Assetto Corsa!!!
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Good&Bad Weather Suite
http://www.racedepartment.com/downloads/good-and-bad-weather-suite.19484/
[b] de link/koppeling is niet klikbaar???[/b]
Tja het blijft strak, maar was 't ook al:)
[img]http://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/366041/Sst6huX2.jpg[/img]
[img]http://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/366042/HKXU96Nr.jpg[/img]
???
[b]Snap niet waarom bovenstaand het niet toont?[/b]
[img]https://afbeelding.im/poLeLn3M[/img]
In Content Manager staat hij op de gekozen gbW_Clear_0_lowSun weather-stand op 11:50 's ochtend's 19 graden buitentemp in dit geval Barcelona. Ook ingame dus PP filter gbW_Suite ipv JBX of Reshade(ook prima filters)
Heb een constante 150FPS
http://www.racedepartment.com/downloads/good-and-bad-weather-suite.19484/
[b] de link/koppeling is niet klikbaar???[/b]
Tja het blijft strak, maar was 't ook al:)
[img]http://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/366041/Sst6huX2.jpg[/img]
[img]http://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/366042/HKXU96Nr.jpg[/img]
???
[b]Snap niet waarom bovenstaand het niet toont?[/b]
[img]https://afbeelding.im/poLeLn3M[/img]
In Content Manager staat hij op de gekozen gbW_Clear_0_lowSun weather-stand op 11:50 's ochtend's 19 graden buitentemp in dit geval Barcelona. Ook ingame dus PP filter gbW_Suite ipv JBX of Reshade(ook prima filters)
Heb een constante 150FPS
- Bijlagen
-
- Screenshot_rl_lancia_delta_s4_evo_1_ks_barcelona_8-2-118-19-22-42.jpg (371.28 KiB) 3365 keer bekeken
-
- Screenshot_rl_lancia_delta_s4_evo_1_ks_barcelona_8-2-118-19-21-49.jpg (421.41 KiB) 3365 keer bekeken
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
- Vliet
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50
Re: Assetto Corsa!!!
Prachtige mod zeg. Ik ben bezig geweest met de Ferrari 550. Maar ik krijg de achterkant niet goed onder controle, veel lift off oversteer. En bij lage snelheid uit de bocht komen wil die ook nog wel eens een zwieper maken.
Het geluid is wel echt geweldig
Het geluid is wel echt geweldig
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Die van de RSS clan met de Lister en de Viper?
Alledrie geweldig en geweldig rijdend.
Lift oversteer moet je zien als 'n benefit en maak er bij insturen gebruik van.
Ik zal vanavond eens kijken. Met de stock setup op medium slicks?
Lage snelheid bocht uit een zwiepert?
Euh...
Iets meer het gas featheren misschien?
Een 5.5 liter 600pk(?) V12 op 1200kg op de achterwielen is ook in 'n simulatie/game niet de eerste de beste beginnerskar(niet dat jij dat bent, verre van, maar algemeen)
Ik vind die drie wonderbaarlijk rijden. En kan er mee lezen en schrijven qua overstuur en alles...Echt. Heerlijke front(mid)motor rwd setup. Oldskool beresnel, minder downforce, meer glijdende slicks en remkracht ook nog eens. Gulden middenweg IMHO.
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Stock setup op softs vind ik 'm geen probleem eigenlijk.
- Bijlagen
-
- Screenshot_rss_gt_ferruccio_55_ks_silverstone_10-2-118-8-29-54.jpg (276.26 KiB) 3303 keer bekeken
- Vliet
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
En de Ginetta GT4 2017 RHD en LHD is ook uit.
Da's de Ginetta Supercup, maar zwaarder, kleinere achterspoiler(me like voor net wat minder on rails) en 50pk meer + 50(?) Nm meer. en alleen hard slicks.
Dingen rijden strak, beide, maar zijn nogal 'neutraal' en 'n beetje underpowered:)
Dus heb ik 'n EVO en 'n EVO II met 1050kg en 460-70pk en 970kg en >500pk via AC Tuner. 2.5-5 s sneller op Silverstone International. (1:05 de EVO II ipv 1:10 rondje eerste lap kan veel beter, maar even verschil onderling)
Daardoor (motoraanpassing)gaat de gearing(niet aan te passen) ook omhoog en haal je lekker 260+ op de straight end achterin.
Er bestaat ook 'n bredere GT3 V8...
De Z4 GT3 V8 heb ik nu in de Ginetta GT4 daar wordt hij beweeglijk tailhappy/gebalanceerd van en die sound:)
Maar de EVOII heeft meer power....moet even uitzoeken terwijl de Z4 GT3 V8 ook al 530HP heeft, denk dat de EVO II 550 plus heeft nu, foutje:)
Hier de GT4 wagens:
http://www.racedepartment.com/downloads ... 017.19598/
Hier mijn BMW V8je. 530PK/1000kg.
De skin is van de British Supercup #62 Higgins ivm logo op motorkap(OCD met logos ook al hebben ze vaak geen logo irl lol)
Andere helm met open visor. En de British GT windscreen banner ipv de Supercup #62 Michelin windscreen banner.
Dit is dus wél 'n handje vol tegensturen! Yeah.
Da's de Ginetta Supercup, maar zwaarder, kleinere achterspoiler(me like voor net wat minder on rails) en 50pk meer + 50(?) Nm meer. en alleen hard slicks.
Dingen rijden strak, beide, maar zijn nogal 'neutraal' en 'n beetje underpowered:)
Dus heb ik 'n EVO en 'n EVO II met 1050kg en 460-70pk en 970kg en >500pk via AC Tuner. 2.5-5 s sneller op Silverstone International. (1:05 de EVO II ipv 1:10 rondje eerste lap kan veel beter, maar even verschil onderling)
Daardoor (motoraanpassing)gaat de gearing(niet aan te passen) ook omhoog en haal je lekker 260+ op de straight end achterin.
Er bestaat ook 'n bredere GT3 V8...
De Z4 GT3 V8 heb ik nu in de Ginetta GT4 daar wordt hij beweeglijk tailhappy/gebalanceerd van en die sound:)
Maar de EVOII heeft meer power....moet even uitzoeken terwijl de Z4 GT3 V8 ook al 530HP heeft, denk dat de EVO II 550 plus heeft nu, foutje:)
Hier de GT4 wagens:
http://www.racedepartment.com/downloads ... 017.19598/
Hier mijn BMW V8je. 530PK/1000kg.
De skin is van de British Supercup #62 Higgins ivm logo op motorkap(OCD met logos ook al hebben ze vaak geen logo irl lol)
Andere helm met open visor. En de British GT windscreen banner ipv de Supercup #62 Michelin windscreen banner.
Dit is dus wél 'n handje vol tegensturen! Yeah.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Assetto Corsa!!!
Mooie update weer Robin
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Dank!
Nog eentje. De BAC Mono.
Gisteren de AC 1.8 versie gedownload, maar geen motorgeluid. Dat valt in AC Tuner op te lossen door hem een andere sound (van een andere auto) te geven, moet natuurlijk wel 'n brommige 8000rpm draaien kunnende 4 pitter zijn. Mijn keus viel op KTM X Bow sound of Lotus 2 Eleven GT4 sound(adhv de echte sound onboard) en 't werd de X Bow sound.
Hieronder te downloaden:
Verder m'n eigen helmpie en visor en de Driver kit(eigen auto ingame pics) en 'm 15% meer Nm/torque gegeven in de AC Tuner, want de Mono heeft vanaf 2016 305(?) pk en 300Nm ipv 280pk en 280Nm. Op 580kg.
Driver kit, helm, suit, gloves, crew:
http://www.racedepartment.com/downloads ... ono.19592/
Nog een filmpje, niet van mij:
Ding is op RB Ring National 3 s sneller dan een stock 488GTB in mijn handen. Serieus dingetje dus.
Nog eentje. De BAC Mono.
Gisteren de AC 1.8 versie gedownload, maar geen motorgeluid. Dat valt in AC Tuner op te lossen door hem een andere sound (van een andere auto) te geven, moet natuurlijk wel 'n brommige 8000rpm draaien kunnende 4 pitter zijn. Mijn keus viel op KTM X Bow sound of Lotus 2 Eleven GT4 sound(adhv de echte sound onboard) en 't werd de X Bow sound.
Hieronder te downloaden:
Verder m'n eigen helmpie en visor en de Driver kit(eigen auto ingame pics) en 'm 15% meer Nm/torque gegeven in de AC Tuner, want de Mono heeft vanaf 2016 305(?) pk en 300Nm ipv 280pk en 280Nm. Op 580kg.
Driver kit, helm, suit, gloves, crew:
http://www.racedepartment.com/downloads ... ono.19592/
Nog een filmpje, niet van mij:
Ding is op RB Ring National 3 s sneller dan een stock 488GTB in mijn handen. Serieus dingetje dus.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Assetto Corsa!!!
Ik post zo leuk filmpje Robin in GT sport topic
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Hoe mooi is dit, de Ginetta G55 mod bouwer himself Shaun Clarke die adhv mijn vraag voor een witte press-versie G55 GT4/Supercup MET Ginetta logo on the bonnet dat gaat doen(ben zelf geen skin/painter, wil dat nog wel eens, maar dan Paintshop pro ofzo aanschaffen $$$$ steek ik liever in stuurtjes LOL...)
http://www.racedepartment.com/threads/g ... st-2686127
Scrollen.
Even met 'm ge pm-ed hij is bezig met deze skin/shaders weet ik 't . Coming soon.
Machtig! Qua skin/originaliteit/ maakkunst waarschijnlijk niks bijzonders, maar ik vind helemaal mooi!
http://www.racedepartment.com/threads/g ... st-2686127
Scrollen.
Even met 'm ge pm-ed hij is bezig met deze skin/shaders weet ik 't . Coming soon.
Machtig! Qua skin/originaliteit/ maakkunst waarschijnlijk niks bijzonders, maar ik vind helemaal mooi!
- WJ
- Berichten: 11742
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Assetto Corsa!!!
Deze gast heeft ook wel leuke filmpjes, wat vergelijkingen ook met het echte werk.
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Prima, in het eerste filmpje zie je de power van de Lotus in de display op 60% staan. Ding vind ik persoonlijk al redelijk undrivable, 100% is killing. En dat zeg ik niet gauw, want ik ben wel van de 500-600-700-800pk in AC. Ik vind de Lotus een van de rotste auto's naast de 917 30 Porsche, het is allemaal veel te gek:)
Maar...de C9 Benz die ook 'vreselijk' is rij ik dan weer mooier mee.
De 962 in filmpje 2: Prima auto, maar wat shake-d die gast met z'n stuur? Wat is dat?
Maar...de C9 Benz die ook 'vreselijk' is rij ik dan weer mooier mee.
De 962 in filmpje 2: Prima auto, maar wat shake-d die gast met z'n stuur? Wat is dat?
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Even de 962 Langheck op NS Endurance Cup gedaan. 19 graden few clouds, softs, 'fast' track (asfalt)
Ik tril en schok helemaal niet met m'n stuur. Ding is scherp strak en op 100% power zeer snel, maar dat grondeffect wat er zou moeten zijn weerhoudt mij niet van speels mooi minimaal tegenstuurwerk, wat een kar ook!
Edit volgens mij is de auto in dat filmpje de 962 Kurzheck?
QH op naar Flugplatz, daar kun je wel met >240 met dat ding doorheen zonder te shaken LOL:
325 (egwel) ervoor approaching Schwedenkreuz:
247 door Schwedenkreuz(dit is de standaard setup op softs met laagste gearing , geen gedoe met spoilersetups of camber weetikveel)
En die 247 voelde als semi- sightseeing eerlijk gezegd, volgens mij kon er nog wel>5kmh bij:)
251 vol op 't gas heading for Aremberg:
Afremmend voor Aremberg naar 100kmh ofzo. Alsof het niks is. Gaat allemaal prima, misschien even 'n blokkerend rechtervoorwiel, maar voelt alsof je van 160 naar 0 gaat in m'n eigen auto irl...Ik stuiter ook niet en nogmaals m'n stuur schudt ook niet:)
En dan in Aremberg heading for Fuchsrohre gas erop. Kein geloel! Beetje tegenstuur.
Geweldige auto ook. 962 Langheck. Kurzheck is mooier om te zien, maar de LH heeft meer setup/power(turbo dampfrad 0-100% bijv) mogelijkheden.
Wat is Assetto Corsa toch ook een ongelofelijk meesterwerk van een sim he. En icm CONTENT MANAGER en AC tuner nog mooier en easier qua UI en qua leukheid:)
Ik tril en schok helemaal niet met m'n stuur. Ding is scherp strak en op 100% power zeer snel, maar dat grondeffect wat er zou moeten zijn weerhoudt mij niet van speels mooi minimaal tegenstuurwerk, wat een kar ook!
Edit volgens mij is de auto in dat filmpje de 962 Kurzheck?
QH op naar Flugplatz, daar kun je wel met >240 met dat ding doorheen zonder te shaken LOL:
325 (egwel) ervoor approaching Schwedenkreuz:
247 door Schwedenkreuz(dit is de standaard setup op softs met laagste gearing , geen gedoe met spoilersetups of camber weetikveel)
En die 247 voelde als semi- sightseeing eerlijk gezegd, volgens mij kon er nog wel>5kmh bij:)
251 vol op 't gas heading for Aremberg:
Afremmend voor Aremberg naar 100kmh ofzo. Alsof het niks is. Gaat allemaal prima, misschien even 'n blokkerend rechtervoorwiel, maar voelt alsof je van 160 naar 0 gaat in m'n eigen auto irl...Ik stuiter ook niet en nogmaals m'n stuur schudt ook niet:)
En dan in Aremberg heading for Fuchsrohre gas erop. Kein geloel! Beetje tegenstuur.
Geweldige auto ook. 962 Langheck. Kurzheck is mooier om te zien, maar de LH heeft meer setup/power(turbo dampfrad 0-100% bijv) mogelijkheden.
Wat is Assetto Corsa toch ook een ongelofelijk meesterwerk van een sim he. En icm CONTENT MANAGER en AC tuner nog mooier en easier qua UI en qua leukheid:)
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Even met de mildere/minder sneller KH gereden. 340kmh gearing(1 click hoger, rest standaard op softs, zie boven)
Ik rij ingame met eigenlijk elke auto met FFB maar op 1(van de 100), ik hou niet van geschud en gedoe in m'n stuur, beetje FFB en de kerbs/slip/rem feel natuurlijk wel he.
Gewoon 264 dóór Schwedenkreuz, te gek.
Bermtoerisme:)
Aremberg uit volgas zelfs met zo een sliphoek nog controleerbaar....
Ik rij ingame met eigenlijk elke auto met FFB maar op 1(van de 100), ik hou niet van geschud en gedoe in m'n stuur, beetje FFB en de kerbs/slip/rem feel natuurlijk wel he.
Gewoon 264 dóór Schwedenkreuz, te gek.
Bermtoerisme:)
Aremberg uit volgas zelfs met zo een sliphoek nog controleerbaar....
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Assetto Corsa!!!
Leuk te horen Robin ! Maar wat dat betreft is de GT sport livery editor echt iets waanzinnig.
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Nu heb ik vele auto's door de tijd heen voorzien van realistischer skins/liveries dan hoe Kunos ze uitbrengt(ook ivm reclamerechten kan Kunos/AC niet elke sponsor tonen) en aangezien ik met de 962C Langheck reed waar ik meer dan een handvol officiele/originele liveries van heb, vroeg ik mij weer af waarom ik de #17 Rothmans Porsche skin met de open wielcombo(dus niet die Aero schijven erop had gedownload en gemaakt(standaard met die witte schijfwielen).
Maar dat ligt aan deze LM winner die ik heb geprobeerd na te bootsen:
Hier de mijne, vers gejat uit 't museum dus. En het lukte me gisteren maar niet om m'n eigen helmpie en visor erin te krijgen, maar met 'n omweg gelukt!
Maar dat ligt aan deze LM winner die ik heb geprobeerd na te bootsen:
Hier de mijne, vers gejat uit 't museum dus. En het lukte me gisteren maar niet om m'n eigen helmpie en visor erin te krijgen, maar met 'n omweg gelukt!
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Ook een skin met lichte gebruikssporen in de basis al en die vlakke schijfwielen plus de normale helm en visor:
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Aan de hand van dit draadje, wel of geen LSD leverbaar op Kevin's/mrbbs's nieuwe Alpine ivm onderstuur heb ik even 'n testje gedaan die ik jaren terug ook al eens voor mezelf deed.
Je hebt de Lotus Elise SC Step 1 met 217pk 242Nm op 929kg uit 2008 ingame.
Je hebt ook deze Elise SC Step 2 met 217pk 242Nm op 929kg uit 2008 ingame.
Exact dezelfde auto's maar de Step 2 heeft een 25% LSD/sperdiff. In de carinfo staat ook dit, waar het in het Alpine draadje ook al over ging:
Lange rechterbocht naar rechte stuk volgas:
Nu de Step 2, bij volgas staande start merk je al 'n beetje meer kwispelwerk en in de S combo vóór rechter grote bocht naar rechte stuk iets hoekiger minder vloeiend(dit voel ik écht!) , maar met gas erop/gaslos merk je dus wel het verschil, naar gelang hoe je instuurt/versnelling waar je inzit/snelheid(want 't is geen echt powerkanon natuurlijk) en dan merk je dat je er op power heel mooi doorheen kan wat de Step 1 niet lukt:)
De Step 2 met LSD 25%:
Ik zou dus altijd gaan voor de LSD versie, want zo'n rijder ben ik.
Je hebt de Lotus Elise SC Step 1 met 217pk 242Nm op 929kg uit 2008 ingame.
Je hebt ook deze Elise SC Step 2 met 217pk 242Nm op 929kg uit 2008 ingame.
Exact dezelfde auto's maar de Step 2 heeft een 25% LSD/sperdiff. In de carinfo staat ook dit, waar het in het Alpine draadje ook al over ging:
Dus ik eerst op Barca GP 19 graden fast track met de Step 1 zonder sper stuurt mooi in in de begin S combo nog voor rechter bocht rechte stuk, alles gaat gemoedelijk en fijn in het sturen, soms met gas erop en los minimale toefjes overstuur, maar een geheel van balans.This car also has the additional limited slip differential with 25% lock on power and coast. Lotus doesn't advice the use of an LSD because it brings turn in understeer.
Lange rechterbocht naar rechte stuk volgas:
Nu de Step 2, bij volgas staande start merk je al 'n beetje meer kwispelwerk en in de S combo vóór rechter grote bocht naar rechte stuk iets hoekiger minder vloeiend(dit voel ik écht!) , maar met gas erop/gaslos merk je dus wel het verschil, naar gelang hoe je instuurt/versnelling waar je inzit/snelheid(want 't is geen echt powerkanon natuurlijk) en dan merk je dat je er op power heel mooi doorheen kan wat de Step 1 niet lukt:)
De Step 2 met LSD 25%:
Ik zou dus altijd gaan voor de LSD versie, want zo'n rijder ben ik.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Assetto Corsa!!!
Gaaf getest !
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Assetto Corsa!!!
Mooi vergelijk zo Robin! Tijd ontbreekt me helaas om veel bezig te zijn met Assetto Corsa, maar de uurtjes dat ik het wel speel zijn op en top vermaak!
- Joop
- Berichten: 8893
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Assetto Corsa!!!
Dit weekend eens even de 'oversteek' naar Engeland gemaakt om eens een paar circuits te rijden: Thruxton, Snetterton 300, Donnington GP, Godwood en Brands Hatch GP. De eerste vier zijn circuitmods, de laatste AC's eigen werk.
...vooral de GP-layout van Brands Hatch blijft een vermakelijk baantje. Een flinke tijd met de GT3 RS aan het boenderen geweest op die banen en vanochtend de GT2 RS mod maar eens geinstalleerd. De GT3 RS begin ik in AC wel aardig onder de knie te krijgen, dus 'how hard can it be' v.w.b. de GT2 RS. Als je niet naar de rondetijd kijkt heb je echt het idee dat je met de GT3 echt vele malen sneller ben, doordat de GT2RS niet meer dan dikke 7000rpm draait in tegenstelling tot 9000rpm van de GT3. Maar na een paar rondje met de GT2 RS ga ik al dik 7 seconden rapper over BH GP. Net als op de Ring maakt de GT2 RS ook (min of meer) gehakt van de 918 Spyder. Spannend...? Nee, niet echt (aangezien je de duw in de rug waarschijnlijk wel dik mist), maar rap gaat het wel...
...en hij is gewoon erg dik:
...vooral de GP-layout van Brands Hatch blijft een vermakelijk baantje. Een flinke tijd met de GT3 RS aan het boenderen geweest op die banen en vanochtend de GT2 RS mod maar eens geinstalleerd. De GT3 RS begin ik in AC wel aardig onder de knie te krijgen, dus 'how hard can it be' v.w.b. de GT2 RS. Als je niet naar de rondetijd kijkt heb je echt het idee dat je met de GT3 echt vele malen sneller ben, doordat de GT2RS niet meer dan dikke 7000rpm draait in tegenstelling tot 9000rpm van de GT3. Maar na een paar rondje met de GT2 RS ga ik al dik 7 seconden rapper over BH GP. Net als op de Ring maakt de GT2 RS ook (min of meer) gehakt van de 918 Spyder. Spannend...? Nee, niet echt (aangezien je de duw in de rug waarschijnlijk wel dik mist), maar rap gaat het wel...
