon het gas er weer op en zat de teller veel boven de 200. Die avond hadden we een hotel iets ten zuiden van Stuttgart. Heel modern en nieuw, een groot contrast met de eerste hotels, maar wel leuk.
-
- Berichten: 21736
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Zondag
De laatste dag alweer. De dag konden we wat later opstaan. Dat was wel prettig, we hadden de hele week een druk programma en zoveel gezien Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Stuttgart voor een bezoekje aan het Porsche Museum. Weer heel anders dan de laatste keer dat ik er was. Qua architectuur blijft het een prachtig gebouw. Ik mistte een beetje een overzicht van alle GT3's, er stond alleen een 996 GT3 en 911R. Uiteraard wel veel andere auto's uit hun rijke motorsport-geschiedenis. En opvallend dat ze de tour eindigde met de Mission-E (en iets ervoor vier andere hybridemodellen). Alsof ze het publiek willen klaarstomen voor elektrische modellen. Die Mission-E was ook nogal een ding, er werden aardig wat nieuwe fabrieken voor uit de grond gestampt.
Het was tijd om weer richting Nederland te gaan. Maar niet direct naar huis, in de avond hadden we een laatste diner gepland staan, iets onder Maastricht. Veel Autobahn dus. De AMG's in hun natuurlijke habitat. Waar het kon werd weer flink doorgereden Helaas ook best wat drukke stukken en wegwerkzaamheden. Terug was een flinke rit, ik was aardig gesloopt. De 4C is niet de meest comfortabele auto. Boven de 200 km/u is het soms 'spannend'. Tegen acht uur kwamen we aan bij Chateau Néercanne: wauw! Een prachtig oud kasteel waar je met tig gave auto's aan komt rijden is gaaf. Buiten op het terras werden we met een drankje ontvangen. De zon ging langzaam onder. De verlichting op het kasteel ging aan. We mochten naar binnen voor het eten. Chateaux Néercanne heeft een Michelin-ster. Normaal geef ik niks om culinair eten, maar dit was top en een prachtige afsluiting.
Na het eten werden de deuren van de wijnkelder (bevindt zich in de grotten) voor ons geopend voor een laatste drankje. Het Verdrag van Maastricht (oprichting EU en de Euro) kent hier zijn oorsprong, de handtekeningen van de deelnemers van de Eurotop in 1991 zijn te zien in de mergelwand van de grot. Ze hadden in dezelfde ruimte gegeten als wij.
In totaal 3.740km gereden. De 4C werd niet ontzien maar heeft het perfect gedaan! Heerlijk wendbaar en als rijder ben je volledig betrokken, alle zintuigen worden geprikkeld. Hij kon ook zonder problemen de overige auto's (het gemiddelde vermogen zat rond de 550pk!) bijhouden. Alleen boven de 200 in combinatie met slecht wegdek werd het mij vaak te spannend en voelden de overige auto's zich beter thuis, dan begint mijn auto wat te springerig te worden. Ook leuk was het gemiddelde verbruik: 1 op 13,2. Bizar zo zuinig.
Peter bedankt voor de perfecte organisatie! Ik weet een beetje hoeveel tijd erin is gaan zitten en hoeveel er ook onderweg nog geregeld werd om alles goed te laten verlopen. De tijd vloog voorbij, veel gelachen, over prachtige wegen gereden, mooie landschappen en vooral veel gezien
De laatste dag alweer. De dag konden we wat later opstaan. Dat was wel prettig, we hadden de hele week een druk programma en zoveel gezien Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Stuttgart voor een bezoekje aan het Porsche Museum. Weer heel anders dan de laatste keer dat ik er was. Qua architectuur blijft het een prachtig gebouw. Ik mistte een beetje een overzicht van alle GT3's, er stond alleen een 996 GT3 en 911R. Uiteraard wel veel andere auto's uit hun rijke motorsport-geschiedenis. En opvallend dat ze de tour eindigde met de Mission-E (en iets ervoor vier andere hybridemodellen). Alsof ze het publiek willen klaarstomen voor elektrische modellen. Die Mission-E was ook nogal een ding, er werden aardig wat nieuwe fabrieken voor uit de grond gestampt.
