Met Harke Fly naar Venezuela of Noord Korea, dat is méér haar wereldje:)romo schreef: 08 feb 2018, 12:37 ^Vooruitziende blik mijnerzijds![]()
Idd, die zien we nooit meer terug.............
tomgtr schreef: 08 feb 2018, 12:45 Die krijgt vast wel een mooi burgemeestersbaantje. Bestuurder in de zorg kan niet want dat is VVD bolwerk volgens FvD. Die zien we echt nog wel terug in een baantje waar de Balkenende norm een dingetje is.
Hear hear!tomgtr schreef: 09 feb 2018, 12:33 Geen enkele politicus is een voorstander van democratie. Democratie is alleen een middel waarmee ze op het pluche terecht kunnen komen. Daarna willen ze maar 1 ding, die positie houden. Dan gaat het meer om de vorm dan de inhoud.
Dit?Alfata schreef: 09 feb 2018, 12:36Hear hear!tomgtr schreef: 09 feb 2018, 12:33 Geen enkele politicus is een voorstander van democratie. Democratie is alleen een middel waarmee ze op het pluche terecht kunnen komen. Daarna willen ze maar 1 ding, die positie houden. Dan gaat het meer om de vorm dan de inhoud.
Wellicht slim voor de FVD om eens wat kernwaarden te gaan schetsen voor de partij en haar leden. Hier staan we voor en zo doen we de dingen met elkaar. --
Dan hoeft niemand zich illusies te maken en kan er bij gekrakeel altijd worden teruggegrepen op de waardes van de partij. Zodoende staat niemand ooit boven de partij.
Vreemd dat zo weinig partijen dat niet helder hebben.
En als je die argumentatie gebruikt bij de gemiddelde NL’er beginnen ze over dat het je burgerplicht is om te stemmen. En dat je geen inspraak hebt als je niet stemt. Ik vind politieke zaken gigantisch interessant om te volgen en om over te discussiëren. Maar verder sta ik volledig achter jouw punt Romo.romo schreef: 09 feb 2018, 15:52 Lees Machiavelli ..........
Besef dat het politieke wiel van macht en bedrog, uitgevonden door de Grieken, bijgewerkt door de Romeinen en tot een diamant gemaakt door Machiavelli, never nooit niet stopt.
Kortom; das waarom ik al heel lang klaar ben met politiek, welke partij dan ook, het laat me volstrekt koud.
Stemmen is voor mij van het zelfde niveau als al die gasten die met een Oranje vlaggetje staan te zwaaien naar de Gouden Koets, kansloos is het.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten