iemand een straat verderop heeft zo'n kreng en komt regelmatig door de straat en dan koppeling inknijpen en stompzinnig aan die gashendel draaien

Nee hoor. Twee keer vriendelijk vragen of die rekening wil houden met anderen.Opa schreef: 31 mei 2018, 14:57 Ja hè Luco, met een ijzeren staaf door z'n voorwiel komt ie waarschijnlijk niet zo ver meer?!![]()
Doe maar bukken hoor het doet echt niet zeer.Robin schreef: 31 mei 2018, 15:12 De enige Harley die ik blief is Harley Quinn( DC superschurk Suicide Squad/Batman etc)
Luco zou d'r uitlaten wel volpurren?:))))
Ik ken jou verder niet maar doe voorzichtig, ze ziet eruit als een sloper
Luco schreef: 31 mei 2018, 14:32Ja leuk he tot je zelf bv kinderen hebt die op bed liggen of je zelf vanwege bv je werk er vroeg uit moet en elke avond zonmongool voorbijkomt terwijl jij op bed ligt je kan het niet eens zijn met ev rijders ik heb er ook niks mee maar ze maken oog geen herrie.
Maar goed we wisten natuurlijk al dat jij met niks en niemand rekening wenst te houden.
Iemand heeft jou als zoon niet onder controle gehad geloof ik...Baboulah schreef: 01 jun 2018, 13:15 haha, nee hoor, maar ik zie niet waarom het zo erg is om herrie te maken... of je dat nou doet met een auto, gereedschap, jacuzzi/zwembad techniek, schreeuwende koters die ouders neit onder controle hebben etc etc... niemand is stil voor anderen immers![]()
Sinds wanneer moeten schreeuwende koters hun ouders onder controle hebben?Baboulah schreef: 01 jun 2018, 13:15 haha, nee hoor, maar ik zie niet waarom het zo erg is om herrie te maken... of je dat nou doet met een auto, gereedschap, jacuzzi/zwembad techniek, schreeuwende koters die ouders neit onder controle hebben etc etc... niemand is stil voor anderen immers![]()
Is bij mij thuis ook zo, ik ben echt onhandelbaarRobin Hartog schreef: 01 jun 2018, 14:32Sinds wanneer moeten schreeuwende koters hun ouders onder controle hebben?Baboulah schreef: 01 jun 2018, 13:15 haha, nee hoor, maar ik zie niet waarom het zo erg is om herrie te maken... of je dat nou doet met een auto, gereedschap, jacuzzi/zwembad techniek, schreeuwende koters die ouders neit onder controle hebben etc etc... niemand is stil voor anderen immers![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten