Driemaal dronken bestuurder in één auto

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
René130i

Driemaal dronken bestuurder in één auto

Bericht door René130i » 10 jul 2007, 15:29

De politie in Zeeland heeft binnen twee uur tijd drie keer dezelfde auto aangehouden. Drie keer zat er een andere man achter het stuur, even vaak liep de bestuurder tegen de lamp omdat hij te veel had gedronken.

De eerste aanhouding was in de nacht van maandag op dinsdag rond half vier. Een 19-jarige man uit Zeewolde had drie keer de toegestane hoeveelheid gedronken. Hij moest mee naar het bureau en de politie nam zijn rijbewijs in beslag. Nadat hij op vrije voeten was gesteld, nam een 20-jarige Tilburger het stuur over. De politie hield hem rond kwart over vier aan. Ook hij had te diep in het glaasje gekeken en bezat bovendien geen rijbewijs.

Om geen problemen meer met de politie te krijgen, besloten de twee een 'Bob' te bellen om de auto naar de plaats van bestemming te brengen. Ook deze 22-jarige man uit Tilburg had een slokje te veel op. De politie kon rond half zes niet anders dan ook zijn rijbewijs in beslag nemen. Het is niet duidelijk hoe het drietal thuis is gekomen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/78996

Echt knap

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jul 2007, 16:01

ongeloofelijk zeg, dan moeten ze toch ook wel opgevallen zijn op de 1 of andere manier of wel ontzettend pech hebben haha, tja gewoon niet drinken!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 10 jul 2007, 17:27

Deja vu? Volgens mij heb ik een soortgelijk verhaal een tijdje geleden ook al voorbij zien komen...

Gelukkig mogen ze binnenkort allemaal weer rijden, kunnen ze kijken of ze ditmaal wel iemand kunnen raken. Heb weinig goeds te zeggen over rijden onder invloed.

RVV

Bericht door RVV » 10 jul 2007, 17:52

Jurriaan schreef:Deja vu? Volgens mij heb ik een soortgelijk verhaal een tijdje geleden ook al voorbij zien komen...

Gelukkig mogen ze binnenkort allemaal weer rijden, kunnen ze kijken of ze ditmaal wel iemand kunnen raken. Heb weinig goeds te zeggen over rijden onder invloed.

Dit verhaaltje :wink:

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5597

Plaats reactie