7 uren van Emmeloord

Een eigen hoekje voor alle klassiekers!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

7 uren van Emmeloord

Bericht door Dennis Cavallino » 04 jul 2007, 23:54

[img:350:232]http://img156.imageshack.us/img156/6093 ... 783ut0.jpg[/img]

De week voor de Houtense Rotarally reden Ruud Bosch en ik mee in de 7 uren van Emmeloord. Een hele leuke rally, die vanuit de polder via allerlei kleine kronkelende wegen richting Dwingeloo ging. Een locatie waar ik een paar weken eerder op de fiets rondreed en toen dacht 'hier moeten ze rally's gaan rijden!'. Gelukkig heeft organisatie van deze rally dat ook gezien, want dit is een prachtig stukje Nederland. En in Drenthe voel ik mij altijd wel thuis natuurlijk.

We deden mee in de toerklasse, waar een behoorlijk goedgevuld deelnemersveld aanwezig was. Ruud en ik vonden een aantal situaties erg makkelijk, maar er zaten nog redelijk wat instinkers in. In de ochtend stonden we met 4 of 5 man ex aequo op de tweede plaats, dat beloofde dus spannend te worden in de middag.

Na de lunch, waar het erg druk was, gingen we verder. Door vermoeidheid (beide hard gewerkt afgelopen tijd) en de bijbehorende concentratieproblemen, lieten we wat steekjes vallen. De scherpte was er vanaf, maar slecht ging het allerminst. En we hadden er nog steeds lol in! Ook belangrijk. We zijn uiteindelijk 9e geworden en daar zijn we redelijk tevreden mee. Een leuk begin voor seizoen 2007.

http://www.7uren.nl/Uitslagtoer07.xls
meer foto's op www.7uren.nl
Mijn eigen foto's volgen nog.

[img:350:263]http://img413.imageshack.us/img413/7186 ... 293me2.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8893
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Bericht door Joop » 05 jul 2007, 00:33

Daar zaten zeker leuke auto's tussen in het deelnemersveld.

Vooral erg veel Italiaanse, Engelse en Zweedse auto's zo te zien...

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 05 jul 2007, 10:17

Ja, echt een mooi divers veld. Veel goed geprepareerde auto's en zelfs auto's in concours staat. Van een kleine geprepareerde Mini Cooper tot een dikke Mustang 350, het zag er allemaal erg gaaf uit. Er zijn altijd weinig Opels, dus we vallen wel op. Blijft leuk die reacties, of ze nu denigrerend of positief zijn. Volgend jaar met de A Ascona als de opbouw bij Ruud een beetje lukt. Wordt gaaf. Ik zit gelukkig niet vast aan een merk, ik heb gewoon plezier in wat voor auto dan ook en de Manta vind ik zelf best cool.

Gebruikersavatar
Hubert D
Berichten: 665
Lid geworden op: 10 jul 2006, 10:52

Re: 7 uren van Emmeloord

Bericht door Hubert D » 05 jul 2007, 12:53

Dennis Cavallino schreef:En in Drenthe voel ik mij altijd wel thuis natuurlijk.
Hoe zou dat nou toch komen? :lol:

Gebruikersavatar
Ruud Bosch
Berichten: 294
Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
Locatie: Sweet Lake City
Contacteer:

Bericht door Ruud Bosch » 05 jul 2007, 20:49

Dennis Cavallino schreef: Volgend jaar met de A Ascona als de opbouw bij Ruud een beetje lukt. Wordt gaaf.
Het eerste hoop ik :)
Het tweede weet ik zeker :D :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten