En minimaal 100 kilo he, lekkere goedkope verlagingssetTommy schreef: 01 okt 2017, 17:19 Moet je ook zo'n wijf met joggingsbroek erbij regelen, zwanger, shag in d'r muil... JONGEN!

En minimaal 100 kilo he, lekkere goedkope verlagingssetTommy schreef: 01 okt 2017, 17:19 Moet je ook zo'n wijf met joggingsbroek erbij regelen, zwanger, shag in d'r muil... JONGEN!
Hij had ook al een gestolen iphone die ook nog eens niet werkte, zit alles nog wel op je auto Allen, je weet het nooit met die advocatenallen schreef: 01 okt 2017, 17:42 Wil nog wel even kwijt dat ik het matig van Ilija vond dat hij dus echt geen springkussen had geregeld. Nu werd mijn wagen daarvoor misbruikt.![]()
MartijnGizmo schreef: 01 okt 2017, 17:11 Ik vind het wel jammer dat er geen trofeeën werden uitgedeeld, dat had de Mitsubishi-club toch beter geregeld!
Hebben wij elkaar gesproken?
tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ja, was Jolanda ook echt over te spreken. Ilja, top geregeld!! Echt top dat zoveel mensen op kwamen dagen. Wiesman, 2 4C's Cayman GT$, die AMG GT, Elmar z'n kart (de winnaar volgens Lars samen met Allen z'n kart) een pracht E39 M5, 2 GTRs, schitterende Megane RS, 2 gave motoren, kwam ogen tekort. BMW was duidelijk de meerderheid en veel gaafs daartussen. Iedereen bedankt dat jullie de moeite hebben genomen. Was een groot succes denk ik met een auto/motor/kart of 40. Gaan we gauw een keer herhalen. Arthur, wat is de straal die jij te doen vindt?MartijnGizmo schreef: 01 okt 2017, 16:40 Luco kwam op 2 (van de 3) wielen aanrijden, toen wisten we al wat voor dag het zou gaan worden...![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast