Ghost Recon Wildlands

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Hoppa
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 okt 2014, 19:41

Ghost Recon Wildlands

Bericht door Hoppa » 19 jun 2015, 12:39

Hoopaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


https://www.youtube.com/watch?v=WdJub3Kz2wI" onclick="window.open(this.href);return false;

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Wouter81 » 19 jun 2015, 12:48

Ben geen gamer maar zo'n spel met een Oculus Rift lijkt me wel ultiem. :)

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Tom » 13 okt 2017, 13:49

Ik heb dit spel vorige week gekocht. Stond al een tijdje op het vizier maar gezien de wat matige reviews niet bij release gekocht. We hadden een kleine LAN-party met 4 personen en de demo geprobeerd, dat was een succes, gaaf spel! Maar je moet je wel co-op spelen en tactisch willen spelen (rambo stijl kan wel, maar dan kun je beter een CoD of Battlefield halen). Met z'n 4en echt heel gaaf, overleggen en vooraf een tactiek bespreken hoe je een basis gaat uitroeien. Er is wel het e.e.a. aan op te merken (bugjes en onvolkomenheden, besturing van voertuigen is niet super) maar vind het spel wel ondergewaardeerd als ik kijk naar de reviews. Komend weekend is het gratis te spelen trouwens, mocht je het uit willen proberen (en samen is veel leuker dan solo met de AI spelers).

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Macboy » 14 okt 2017, 10:31

Staat hier ook al een tijdje op de wishlist :thumbup:


Afbeelding

Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Hitz » 10 jan 2018, 11:22

Gisteren dit spel gekocht, tegelijkertijd met een maat. We hadden een aantal maanden geleden heel veel plezier beleefd aan The Division in co-op, en zochten een nieuw co-op avontuur. Toen bij deze game terecht gekomen. Gisteren voor het eerst gespeeld, en de eerste indrukken zijn goed!

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door WJ » 10 jan 2018, 11:32

Lijkt mij ook erg gaaf!

Online
Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 1931
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
Locatie: Flevoland

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Hitz » 10 jan 2018, 11:41

Het is niet zo mooi als Horizon of Gran Turismo, maar er hangt wel een lekker sfeertje in de open wereld. En co-op wordt heel erg beloond!

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Ghost Recon Wildlands

Bericht door Tom » 10 jan 2018, 11:45

Ik speel dit nog steeds heel veel, vooral co-op is het echt gaaf! Team van (max.) vier man en dan via een party samen bespreken met welke tactiek je de missie gaat volbrengen (één snipen op afstand, twee anderen sneaken basis in, dekking geven aan elkaar etc.).
Spel is erg ondergewaardeerd, waarschijnlijk omdat de reviewers het destijds in single player hebben gedaan en dat zuigt nogal.
Ik vind 'm grafisch wel erg mooi trouwens! Alleen de steden en gebouwtjes zien er minder uit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten