Dit.tomgtr schreef: 22 sep 2017, 17:23 Ja, maar merk wel dat hij nu nauwkeuriger is dan in begin dus heb gevoel dat ze nog een beetje moeten inlopen. Stickers nog steeds erop?
Even voor de duidelijkheid, hoe méér je er naar/op kijkt(hoe laat 't is) des te meer hij slijt, weet je dat?romo schreef: 22 sep 2017, 17:51 ^Geheel in de stickers en alleen maar naar gekeken![]()
![]()
Vanavond zal ik er weer eens een blik op werpen![]()
Robin schreef: 23 sep 2017, 11:19 TomGTR, die stickers vertegenwoordigen ook 'n vorm van 'waarde'...
Maar vooral de kunststof beschermring g niet weggooien!
Tja:)
![]()
Robin schreef: 23 sep 2017, 10:59 Maat van me heeft ook zo een Hulk. Mooi, maar ik denk zelf dat het mij eerder verveelt.
Verder even 'n testje gedaan qua lichtopbrengst wijzers/indexen Rolex SD4K met Superluminova vs de Seiko Turtle 777J1
even naar buiten gelopen, 5/10 seconden opgeladen en dan 't donker in.
De Turtle geeft irl écht meer/feller licht, dat is op de foto jammergenoeg dus niet te zien, maar wel 20% meer...
![]()
Toch gewoon mooi dit
Ga het overwegen, vind de YM nog steeds een hele fijne klok namelijk die ik dagelijks draag en die past ook nog eens prima bij m'n overwegend blauwe kledingdvh schreef: 23 sep 2017, 15:46 Blauw is top. Maar kost helaas ook wat meer..
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-rolex- ... 0lv/123886
Mocht je nog twijfelen Ben.. met de prijs is nog een beetje te doen![]()
Klok is nog maagdelijkRobin schreef: 23 sep 2017, 13:27 Is hij nog niet op maat blijkbaar?
dat is met schroefjes in de band, ik zou adviseren bij een goede horloger bij jou in de buurt(ik zit n beetje ver weg relatief), waar waarschijnlijk ook kosten aan zijn verbonden.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Fabian en 5 gasten