We zijn het al niet eens over sommige milfs en autokeuzes, laat staan de belangrijke wereldzaken

+1000Tom schreef: 30 dec 2017, 13:51 Tom,
Mee eens. Wilders is een clown. Maar Baudet pakt het anders aan, heeft wel inhoud. Die zet een Pechtold ook weg als circusklant. En maar lekker weglachen in kamer, want FvD is een gevaar dus duw 'm maar in de Wilders-hoek, want die hoek hoef je immers niet serieus te nemen. Wat een tact en doordachtheid toch weer van onze D66-leider. Ik vind het een vreselijke vent die Pechtold, slappe zak eerste klas (zie ook z'n penthouse gebeuren). Om de hete brij heendraaien zal naar hem vernoemd zijn. Moralist maar alleen als het 'm uit komt.
Wij dachten er net zo over. Uiteindelijk wel voor kinderen gekozen. Het valt me op dat kinderen zich wel aanpassen. ze kunnen op jonge leeftijd al relativeren. Elke dag kijken ze bijvoorbeeld jeugdjournaal op school. Vaak zijn het de ouders die geforceerd de vriendjes en vriendinnetjes voor hun kinderen willen uitzoeken.Luco schreef: 30 dec 2017, 14:37 Tja, als ik kijk wat er allemaal gebeurd ben ik wel eens blij dat wij bewust voor geen kinderen hebben gekozen, het wordt er allemaal niet beter op. Erg stabiel is het allemaal niet.
Geen hutje op de hei hier. Alhoewel Breda ook geen metropool is. Mag ik je vragen wat je precies bedoelt met de wereld verkennen van je kinderen (letterlijk en dus rondreizen, of het leven mogen ervaren)? En hoe je denkt invloed te hebben om de wereld en de maatschappij. Je kijkt niet weg zeg je, maar wat doe je wel en wat zijn de consequenties?Mike R32 schreef: 30 dec 2017, 12:02 Mrton woont blijkbaar in een hutje op de hei met alleen NPO 1,2 en 3. In mijn directe omgeving heb ik ook geen last van de wereld die aan het veranderen is. Alleen kan ik er niet voor wegkijken want heb kinderen die de wereld nog willen verkennen.
Mijn idee... Ooit gaat dit mis, dan liever niet met mijn kinderen of kleinkinderen...Luco schreef: 30 dec 2017, 14:37 Tja, als ik kijk wat er allemaal gebeurd ben ik wel eens blij dat wij bewust voor geen kinderen hebben gekozen, het wordt er allemaal niet beter op. Erg stabiel is het allemaal niet.
Dan bedoel ik het leven ervaren. Ik ben geen pleaser. Ga en sta overal waar ik wil en dat recht hebben onze kinderen ook. Als ze aan mijn gezin komen heb je aan mij een hele verkeerde en ga ik over lijken. Nee heb geen hekel aan buitenlanders, asielzoekers en andere vreemdelingen zolang ze zich maar aan onze normen en waarden houden. Dat doe ik ook als ik op vakantie ben in het buitenland of er naar toe ga te emigreren. Begrijp je het nu?Mrton schreef: 30 dec 2017, 15:13Geen hutje op de hei hier. Alhoewel Breda ook geen metropool is. Mag ik je vragen wat je precies bedoelt met de wereld verkennen van je kinderen (letterlijk en dus rondreizen, of het leven mogen ervaren)? En hoe je denkt invloed te hebben om de wereld en de maatschappij. Je kijkt niet weg zeg je, maar wat doe je wel en wat zijn de consequenties?Mike R32 schreef: 30 dec 2017, 12:02 Mrton woont blijkbaar in een hutje op de hei met alleen NPO 1,2 en 3. In mijn directe omgeving heb ik ook geen last van de wereld die aan het veranderen is. Alleen kan ik er niet voor wegkijken want heb kinderen die de wereld nog willen verkennen.
Yup, duidelijk!Mike R32 schreef: 30 dec 2017, 15:34 Dan bedoel ik het leven ervaren. Ik ben geen pleaser. Ga en sta overal waar ik wil en dat recht hebben onze kinderen ook. Als ze aan mijn gezin komen heb je aan mij een hele verkeerde en ga ik over lijken. Nee heb geen hekel aan buitenlanders, asielzoekers en andere vreemdelingen zolang ze zich maar aan onze normen en waarden houden. Dat doe ik ook als ik op vakantie ben in het buitenland of er naar toe ga te emigreren. Begrijp je het nu?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bokkepoot, EricT, GRzep, liquidpopcorn, matthyssie, Philipoo, Ti-Tourist (Erik), Wimo en 3 gasten