Het was tijd om weer richting Nederland te gaan. Maar niet direct naar huis, in de avond hadden we een laatste diner gepland staan, iets onder Maastricht. Veel Autobahn dus. De AMG's in hun natuurlijke habitat. Waar het kon werd weer flink doorgereden Helaas ook best wat drukke stukken en wegwerkzaamheden. Terug was een flinke rit, ik was aardig gesloopt. De 4C is niet de meest comfortabele auto. Boven de 200 km/u is het soms 'spannend'. Tegen acht uur kwamen we aan bij Chateau Néercanne: wauw! Een prachtig oud kasteel waar je met tig gave auto's aan komt rijden is gaaf. Buiten op het terras werden we met een drankje ontvangen. De zon ging langzaam onder. De verlichting op het kasteel ging aan. We mochten naar binnen voor het eten. Chateaux Néercanne heeft een Michelin-ster. Normaal geef ik niks om culinair eten, maar dit was top en een prachtige afsluiting.
Na het eten werden de deuren van de wijnkelder (bevindt zich in de grotten) voor ons geopend voor een laatste drankje. Het Verdrag van Maastricht (oprichting EU en de Euro) kent hier zijn oorsprong, de handtekeningen van de deelnemers van de Eurotop in 1991 zijn te zien in de mergelwand van de grot. Ze hadden in dezelfde ruimte gegeten als wij.
In totaal 3.740km gereden. De 4C werd niet ontzien maar heeft het perfect gedaan! Heerlijk wendbaar en als rijder ben je volledig betrokken, alle zintuigen worden geprikkeld. Hij kon ook zonder problemen de overige auto's (het gemiddelde vermogen zat rond de 550pk!) bijhouden. Alleen boven de 200 in combinatie met slecht wegdek werd het mij vaak te spannend en voelden de overige auto's zich beter thuis, dan begint mijn auto wat te springerig te worden. Ook leuk was het gemiddelde verbruik: 1 op 13,2. Bizar zo zuinig.
Peter bedankt voor de perfecte organisatie! Ik weet een beetje hoeveel tijd erin is gaan zitten en hoeveel er ook onderweg nog geregeld werd om alles goed te laten verlopen. De tijd vloog voorbij, veel gelachen, over prachtige wegen gereden, mooie landschappen en vooral veel gezien
- MarkS
- Berichten: 2903
- Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Mooie rit en top verslag!
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Prachtig!
-
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Mooi verslag en een gaaf uitje!
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- Contacteer:
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Heerlijk verslag en mooie reis zeg!
Meer foto's zijn welkom.
Meer foto's zijn welkom.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Heerlijk om te lezen. Wat een berg aan kwalitatieve journalistiek, na al dat gewauwel in andere draadjes.
Helemaal goed, en een verademing!
Helemaal goed, en een verademing!
- Alfata
- Berichten: 580
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 14:25
- Auto: Alfa Romeo 4C & Stelvio QV
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Gaaf hoor Tom. Ik heb het ook nog even overwogen, maar ben in Juni al naar Italie geweest met de 4C en die fabrieken hoefde voor mij niet zo.
Wat jij beschrijft over 200+ herken ik zelf goed. De stuurinput is gewoon te direct. Tot 250 gaat het, maar daarboven wordt het echt spannend. Dan kan 1 kuil je al een flinke hartverzakking geven.
Bergweggetjes, landweggetjes: daarvoor is die gemaakt!
Prachtige foto's verder. Zo te zien werd er goed voor jullie gezorgd. Chateau Neercanne is inderdaad indrukwekkend. Prachtige oprit ook!
Wat jij beschrijft over 200+ herken ik zelf goed. De stuurinput is gewoon te direct. Tot 250 gaat het, maar daarboven wordt het echt spannend. Dan kan 1 kuil je al een flinke hartverzakking geven.
Bergweggetjes, landweggetjes: daarvoor is die gemaakt!
Prachtige foto's verder. Zo te zien werd er goed voor jullie gezorgd. Chateau Neercanne is inderdaad indrukwekkend. Prachtige oprit ook!
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Dat zijn de leuke uitjes, prachtig!
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Mooi verslag Tom ziet er goed verzorgd uit allemaal!
-
- Berichten: 18532
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Verslag DF Italia Run 2018
1 op 13.2 met typisch DF tempo is uniek.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Leuke week geweest zo te zien, en leuke foto's!
- tomgtr
- Berichten: 10422
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Geweldig zeg! Ontzettend jaloers! Helemaal mijn ding dit zo'n trip!
- Luco
- Berichten: 27898
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Verslag DF Italia Run 2018
gaaf zeg, hebben we jullie net gemist, wij waren donderdag in Modena, de farrarifabriek is wel veranderd zeg tov 15 jaar geleden.
- MarcH
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Mooie trip hoor. Ben zelf nu met een klein clubje in IT, in het Aosta dal. Heerlijk rijden hier.
- Luco
- Berichten: 27898
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
- tomgtr
- Berichten: 10422
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
- Luco
- Berichten: 27898
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Verslag DF Italia Run 2018
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK en 430 gasten