Deze iets vaker gebruiken dus:duifjes.com. schreef: 18 dec 2017, 15:42 wij vinden die smiley een lelijke kleur trouwens, kan daar niets aan gedaan worden?

Deze iets vaker gebruiken dus:duifjes.com. schreef: 18 dec 2017, 15:42 wij vinden die smiley een lelijke kleur trouwens, kan daar niets aan gedaan worden?
Macboy schreef: 18 dec 2017, 14:04 Die kleur is lelijk. Wat Hans dus zegt. Het ik-vind-principe.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen hier afspreken dat alles per definitie persoonlijk is en een mening is ? Lijkt me nogal voor de hand liggen op een forum namelijk. Bij elke zin of mening “ik vind” plaatsen komt de leesbaarheid ook niet echt ten goede.
Vind ik dan. Wat vindt de rest ?
Ik had in de vorige eeuw op de Uni een Amerikaanse gastdocent die al die Hollandse ‘vind ik’ uitingen bloedirritant vond. Het was volgens hem niet meer dan vanzelfsprekend dat een mening altijd een ik vorm kende. Alsof je bij een reactie op een forum voor jezelf, je buurvrouw op nr. 18, je neef in Lutjebroek en Piet de patatbakker in Schalkhaar spreekt. Weet jij veel hoe zij er precies over denken. Het doet er ook niet toe.Macboy schreef: 18 dec 2017, 14:04 Die kleur is lelijk. Wat Hans dus zegt. Het ik-vind-principe.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen hier afspreken dat alles per definitie persoonlijk is en een mening is ? Lijkt me nogal voor de hand liggen op een forum namelijk. Bij elke zin of mening “ik vind” plaatsen komt de leesbaarheid ook niet echt ten goede.
Vind ik dan. Wat vindt de rest ?
Ow, nog niet eens gezocht. Ik deed het op geheugen.
Ken je nagaanE60 M5 schreef: 18 dec 2017, 20:58 Je hebt anders wel redelijk vaak "vind ik" of "vind ik" gebruikt, vond ik.
search.php?keywords=%22Vind%2Bik%22&ter ... ubmit=Zoek
Zoals de Osdorp Posse het ooit zo mooi zei: "Het verschil tussen kannen kennen, kunnen we niet".
Als het gaat om verwarde mensen die hun auto verbouwen tot een dik scheurijzer en dit goed documenteren voor ons volgers lijkt me dat een prima plan. De rest hoef ik eigenlijk niet te weten, daar hebben we social media voor.Mike R32 schreef: 20 dec 2017, 00:04 Wordt het niet tijd voor een ‘verwarde mensen’ draadje? We krijgen er blijkbaar al meer mee te maken in Europa.
Ah ok vandaar, want agenten downtown Parijs die door 'n kerstman op 'n motorfiets worden geinformeerd over 'n persoon in 'n Clio en dan met getrokken revolvers eruit sleuren vond ik al wat te. Maar da's nu duidelijker.Macboy schreef: 19 dec 2017, 22:38 Natuurlijk is het officieel kun. Maar dit is toch nagenoeg verbasterd.
Robin dat filmpje duurt 12 min te lang. Of mis ik iets ? En eigen rechter spelen doet hij niet volgens mij. Iedere burger mag immers op heterdaad iemand aanhouden en onverwijld overdragen aan de politie. Volgens mij was daar hiervan sprake.
Aan het eind blijkt volgens mij ook nog dat het gewoon een agent (in burger) is.
Dus als 'n docent 't zegt/iets vindt ga ik dat ook maar doen. Ik snap 'm.Hielke schreef: 18 dec 2017, 23:19
Ik had in de vorige eeuw op de Uni een Amerikaanse gastdocent die al die Hollandse ‘vind ik’ uitingen bloedirritant vond.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], ED35, jessedehaan, Miesjel, Peter-Paul, Richardt., tomgtr en 15 gasten