...en hij is gewoon erg dik:
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Er zijn spannender auto's in AC, maar om de mod GT2RS niet echt spannend te noemen.......dan rij ik zeker wat anders LOL.... ook al heeft hij enorm veel tractie voor 'n rwd straatauto, als ie gaat moet je echt wel rap zijn, ook met terugslag/tankslapper om dat mooi vloeind af te maken, dat ie mooi vloeiend recht komt. Ik vind 'm daarin niet lekker op en over de grens reageren of als je even WIL driften. Houwen en keren. Maar niet spannend?
Ben nu in Automobilista BETA aan't ijsracen/driften op Buskerud Noorwegen/ICE met 'n Mitso EVO rwd en 'n 'Holden'Super V8 Aussie apparaat. Alles nog BETA, maar MACHTIG!
Ding willen ook geweldig op normale tracks. Zal morgen foto's posten in de AMS draad als ik er aan toe kom.
Verder vandaag gedownload, 512S 1970, die sound en die feel, ook skitterend. Kom ik op terug.
En 'n Jaguar D TYpe en 'n 250 Testa Rossa. Goeie karren.
AC Legends 512S, topding snel en die sound, ook mooie balans:
D Type. Eerst onderstuurd rotding, wilde niet insturen ook niet op 't gas, maar met camber/toe en ARBs alsmede DIFF settings is hij nu beweeglijk zoals 't moet, heel erg mooi klinkende Straight 6!
250 Testa Rossa. Snel en een toch weer anders klinkende V12. Lezen en schrijven, heel mooi te plaatsen als 'n danseres, stock setup:
Ben nu in Automobilista BETA aan't ijsracen/driften op Buskerud Noorwegen/ICE met 'n Mitso EVO rwd en 'n 'Holden'Super V8 Aussie apparaat. Alles nog BETA, maar MACHTIG!
Ding willen ook geweldig op normale tracks. Zal morgen foto's posten in de AMS draad als ik er aan toe kom.
Verder vandaag gedownload, 512S 1970, die sound en die feel, ook skitterend. Kom ik op terug.
En 'n Jaguar D TYpe en 'n 250 Testa Rossa. Goeie karren.
AC Legends 512S, topding snel en die sound, ook mooie balans:
D Type. Eerst onderstuurd rotding, wilde niet insturen ook niet op 't gas, maar met camber/toe en ARBs alsmede DIFF settings is hij nu beweeglijk zoals 't moet, heel erg mooi klinkende Straight 6!
250 Testa Rossa. Snel en een toch weer anders klinkende V12. Lezen en schrijven, heel mooi te plaatsen als 'n danseres, stock setup:
- Joop
- Berichten: 8893
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Assetto Corsa!!!
Het is meer dat ik ‘m wilder had ingeschat en dat hij zijn kont nog agressiever zou omgooien, want idd gewoon erg veel tractie en grip...
...maar goed IRL (of op een ‘groene baan’) geen twijfel of hij spannend zou zijn als je (wel) iedere keer een beuk in je rug krijgt van het enorme koppel.
EDIT: ik zag dat de stabiliteitscontrole op 50% stond... Vandaar dat hij makkelijk reed...
...maar goed IRL (of op een ‘groene baan’) geen twijfel of hij spannend zou zijn als je (wel) iedere keer een beuk in je rug krijgt van het enorme koppel.
EDIT: ik zag dat de stabiliteitscontrole op 50% stond... Vandaar dat hij makkelijk reed...
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Assetto Corsa!!!
Aha, nu snap ik 'm Joop:)
Ik heb m'n 'eigen' press-white GT4 Skin voor m'n Ginetta sinds gisteren gemaakt door Shaun(de maker van de mod)himself. Waarvoor dank:
http://www.racedepartment.com/downloads ... ite.19844/
Hier onderhuids EVO II, want de GT4 en Supercup zijn me net te tam, 550pk en wat andere aanpassingen. Meesterlijke auto. Zo mooi te balanceren.
Ik heb m'n 'eigen' press-white GT4 Skin voor m'n Ginetta sinds gisteren gemaakt door Shaun(de maker van de mod)himself. Waarvoor dank:
http://www.racedepartment.com/downloads ... ite.19844/
Hier onderhuids EVO II, want de GT4 en Supercup zijn me net te tam, 550pk en wat andere aanpassingen. Meesterlijke auto. Zo mooi te balanceren.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten