Moonstats is meer een verzameloverzicht van meerdere exchanges.
Wanneer je bijv ECC wil verkopen zit je aan CE vast. De prijs die daarop staat is leidend.
ECC gaat de goede kant op...

Oh ja absoluut. Maar als iemand mij iets verkoopt met een mooi verhaal, dan moet het mooie verhaal wel kloppen. Als een blinde met dollartekens in de ogen volgen is een goede manier om van je geld af te komenFrank_Sch schreef: 19 jan 2018, 18:48
Logisch nadenken? Waarom is dat nodig? Als je logisch nadenkt, koop je geen staatslot, geen DF auto, geen drank. Ga je niet naar een F1 wedstrijd. En ga zo maar door.
Het wordt pas vervelend als je het geld dat je in ecc of andere crypto steekt, niet kan missen.
Heb me gisteren ook nog ingekocht in ECC. 44k stuks. Eerlijk is eerlijk, vooral omdat het hier in het topic onder mijn aandacht is gekomen. Als newbie vind ik allemaal best ingewikkeld. Nog veel huiswerk in ieder geval.
Dan zitten wij al op een boot in Monaco.Erwin83 schreef: 20 jan 2018, 11:47 Als ze naar 7 dollar per stuk gaan geef ik een feestje voor jullie.
matthyssie schreef: 20 jan 2018, 12:21Dan zitten wij al op een boot in Monaco.Erwin83 schreef: 20 jan 2018, 11:47 Als ze naar 7 dollar per stuk gaan geef ik een feestje voor jullie.![]()
Een paar miljoen. Helaas kan ik niet veel meer kopen, is denk ik ook niet nodig.ErikS schreef: 20 jan 2018, 09:04 @ Witje, hoeveel heb jij in ECC gestopt? Of hoeveel ECC heb jij in je portfolio?
Volgens mij ga jij je trucje gewoon weer herhalen straks.
Wat is simpel gezegd het idee achter vechain?Mark W. Scholten schreef: 20 jan 2018, 20:31 Mooi artikel over VeChain:
https://succesplek.nl/vechain/
Dat is zeker een mooi artikel! Is ook absoluut geschikt om aan anderen te laten zien wat de voordelen zijn van Blockchain, en dat dat zoveel meer is als een paar extreem volatiele munten. Dat bijvoorbeeld een certificaat op dit moment niet heel veel meer is als een stuk papier, met de nieuwe technieken kan dus constant getoetst worden of er daadwerkelijk voldaan wordt aan bepaalde voorwaarden. Aannames worden feiten.Mark W. Scholten schreef: 20 jan 2018, 20:31 Mooi artikel over VeChain:
https://succesplek.nl/vechain/
We praten hierboven over munten waarvan het geweldig is als ze een paar euro per stuk waard worden. De BTC is nu $12.000 (!) per stuk waard en jij vraagt wanneer die komt ? Verder zal hij nog veel kunnen/moeten stijgen ware het niet dat alle gelukzoekers in de cryptowereld even gezamenlijk bezig zijn om elkaar rijk te maken met elkaars altcoins.
Wat voor onzekerheid?
Gebruikers op dit forum: Joost H., Ti-Tourist (Erik) en 3 gasten