Uiteraard geen high-end spul, maar dat zijn m'n oren ook niet meer

Was dus vorige week bij de Media markt om de Libratone Zipp uit te proberen. Hebben ze die dingen alleen online dus kon het geluid niet horen. Stond wel deze Marshall Stanmore Bluetooth. Die had ik al eens eerder gezien en beviel me erg goed qua vintage looks en ook raw sound. Zeker als gitaar liefhebber.
Wat kun je niet streamen dan, met Sonos?Macboy schreef: 06 sep 2017, 09:22 Sonos staat overal en zal echt wel flinke stap beter zijn als je de juiste combo neemt en daarmee dus geheel andere prijsklasse. Baal alleen van het niet alles kunnen streamen.
Aah, je doelt op AirPlay. Ja, het is jammer dat fabrikanten moeten betalen om AirPlay te mogen ondersteunen. Wat dat betreft inderdaad de keuze van Sonos.Macboy schreef: 06 sep 2017, 09:31 Rechtstreeks muziek vanuit YouTube. Die zigeunermuziek waar ik naar luister staat niet op Spotify.
Je moet er dan zelf iets tussen plaatsen. Geef je dus €1500 aan apparatuur uit en dan moet je zelf iets van €30 kopen om het werkend te krijgen. Heb je prachtige apps bij Sonos die je niet kan gebruiken voor het doel waarvoor jij het wil gebruiken.
Hoewel ik Sonos snap qua kwaliteit beslis ik als consument liever zelf als ik genoegen neem met mindere kwaliteit. In mijn geval helaas geen andere keus. Maar waarom de producent moet bepalen hoe geluisterd wordt snap ik dan niet. Ze kunnen toch zeggen we staan alleen in voor de kwaliteit bij X of Y.
Beetje zelfde als Suit supply die alleen slanke mensen in hun pakken willen zien lopen. Vanuit een zakelijk verdienmodel behoorlijk domme keuze.
Ook het prijsverschil tussen 2x Zipp en 2x Sonos 5 in het plaatje meenemen.flieger schreef: 05 sep 2017, 12:41 Ik ga de Zipps eens beluisteren. Hopelijk ergens rustig, waar ook Sonos 5 staat. Ik wacht sowieso met mijn keuze maken tot de HomePod er is.
@Macboy:
Heb jij al iets aangeschaft?
Netflix was ook geintje natuurlijkMacboy schreef: 06 sep 2017, 12:02
@Tom: dat ik laat was met NetFlix was niet omdat ik niet doorhad dat er films en series op te zien waren of zo. Lolbroek. Wat muziek betreft luister ik gewoon veel Balkan muziek en dan veelal ook live gespeelde stukken die dus enkel op YouTube te vinden zijn. Vaak afkomstig van daar uitgezonden tv kanalen. Ook heel veel muziek van bruiloften en mega veel onbekende bands die echt geen geld hebben om nummers uit te brengen.
Wil je toch een poging wagen of denk je ook dat dit toch wel erg lastig gaat worden ? Anders geef ik even een paar voorbeelden want ken die Soundcloud en Mixcloud dingen allemaal niet. Apple wordt hem zeker niet en spotify ook echt niet. Dat is gewoon meer nummer X van Album Y en dat luister ik dus niet.
Snap ik. Maar wel belangrijk om mee te nemen in het vergelijk.tomgtr schreef: 06 sep 2017, 12:42 Dat geldt alleen als je keuze maakt op basis van best bang for your buck?
Als in, een 918 kost keer of 4 zoveel als een GT3 RS maar is niet 4 keer zo goed. Toch zijn er mensen die de voorkeur geven aan 918.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], WJ en 5 gasten