écht wel op zoek naar 18". Die hebben net even wat meer vlees.
(en de vrouw een cursus inparkeren.

Nog geen.///Joost schreef: 26 jan 2018, 09:56 Pfff...lekker dan. Shit happens. Wheelcare is wel prima verder trouwens. daar heb ik ook goede ervaringen mee. Wat voor 18" velg heb je op het oog?
Ik kan me daar niet meer druk om maken. Nooit gedaan ook eigenlijk...tomgtr schreef: 26 jan 2018, 09:59 auch auch auch. Hoe geduldig ben je gebleven?
Mooie kans om BMW velgen te kopen![]()
Exact hoe ik daar in sta.ErikS schreef: 26 jan 2018, 10:46Ik kan me daar niet meer druk om maken. Nooit gedaan ook eigenlijk...tomgtr schreef: 26 jan 2018, 09:59 auch auch auch. Hoe geduldig ben je gebleven?
Mooie kans om BMW velgen te kopen![]()
Als ik het niet wil, moet ik zo'n speelding voor mezelf houden & niet als family movert.
Maar wel mijn eerste keuze.....///Joost schreef: 26 jan 2018, 11:16 Dan zou ik zeker iets anders nemen. Nu heb je juist de ideale combo van familiebak en snel. Als je per se iets snels voor de fun wilt, zou een Alpina niet direct mijn eerste keus zijn, hoe mooi de wagen ook is. Als je dan ook nog eens een coupe zou overwegen, is er ineens heeeeel veel mogelijk.
Eerst maar eens kijken hoe het dan met elektrische wagens staat qua vooruitgang in techniek tov nu.
Duurde bij mij ook een week ofzoErikS schreef: 26 jan 2018, 09:44 En de eerste velg van de Alpina is gesneuveld.![]()
écht wel op zoek naar 18". Die hebben net even wat meer vlees.
(en de vrouw een cursus inparkeren.)
Het probleem is, als ik dat vertel, dat ze er niet meer in wil rijden.Spijkerhard schreef: 27 jan 2018, 00:33 Bij mij ook vaak een conversatie:
"Je weet wat de velgen kosten, hè?"
"Hmm hm"
"per stuk, hè"
"O, ja... "
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Godspeed, Rob33, vester86, WillemBoer en 5 gasten