Vandaag moest ik nog wat kopen bij de Dekamarkt was wat vergeten(2 pak heerlijke cornettos en een fles vloeibare zeep) en dacht van, mooi moment om de Hartge ff uit te laten en naar Hengelo Zuid te gaan om te kijken of ze daar een Audi R8 hadden staan, volgens Internet zouden zij als 1 van de weinigen ook een exemplaar krijgen...
Dus ik hup in de Hartge, starten en MMM wat klinkt dat toch lekker...meteen een smile.
Eerst ff langs de BP voor de banden checken voor als ik event naar de fotoshoot ga in Herenveen, en heb er rondom iets bij gedaan had eerst V-2.3 en A-2.5 nu V-2.4 en A-2.6 er moest rondom per band 0.2 bij(was 0.1 zachter) en nu dus iets meer gevoel/sport.
Anyway, ik op weg, heerlijk gereden, dacht op de terugweg neem ik ff een kort filmpje op van 80 naar meer dan dubbel, maar eerst ff wachten of de Audi R8 er staat want als ie er is dan moet ik eerst daar wat plaatjes van schieten, dus ik lekker over dat industrie gedeelte scheuren(met beleid) en kom daar aanrijden, krijg ik al een leuke blik van ow mooie kar toen er een monteur naar buiten liep, anyway ik naar binnen...en wat ziet mijn oog??
Juist een mooie Audi R8 de dames achter de balie zag ik al kijken zo van, ow weer een liefhebber/kijker en smile-den iets, ik liep om de auto heen en dacht ships...mooi, loop er wel 10x omheen of ik niet wat lelijks kan vinden, en op vanaf 1 hoek gezien vind ik hem iets minder maar voor de rest supergaaf(en toen had ik er nog niet eens ingezeten en dat wilde ik ook weten maar wist niet of de deur los was) dus pak m'n simpele kamera en maak wat foto's( zie verslag) keek daarna wat om me heen of ik een verkoper zag maar niemand kwam, toen kwamen er een paar jonge knapen binnen, een beetje hockey types(niks mis mee verder) maar die liepen er al bijna tegen aan en trokken de deur los en 1 ging erin zitten, die ander had hem schijnbaar al vaker gezien, dus ik dacht want hij hield de deur los van...mijn kans! hup ik erin..en dat had ik nooit moeten doen, ships wat een mooie kar en wat een mooi leer zat daarin en wat voelde dat goed aan superb helemaal onder de indruk van zoals die erbij stond, en een heerlijk stuur en knoppen en dash en en...aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh damn verkocht dus en dus moet en komt de Audi R8 ook op mijn wens and to do list...pffff
De aangeboden kleur is echt zeer mooi een soort grey/titanium oid? en dan de remmerij wow wat een dikke schijven zeg! zelfs achter erg groot en een aparte klauw voor de handrem! en dan de voorkant jeetje wat een joekels en die remklauwen monster achtig en gaaf, rondom zijn de schijven geventileerd en doorboord en zwevende schijven ala M3 en dat rondom! en die velgen, gewoon aluminium ook de look alu, erg mooi.
Ook nog ff een kort filmpje geschoten met de fotokamera en toen was het geheugen vol dus geen Hartge speed en geluid meer op dat ding, ik naar huis en bijna de hele weg naar huis dacht ik aan die auto de R8 en vooral dat interieur van zacht soepel leder en dat stuur en klokken echt mijn ding aaaaaaaaaargh haha dus je bent gewaarschuwd ga daar niet heen en ga helemaal niet er in zitten!!
Op de terug weg nog 2 mensen gehad die mijn auto fotograveerden vanuit hun eigen auto, en nee gelukkig was dat niet de politie.
have fun, DrivingFun
GTRene
de korte video gemaakt met de fotokamera, helaas was het geheugen snel vol;
http://www.youtube.com/watch?v=22ZuqLZnxj4" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto reportage, ahum
The car the star...
damn wat een dikke schijven zeg...
achter ook al...
Fine ass...
[IMG:1004:758]http://img476.imageshack.us/img476/9148/r8assll7.jpg[/img]
andere kant net zo, geventileerd en gedrild en zwevende schijven? hoe heet dat ala M3 met aparte klauw voor handrem...
beetje rare foto'...
FF slikke van de prijs...vanaf 154K maar deze met opties 180K plus...pfff
[IMG:568:758]http://img476.imageshack.us/img476/6506 ... ionvt9.jpg[/img]
voor van hoog...
voor lekker breed en dik...
[IMG:1249:758]http://img476.imageshack.us/img476/9210/r8frontnr8.jpg[/img]
en een zijvieuw koeling...
wat een mooi apparaat, helaas was geheugen vol maar dat interieur veel mooier in het echt dan op foto's pak je handen aan het stuur ga in de heerlijke stoelen zitten en je weet wat ik bedoel.