WJ opmerking omdat David gewoon een watje is.

Ik blijf dit topic volgen, maar wat is nu exact het bovenstaande???
Nee, hoor, ik zit ondertussen op een leuke winst.Booooh schreef: 27 okt 2017, 15:37 Volgens mij is David de enige naast Witje die wat winst genomen/gemaakt heeft met die Stratis muntjes...
Simpel gezegd, ik trek jou uit elkaar en heb dan twee Duifjes. Allebij dezelfde history (dus iedereen die een Duifje heeft, krijgt de nieuwe ook) de 'nieuwe' jou is alleen wat beter in bepaalde opzichten.. De oude en nieuwe jou gaan vanaf dat punt hun eigen weg, de nieuwe jou gaat kijken of hij het beter doet in de wereld.duifjes.com. schreef: 27 okt 2017, 15:58Ik blijf dit topic volgen, maar wat is nu exact het bovenstaande???
Ik sta inmiddels een duizend of 3 (uitgecasht) in de plus.Booooh schreef: 27 okt 2017, 15:37 Volgens mij is David de enige naast Witje die wat winst genomen/gemaakt heeft met die Stratis muntjes...
zit hier ook een te lezen maar ook nog hoop gebarentaal voor mij.duifjes.com. schreef: 13 okt 2017, 10:01 Ik lees hier af en toe mee, maar begrijp er helemaal geen zak van![]()
Ik gebruik zelf Coinbase en deze bevalt mij prima, idem ook andere collega's van mij. Momenteel kun je via Coinbase BTC, LTC en ETH kopen:kunt de coins op meerdere sites kopen maar WELKE zijn te vertrouwen? welke wallets gebruiken jullie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast