http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=330607209
Dat dus.Joop schreef: 14 nov 2017, 23:19 Daar kunnen nog twee andere functies zitten naast de knop voor PDC voor, nadat ze idd. de stoelverwarming knoppen naar het airco paneeltje hebben verhuisd: HDC (Hill Descent Control) en elektrisch zonnescherm achterruit.
Dan hou je nog drie knoppen over... Dan kun je die balk net zo goed helemaal weglaten. Had zelf bij mijn 335i coupe een blind paneeltje zitten.
Verder wel een hele fraaie coupe...
Vandaag bij het werk 2x lci in wit (E91/ E92) en beiden zonder m pakket. Voor beiden had ik juist het gevoel dat zowel de touring als coupe prachtig oud werden en zelfs zonder m pakket er nog steeds fris uitzagen.JP schreef: 15 nov 2017, 09:28 Faaie coupe maar ik heb er niets mee, hoe tijdloos mooi ik een E90/E91 juist wél vind ! Het design van de coupe begint ouderwets te worden, alles natuurlijk imho !
Niet helemaal mee eens, de E46 vond ik altijd wel een mooie auto maar die vind ik dus niet heel goed ouder worden. Vooral de facelift niet gek genoeg. E46 M3 blijft dan echter wel altijd dik.. Over alle andere E’s moet ik je gelijk geven, de oudere E28/30’s, nette E36’s blijven altijd wel gaaf en zeker in het geval van een goed uitgeruste E9x (xenon, goede wielen etc) ziet het er gewoon nog erg up to date uit voor een auto die alweer minstens 6 jaar oud is. Ik stond vanmorgen naast een vrij dikke F3x en daar doet mijn E91 niet echt voor onder vind ik..Mike R32 schreef: 15 nov 2017, 19:26 Alle E series worden sowieso prachtig oud. Ga het rijtje maar af.
Kom op Arthur een E60 blijft toch prachtig om te zien. Echt nog een BMW met eigen karakter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten