K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Robin Hartog » 28 aug 2017, 11:54

Kasteel schreef: 28 aug 2017, 11:46 Ik stond dus echt versteld dat van de eerste 8 rondes McGregor echt de betere hand had en op voorhand moest het ook wle in de eerste rondes gebeuren. In de eerste rondes verbaasde het me echt dat McGregor zo vaak kon raken + zo vaak kon ontwijken; daarin een veel betere prestatie geleverd dan verwacht :). Alle boksers die aangeven dat hij volstrekt kansloos was en niet eens de eerste 2-3 rondes door zou kunnen komen, wil ik nu ook we horen :)
Exact. McGregor is echt wel goed, Mayweather was alleen preciezer in zijn stoten. Gaf McGregor ook zelf toe uiteindelijk. Vind het ook wel meevallen hoe 'arrogant' McGregor reageerde na afloop, hij zei alleen dat hij vond dat de wedstrijd iets te vroeg gestopt is door de scheidsrechter.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26920
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door romo » 28 aug 2017, 13:19

^dat getuigt niet voor `s mans oordelende perceptie, zie onderstaande link met filmpje, laatste ronde, als de scheids er niet tussen gekomen was dan geen TKO maar een volle KO;


https://www.businessinsider.nl/floyd-ma ... h-gevecht/

flieger
Berichten: 848
Lid geworden op: 09 jun 2010, 13:24

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door flieger » 28 aug 2017, 13:57

McGregor doelde op doorgaan tot hij echt tegen de vlakte gegaan zou zijn (zoals in zijn UFC). Hij had het misschien nog iets kunnen rekken door wat tellen op adem te komen, maar ik geloof niet dat het nog 2 rondes zou duren.

McGregor heeft het langer volgehouden dan menigeen dacht. Mayweather heeft gedaan wat er verwacht werd. Leuk partijtje. :)

Online
Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9711
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica
Contacteer:

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door frank de jonge » 28 aug 2017, 14:20

Was idd een leuke partij om te zien

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10402
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door tomgtr » 28 aug 2017, 14:29

romo schreef: 28 aug 2017, 13:19 ^dat getuigt niet voor `s mans oordelende perceptie, zie onderstaande link met filmpje, laatste ronde, als de scheids er niet tussen gekomen was dan geen TKO maar een volle KO;


https://www.businessinsider.nl/floyd-ma ... h-gevecht/
Ik snap niet waarom de man stopt. Kans op hersenletsel lijkt me heel klein bij deze gasten.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15853
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Bram » 28 aug 2017, 15:15

:roflol:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27858
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Luco » 28 aug 2017, 15:19

🤣🤣🤣

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26920
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door romo » 28 aug 2017, 15:58

Als ik McGregor zo zie, dan kan er bij voorbaat niet veel onder de pet hebben gezeten, laat ie nou dat laatste beetje ook nog er uit laten slaan :?

Maar goed dat die scheids deed wat ie moest doen, want zo`n gast moet tegen zich zelf beschermd worden, die zit heel snel :wheelchair:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door dvh » 28 aug 2017, 20:20

Iedereen denkt er wat van. Maar voorlopig zitten er 2 winnaars thuis met een hele hele dikke bankrekening.

Ik heb er respect voor.
Vechten is iets menselijks. Het hoort erbij. Al zolang de mens bestaat. Deze heren hebben het dermate weten te perfectioneren dat zij tot de beste ter wereld behoren. Het is een bijzondere prestatie. Gezien je het niet ff doet. Er komt heel wat bij kijken.

Een gast als McGregor is geen domme jongen. Die gast weet exact waar hij naartoe wil en hoe hij het aan moet pakken. Alles rond het gevecht heen is acteren. Een grote show. Het gevecht is echt. En zijn leven buiten de camera's ook.
Echter zal zijn leven er buiten de camera's wat comfortabeler uitzien dan bij menig ander. Om zijn hypotheek hoeft ie zich geen zorgen te maken :)

Online
Mark
Berichten: 1200
Lid geworden op: 02 mei 2008, 16:03

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Mark » 29 aug 2017, 09:42

Klopt, de 30 jaar renteaftrek zal hij niet halen.

Online
Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Tristan » 29 aug 2017, 10:01

romo schreef: 28 aug 2017, 15:58 Als ik McGregor zo zie, dan kan er bij voorbaat niet veel onder de pet hebben gezeten, laat ie nou dat laatste beetje ook nog er uit laten slaan :?
Laat ik pas ergens gelezen te hebben dat die McGregor helemaal geen domme jongen is. Kan alleen artikel niet meer vinden.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15853
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Bram » 29 aug 2017, 10:21

Zag op Dumpert een interview met hem direct na de wedstrijd. Lijkt gewoon een aardige gast, en bovendien een sportief verliezer.

flieger
Berichten: 848
Lid geworden op: 09 jun 2010, 13:24

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door flieger » 29 aug 2017, 10:36

De praatjes vooraf zijn om de sfeer te bepalen, te hypen. McGregor is altijd zeer respectvol na een gevecht. Zowel als hij gewonnen heeft als wanneer hij verloren heeft. Hij snapt het spelletje zowel in als buiten de ring ontzettend goed.

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Fernando » 29 aug 2017, 10:58

McGregor
McGregor liet er geen misverstand over bestaan wat hem het meest was bevallen aan zijn uitstapje naar de bokssport. "De cheque was in orde, de cheque was niet slecht", zei de Ier.

In 2013 kreeg McGregor nog een bijstandsuitkering van 188 euro. Nadat hij doorbrak als vechtsporter en miljonair werd, kocht de voormalig loodgieter een jacht dat hij 'The 188' doopte.

Het gevecht met Mayweather levert hem minimaal 30 miljoen euro en waarschijnlijk meer dan 100 miljoen dollar op.
Met een eigen kledinglijn en whiskeymerk probeert hij naast de sport geld te verdienen. Een van de eerste dingen die McGregor zondag na zijn nederlaag tegen Mayweather deed, was voor tientallen camera's een slok nemen uit een fles van zijn eigen whiskey.

"Ik heb er al voor gezorgd dat het prijzengeld in de MMA is gestegen. Als ik terugkeer, zorg ik dat het nog verder omhoog gaat", stelde McGregor.
Niet slecht in 4 jaar tijd. Laat ze hier maar roepen dat het een leeghoofd is...

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27858
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Luco » 29 aug 2017, 13:19

Dat je geld hebt zegt niks over je intelligentie, voorbeelden genoeg in bv de voetballerij.

Robin
Berichten: 51331
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Robin » 29 aug 2017, 13:27

Er zijn ook al twee levenechte kipbox poppen uit van het stel net na de wedstrijd:)

Afbeelding

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door indobesar » 29 aug 2017, 14:02

Luco schreef: 29 aug 2017, 13:19 Dat je geld hebt zegt niks over je intelligentie, voorbeelden genoeg in bv de voetballerij.
Tsja, wanneer ben je dan intelligent? Gebruik van dure woorden op het forum?
Op basis van wat hij heeft zelf bereikt in korte tijd doet hij het erg slim en maakt het een slimme vent imho. Een hypotheek heeft hij waarschijnlijk niet nodig. Wel zo prettig. :D

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door dvh » 29 aug 2017, 14:30

Mcgregor is geen domme jongen :-)
Ik volg het allemaal een beetje omdat ik het leuk vind. Als je bijv een interview met Ariel Helwani bekijkt van een jaar of wat terug dan krijg je een wat betere indruk van zijn mindset en hoe hij dingen (bewust) aan wil pakken. Hij weet gewoon wat ie kan en waar hij naartoe wil. Pakt het handig aan en plukt daar de vruchten van.

Daarbij vind ik de show eromheen 10x vermakelijker dan al het andere wat er qua media te bekijken valt qua entertainment. Vooral wanneer hij ( in de UFC ) 'head of the canvas' beukt na een ton of shittalk :-D

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Peric » 29 aug 2017, 18:53

Menigeen viel over zijn 'grote muil' vooraf.
All part of the game that brought him a 100 million..
Hij snapt hoe het spelletje werkt. Of mensen nou negatief of positief over 'm praten, er wordt over 'm gepraat. Dus ook over 'the Fight of the Century'.
Is absoluut geen domme jongen. Dat men zoiets denkt omdat men 'm niet mag zegt meer over die mensen dan over hem.. :P

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10402
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door tomgtr » 29 aug 2017, 22:01

Wat zegt het over mij dat ik ze beide uit de goot geraapte grofgebekte agresieve tokkies vind? Op school sta ik ook niet te juichen als de lompe sterke asociale tokkie in de klas vriendjes wil zijn met mijn zoon omdat het niet zo'n best voorbeeld geeft. Ik vind het ook matig als mijn dochter lowlives als Miley C als voorbeeld ziet. Waarom zegt het iets over mij dat ik mensen die ik in het dagelijkse leven zou mijden omdat ze precies voor dingen staan die ik walgellijk vind? Omdat ze heeeel veel mensen hebben geslagen? Omdat ze veel geld hebben verdiend? P daddy, Snoop dog, ook allemaal heel rijk, ook vast heel goed in wat ze doen. Maar ik vind het allemaal trash en zie echt met lede ogen aan hoe dat soort types rolmodellen worden. Ik heb geen hoge opleiding, kom niet van een rijk nest en kijk op niemand neer die gewoon binnen z'n capaciteiten een normaal lid van de gemeenschap is, rijk of arm, eenvoudig of slim. Maar trash is trash, klaar. Oh en dan heb je nog Kardasians etc maar daar zal ik het een andere keer over hebben....

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door indobesar » 29 aug 2017, 22:05

:)

Wanneer is het trash volgens jou?

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10402
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door tomgtr » 29 aug 2017, 22:15

Wanneer in woord en / of daad het mensen zijn waar ikzelf niet mee in aanraking wil komen, en waarvan ik niet wil dat m'n kinderen ermee in aanraking komen of als voorbeeld zien. Is die gozer vol plakplaatjes en volgespoten met anabolen met een pitbull naast zich slim omdat hij voordringt bij de snackbar en dus eerder wordt geholpen en ik het niet waard vind om een knal voor m'n kop te riskeren? Natuurlijk wint hij van mij met vechten. En op die basis en met een grote muil heeft hij soms voordelen over mij. En als iemand heel goed kan vechten en een hele grote muil heeft moet ik opeens vinden dat het geen trash is?

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5282
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Kasteel » 30 aug 2017, 09:25

tomgtr schreef: 29 aug 2017, 22:01 Wat zegt het over mij dat ik ze beide uit de goot geraapte grofgebekte agresieve tokkies vind?
Er zijn ook klasses die dat van jouw zouden kunnen vinden nu ;)

Robin
Berichten: 51331
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Robin » 30 aug 2017, 09:49

tomgtr schreef: 29 aug 2017, 22:01 Wat zegt het over mij dat ik ze beide uit de goot geraapte grofgebekte agresieve tokkies vind? Op school sta ik ook niet te juichen als de lompe sterke asociale tokkie in de klas vriendjes wil zijn met mijn zoon omdat het niet zo'n best voorbeeld geeft. Ik vind het ook matig als mijn dochter lowlives als Miley C als voorbeeld ziet. Waarom zegt het iets over mij dat ik mensen die ik in het dagelijkse leven zou mijden omdat ze precies voor dingen staan die ik walgellijk vind? Omdat ze heeeel veel mensen hebben geslagen? Omdat ze veel geld hebben verdiend? P daddy, Snoop dog, ook allemaal heel rijk, ook vast heel goed in wat ze doen. Maar ik vind het allemaal trash en zie echt met lede ogen aan hoe dat soort types rolmodellen worden. Ik heb geen hoge opleiding, kom niet van een rijk nest en kijk op niemand neer die gewoon binnen z'n capaciteiten een normaal lid van de gemeenschap is, rijk of arm, eenvoudig of slim. Maar trash is trash, klaar. Oh en dan heb je nog Kardasians etc maar daar zal ik het een andere keer over hebben....
Tja ik vind het knap wat 'ze' bereikt hebben. De manier waarop is nou eenmaal zo en kan ik ook niks aan veranderen, ik had 't waarschijnlijk niet beter gedaan, maar ben ook geen boxer, topvoetballer, (drug)crimineel annex rapper/zanger, of socialite.

Dus ik ben het eigenlijk gewoon 100% met TomGTR eensch.

En dat zegt wat over mij. En degenen die nu dát gaan mededelen klopt ook, en dát zegt weer wat over diegenen:)

Robin
Berichten: 51331
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Robin » 30 aug 2017, 09:53

Maar het rolemodel verhaal heeft TomGTR 'n punt mee. Dank de here dat mijn kids die rolemodellen niet hebben(denk ik):)
Junior vindt rapper BOEF wel chill ofzo. Daar zal ik 't later eens met hem over hebben. Wat is er mis met Janis Joplin, Jimi Hendrix en Jim Morrison?:)))

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 328Ti, Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Chaert-RS, Crookie, Google [Bot], Joost H., MarcF, Martijn M, Paul76, tomgtr en 68 gasten