Tuurlijk ga je die dragen (af en toe)! Zou wel heel lullig zijn als je dat niet deed.Henk Jan schreef: 15 feb 2018, 11:25 Ik ben niet zo van de horloges en overige opschmuck maar vond dit wel gaaf (of ik het ook ga dragen is een 2e)..

Tuurlijk ga je die dragen (af en toe)! Zou wel heel lullig zijn als je dat niet deed.Henk Jan schreef: 15 feb 2018, 11:25 Ik ben niet zo van de horloges en overige opschmuck maar vond dit wel gaaf (of ik het ook ga dragen is een 2e)..
Na een half uurtje ben je toch wel uitgekeken op je vriendin.......?romo schreef: 16 feb 2018, 18:58 ^![]()
![]()
Kijken en niet aankomen...............dat geldt overigens niet alleen exclusief voor horloges![]()
Heb gisteren een verkocht heb zelf nog één:)ErikS schreef: 24 feb 2018, 11:59 Tja, maar wel een van de weinige wat spannendere Pam's, Robin.
Overigens is/gaat de SBDX017 uit productie. Ik zou die 1999 nog even niet te vaak noemen links & rechts.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], BMWDennis, D. Peters, dave van marion, EvdP, Martijn_bmw, nickdoesburg, Streamline en 2 gasten