Wist ik niet! Maar was wel mijn verwachting nav het vergelijk wat ik destijds maakte.
Arthur schreef: 31 aug 2018, 16:16
Je vangt zelf wel iets minder maar idd, das niet veel. Het rijden en bezitten blijkbaar ook niet
Helemaal ruk, maar als vervoersmiddel helemaal goed, verder geen lol aan, maar vergeet niet dat een Clio Estate die half zo groot is met dezelfde motor ook compleet shit is! Maar wel de helft of meer duurder.
allen schreef: 31 aug 2018, 16:57
Gelden die inclusief prijzen nu eigenlijk alleen voor nieuwe auto's?
Geen flauw idee
Niels schreef: 31 aug 2018, 19:21
Goede resultaat. Voor de niet autofiel dus geen storende zaken

Als ik me erger aan zaken in en van een auto dan begrijpt mijn vrouw me werkelijk niet. Die zou zo een Duster nemen na jouw review
Precies dit, ik zou hem aanstoken als ik geen ariel had en er dagelijks in moest rijden, maar mijn vrouw zegt “superfijne auto, mooie kleur, radio kan hard en lekker pittig”
Nogmaals, veel auto’s die veel meer kosten, geven mij hetzelfde gevoel als deze. Tuurlijk rijd ik liever een v50 of een 3 serie oid, maar alles daaronder hoeft van mij net zo min als deze, maar zijn prima vervoersblikken.
Het is gewoon geen slechte auto, maar wel spotgoedkoop, ook op lange termijn zoals je ziet aan de afschrijving.