Op deze foto van februari dit jaar is ze 58.
Susanna Hoffs (2 zoons)
Nou had Sussana Hoffs inderdaad een bijbaantje als stratenmaker dus dat klopt wel...
Voor mij de allerlekkerste.
OK! Maar jij bent niet het allerlekkerst.Mike R32 schreef: 20 dec 2017, 13:06 Vind haar spontaan genoeg. Ik maak ook wel eens een grap die niemand begrijpt.
Jij bent van de grappen ?Robin schreef: 20 dec 2017, 12:41 Mooi/lekker OK!
Maar als presentratrice is ze vaak een beetje de grappenmaakster(wel gevat en intelligent dat zeker!), maar ik vind mooie vrouwen niet zo denderend als grappenmaaksters eigenlijk. Ik vind dat wat afknapperig. Maar fysiek OK!
Dat weet ik niet, maar te bijdehand qua geintjes vind ik eigenlijk helemaal niks bij 'n anntrekkelijke vrouw, dan denk ik aan Brigitte Kaandorp, Tineke Schouten etc.JP schreef: 20 dec 2017, 16:27Jij bent van de grappen ?Robin schreef: 20 dec 2017, 12:41 Mooi/lekker OK!
Maar als presentratrice is ze vaak een beetje de grappenmaakster(wel gevat en intelligent dat zeker!), maar ik vind mooie vrouwen niet zo denderend als grappenmaaksters eigenlijk. Ik vind dat wat afknapperig. Maar fysiek OK!
jij leeft wat dat betreft nog in de jaren 80 he......volgens mij ben je beetje blijven hangen.Robin schreef: 20 dec 2017, 16:32Dat weet ik niet, maar te bijdehand qua geintjes vind ik eigenlijk helemaal niks bij 'n anntrekkelijke vrouw, dan denk ik aan Brigitte Kaandorp, Tineke Schouten etc.JP schreef: 20 dec 2017, 16:27Jij bent van de grappen ?Robin schreef: 20 dec 2017, 12:41 Mooi/lekker OK!
Heeft trouwens niks met d'r intelligentie te maken natuurlijk.