1 serie M1 ja of nee.

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Bericht door Joop » 11 jul 2007, 21:01

Even wat verschillende carrosseriekleuren:

http://www.1addicts.com/forums/showpost ... ostcount=1

Als er een M1 zou komen is geel wel heel aardig... of Rico blauw (LeMans Blau).

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 11 jul 2007, 21:07

IMO staan de lichte kleuren beter, en weg met die chromen sierlijsten..........

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 11 jul 2007, 21:32

Wederom ziet de zwarte het minst fraaie uit. Diverse lijnen zijn verdwenen. Zelfs de doorgezakte balk is weg.
Mij lijkt de staalgrijze kleur van de M3 Conceptcar het mooiste (en practische) voor beide auto's

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 12 jul 2007, 00:36

Nee Rob, en ik ga hem ook niet bestellen... eerst maar eens afwachten allemaal..

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 jul 2007, 13:31

Omdat het andere 1 serie draadje op slot zit ( waarom eigenlijk?) dan maar hier;

Op e90post zitten veel Amerikanen, algemene teneur over de 1 er, en te zwaar, en te lelijk. Iedereen blijft aan de 3 serie. Schatting door leden; in de USA een verkoop flop en de EU een topper..............................leuk he, wij denken het omgekeerde............... :lol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 12 jul 2007, 13:56

Op zich een interessante visie, vooral omdat BMW in de states voet aan de grond wil krijgen met de 135i coupe..

Ik heb er zelf niet echt een mening over, daar ken ik de Amerikaanse markt te slecht voor.

(andere draadje ging op slot omdat het alleen nog maar off topic was)

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 12 jul 2007, 18:09

Mijn vrouw zou een perfecte moderator zijn op DF.
Ze sluit thuis ook vaak een deel kamers af, zodat ik er geen rommel kan maken...


Ik vond opzicht ook al vreemd waarom de 1-serie wel een succes zou kunnen worden in the VS.
Gemiddelde amerikaanse auto is 2x zo groot en toch nog goedkoper dan een 1-serie.
Puur omdat het een BMW is, en dat ook de minder bedeelden een "europese" auto kan rijden?
Ben benieuwd of hij daar echt goed zal verkopen. Is de introductie in de VS in dezelfde periode als in Europa?

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Bericht door Joop » 12 jul 2007, 18:57

Had dit al in dat andere (gesloten) 1er draadje geroepen...

Vind het ook niet verwonderlijk dat de Amerikanen het niets vinden...

Maar aan de andere kant op 1addicts.com zitten nog verrassend veel Amerikanen die toch heel enthousiast zijn.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9415
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 12 jul 2007, 19:05

Forums moet je ook niet altijd als maatstaaf zien.

Ik zit nog wel eens op BFC en daar heb je al zoveel leden dat ze in elk forumdeel wat anders beweren bij wijze van spreken. 3 rijders vinden het een prutsding, anderen weer niet enzovoort.

Net zoals dat op dit forum bijna 100% een fiat uno niks zal vinden maar NL toch vol staat met die dingen.

Over een M1: Als ze het doen dan zie ik het meer een soort CSL uitvoering worden met een nieuw blok. 350 PK zou geen groot verschil tov de 135i geven en met 400 PK zit hij de M3 in de weg.

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Bericht door Joop » 12 jul 2007, 19:08

Denk dat zo'n auto intern voor een hoop onrust gaat zorgen. Zo'n M1 als ie er zou komen zal zelfs beter/rapper zijn dan een E92 M3.

Ik geef die auto een hele kleine kans, zeker als je nagaat dat de respectabele tuners als Hartge en Schnitzer makkelijk 360-380pk uit dat blok van de .35i halen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fabian, Geertmans en 3 gasten